Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hummingbird Tjej, 33 år

77 forumsinlägg

Skrivet:
6 januari 2010 kl. 00:26
hummingbird Tjej, 33 år

alone

GulagOrkestra Kille, 31 år

5 329 forumsinlägg

Skrivet:
6 januari 2010 kl. 00:27
GulagOrkestra Kille, 31 år

Citat från Pisse


Jag har aldrig varit kär, så jag har som inte känt att jag borde vara tillsammans med någon.
Däremot så hoppas jag på att det finns nån för mig! ^^


just keep waiting

Ohjah Tjej, 31 år

629 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 16:39
Ohjah Tjej, 31 år

Jag vill verkligen hitta en bra kille. Har haft många men inte länge har tagit slut snabbt.. alla har varit idioter.. jag är trött på att behöva göra slut för jag inte är värd nåt. Jag vill verkligen hitta någon "/

varghuvud Kille, 31 år

4 336 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 16:39
varghuvud Kille, 31 år

Nä, men jag vill ftw!11

Murtain Kille, 34 år

4 065 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 16:39
Murtain Kille, 34 år

Nope.

Tammie Tjej, 30 år

7 843 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 16:57
Tammie Tjej, 30 år

ja har ingen, och de kan bero på att jag hakat upp mej på en som inte gillar mej, så ja ser inte annat folk :P

Kiyo Tjej, 33 år

31 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 16:59
Kiyo Tjej, 33 år

Klart att man vill ha någon men allt e ju lite komplicerat ^^

WohoHoe Tjej, 31 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 17:02
WohoHoe Tjej, 31 år

Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @

Kiyo Tjej, 33 år

31 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 17:03
Kiyo Tjej, 33 år

Citat från WohoHoe


Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @

Inte ens umgås? xO

WohoHoe Tjej, 31 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 17:05
WohoHoe Tjej, 31 år

jCitat från Kiyo


Citat från WohoHoe

Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @

Inte ens umgås? xO


ja e rädd för snoppar oxå ihihiihihihihihih

Kiyo Tjej, 33 år

31 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 17:05
Kiyo Tjej, 33 år

Citat från WohoHoe


jCitat från Kiyo

Citat från WohoHoe

Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @

Inte ens umgås? xO

ja e rädd för snoppar oxå ihihiihihihihihih


Haha mjo dom e ju lite läskiga xD

WohoHoe Tjej, 31 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 17:07
WohoHoe Tjej, 31 år

Citat från Kiyo


Citat från WohoHoe

jCitat från Kiyo

Citat från WohoHoe

Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @

Inte ens umgås? xO

ja e rädd för snoppar oxå ihihiihihihihihih

Haha mjo dom e ju lite läskiga xD


men ålivär sajkz skulle ja inte sagt nej till! hans e täckt av tatueringar o piercingar ::D::D:D:D:

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 17:08
Jassie Tjej, 29 år

Ingen alls

Kiyo Tjej, 33 år

31 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 17:09
Kiyo Tjej, 33 år

Citat från WohoHoe


Citat från Kiyo

Citat från WohoHoe

jCitat från Kiyo

Citat från WohoHoe

Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @

Inte ens umgås? xO

ja e rädd för snoppar oxå ihihiihihihihihih

Haha mjo dom e ju lite läskiga xD

men ålivär sajkz skulle ja inte sagt nej till! hans e täckt av tatueringar o piercingar ::D::D:D:D:


Hahah nä han e mums :D Alla killar borde se ut så, då skulle världen vara perfekt ;D

WohoHoe Tjej, 31 år

132 forumsinlägg

Skrivet:
8 januari 2010 kl. 17:10
WohoHoe Tjej, 31 år

Citat från Kiyo


Citat från WohoHoe

Citat från Kiyo

Citat från WohoHoe

jCitat från Kiyo

Citat från WohoHoe

Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @

Inte ens umgås? xO

ja e rädd för snoppar oxå ihihiihihihihihih

Haha mjo dom e ju lite läskiga xD

men ålivär sajkz skulle ja inte sagt nej till! hans e täckt av tatueringar o piercingar ::D::D:D:D:

Hahah nä han e mums :D Alla killar borde se ut så, då skulle världen vara perfekt ;D


han ser ut som en man version av mej !!!! : @@@
NE MEN HAN E INTE SNIGG IRl!
andy sixx är hähäähähähähä ot detta är men nmnmnmn


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet