Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Kise
Kille, 34 år
På g
cash
Tjej, 33 år
ingen, men jag klarar mig fin fint.
MagneticMaster
Kille, 38 år
Citat från FUNPAINTFROG
Citat från TheOvermind
Citat från FUNPAINTFROG
JO förresten, hur vet man om nån är intresserad av en?
fan omöjligt att avgöra.
Du frågar personen.
Ingen bra idè
<OffT>
Klart att du inte går runt och frågar alla random personer du stöter på. Jag menar ifall du haft kontakt med någon, pratat med den/dem, så borde du kanske märka om den är intresserad av fortsatt kontakt/umgänge eller nåt.
</OffT>
MagneticMaster
Kille, 38 år
Citat från FUNPAINTFROG
Citat från TheOvermind
Citat från FUNPAINTFROG
Citat från TheOvermind
Citat från FUNPAINTFROG
JO förresten, hur vet man om nån är intresserad av en?
fan omöjligt att avgöra.
Du frågar personen.
Ingen bra idè
<OffT>
Klart att du inte går runt och frågar alla random personer du stöter på. Jag menar ifall du haft kontakt med någon, pratat med den/dem, så borde du kanske märka om den är intresserad av fortsatt kontakt/umgänge eller nåt.
</OffT>
bara för de vill fortsätta ha kontakt betyder ju inte att de är intresserade av mig på ett flickvän sätt.
Det tar ju sin tid förstås. Det gjorde det för mig.
Dopamin
Tjej, 32 år
Nope. Aldrig haft en.
Murtain
Kille, 34 år
Nope.
EMMELOY
Tjej, 30 år
nej, singel, det är underbart (:
Lovechild88
Kille, 37 år
Miraow nej jag har ingen att krypa ned till om kvällarna å jag saknar de om jag ska vara ärlig ^-^
Lilly
Tjej, 35 år
Jag vet faktiskt inte vad jag har längre
Izcode
Kille, 33 år
har nada, varken haft eller har ngn på G.. syndf ör ja vill ha </3
timjonssson
Kille, 32 år
vet inte ens längre..
Ahaokej
Tjej, 33 år
Citat från Superfitta
Jag har faktiskt kk just nu, kom nyss hem från honom :')
Men jag tror typ han har tjej :o
Om du nu ''tror'' att han har en tjej. Varför frågar du bara inte honom om han är en tjej?
Krat
Kille, 33 år
inte ett enda på g har jag <: Ska va singel ett tag nu !
Ahaokej
Tjej, 33 år
Citat från Superfitta
AHAOKEJ: Nej men det är bara något jag hört av en kompis. Egentligen så bryr jag mig inte.
Skulle ju inte sluta träffa honom pga det direkt.
Men om det nu är så att han har en flickvän så är det ju lite lågt av honom också.
Och om jag var du så skulle jag ta reda på om det är sant att han har en tjej eller inte.
Om jag skulle ha en KK som troligtvis hade tjej så skulle jag inte kunna lita på honom at all. och så skulle jag tycka synd om hans tjej tbh..
Men men, ditt val. förr eller senare så kommer det ju ut till hon den dära tjejen som han troligtvis är tillsammans med.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet