Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kise Kille, 34 år

3 856 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 00:52
Kise Kille, 34 år

På g

cash Tjej, 33 år

2 228 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 00:57
cash Tjej, 33 år

ingen, men jag klarar mig fin fint.

MagneticMaster Kille, 38 år

432 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 00:57
MagneticMaster Kille, 38 år

Citat från FUNPAINTFROG


Citat från TheOvermind

Citat från FUNPAINTFROG

JO förresten, hur vet man om nån är intresserad av en?
fan omöjligt att avgöra.

Du frågar personen.

Ingen bra idè


<OffT>
Klart att du inte går runt och frågar alla random personer du stöter på. Jag menar ifall du haft kontakt med någon, pratat med den/dem, så borde du kanske märka om den är intresserad av fortsatt kontakt/umgänge eller nåt.
</OffT>

MagneticMaster Kille, 38 år

432 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 01:01
MagneticMaster Kille, 38 år

Citat från FUNPAINTFROG


Citat från TheOvermind

Citat från FUNPAINTFROG

Citat från TheOvermind

Citat från FUNPAINTFROG

JO förresten, hur vet man om nån är intresserad av en?
fan omöjligt att avgöra.

Du frågar personen.

Ingen bra idè

<OffT>
Klart att du inte går runt och frågar alla random personer du stöter på. Jag menar ifall du haft kontakt med någon, pratat med den/dem, så borde du kanske märka om den är intresserad av fortsatt kontakt/umgänge eller nåt.
</OffT>

bara för de vill fortsätta ha kontakt betyder ju inte att de är intresserade av mig på ett flickvän sätt.


Det tar ju sin tid förstås. Det gjorde det för mig.

Dopamin Tjej, 32 år

2 101 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 01:02
Dopamin Tjej, 32 år

Nope. Aldrig haft en.

Murtain Kille, 34 år

4 065 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 01:03
Murtain Kille, 34 år

Nope.

EMMELOY Tjej, 30 år

1 902 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 01:09
EMMELOY Tjej, 30 år

nej, singel, det är underbart (:

Lovechild88 Kille, 37 år

10 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 07:27
Lovechild88 Kille, 37 år

Miraow nej jag har ingen att krypa ned till om kvällarna å jag saknar de om jag ska vara ärlig ^-^

Lilly Tjej, 35 år

729 forumsinlägg

Skrivet:
19 december 2009 kl. 07:28
Lilly Tjej, 35 år

Jag vet faktiskt inte vad jag har längre

Izcode Kille, 33 år

112 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:21
Izcode Kille, 33 år

har nada, varken haft eller har ngn på G.. syndf ör ja vill ha </3

timjonssson Kille, 32 år

347 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:27
timjonssson Kille, 32 år

vet inte ens längre..

Ahaokej Tjej, 33 år

1 334 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:37
Ahaokej Tjej, 33 år

yes pojkvän
SNOPPCORE

Ahaokej Tjej, 33 år

1 334 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:41
Ahaokej Tjej, 33 år

Citat från Superfitta


Jag har faktiskt kk just nu, kom nyss hem från honom :')
Men jag tror typ han har tjej :o


Om du nu ''tror'' att han har en tjej. Varför frågar du bara inte honom om han är en tjej?

Krat Kille, 33 år

2 020 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:44
Krat Kille, 33 år

inte ett enda på g har jag <: Ska va singel ett tag nu !

Ahaokej Tjej, 33 år

1 334 forumsinlägg

Skrivet:
23 december 2009 kl. 04:46
Ahaokej Tjej, 33 år

Citat från Superfitta


AHAOKEJ: Nej men det är bara något jag hört av en kompis. Egentligen så bryr jag mig inte.
Skulle ju inte sluta träffa honom pga det direkt.


Men om det nu är så att han har en flickvän så är det ju lite lågt av honom också.
Och om jag var du så skulle jag ta reda på om det är sant att han har en tjej eller inte.
Om jag skulle ha en KK som troligtvis hade tjej så skulle jag inte kunna lita på honom at all. och så skulle jag tycka synd om hans tjej tbh..
Men men, ditt val. förr eller senare så kommer det ju ut till hon den dära tjejen som han troligtvis är tillsammans med.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet