Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
hummingbird
Tjej, 33 år
alone
GulagOrkestra
Kille, 31 år
Citat från Pisse
Jag har aldrig varit kär, så jag har som inte känt att jag borde vara tillsammans med någon.
Däremot så hoppas jag på att det finns nån för mig! ^^
just keep waiting
Ohjah
Tjej, 31 år
Jag vill verkligen hitta en bra kille. Har haft många men inte länge har tagit slut snabbt.. alla har varit idioter.. jag är trött på att behöva göra slut för jag inte är värd nåt. Jag vill verkligen hitta någon "/
varghuvud
Kille, 31 år
Nä, men jag vill ftw!11
Murtain
Kille, 34 år
Nope.
Tammie
Tjej, 30 år
ja har ingen, och de kan bero på att jag hakat upp mej på en som inte gillar mej, så ja ser inte annat folk :P
Kiyo
Tjej, 33 år
Klart att man vill ha någon men allt e ju lite komplicerat ^^
WohoHoe
Tjej, 31 år
Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @
WohoHoe
Tjej, 31 år
Citat från Kiyo
Citat från WohoHoe
jCitat från Kiyo
Citat från WohoHoe
Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @
Inte ens umgås? xO
ja e rädd för snoppar oxå ihihiihihihihihih
Haha mjo dom e ju lite läskiga xD
men ålivär sajkz skulle ja inte sagt nej till! hans e täckt av tatueringar o piercingar ::D::D:D:D:
Jassie
Tjej, 29 år
Ingen alls
Kiyo
Tjej, 33 år
Citat från WohoHoe
Citat från Kiyo
Citat från WohoHoe
jCitat från Kiyo
Citat från WohoHoe
Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @
Inte ens umgås? xO
ja e rädd för snoppar oxå ihihiihihihihihih
Haha mjo dom e ju lite läskiga xD
men ålivär sajkz skulle ja inte sagt nej till! hans e täckt av tatueringar o piercingar ::D::D:D:D:
Hahah nä han e mums :D Alla killar borde se ut så, då skulle världen vara perfekt ;D
WohoHoe
Tjej, 31 år
Citat från Kiyo
Citat från WohoHoe
Citat från Kiyo
Citat från WohoHoe
jCitat från Kiyo
Citat från WohoHoe
Asexuella sxe:s som mej kan inte umgås me motsatta könet : @
Inte ens umgås? xO
ja e rädd för snoppar oxå ihihiihihihihihih
Haha mjo dom e ju lite läskiga xD
men ålivär sajkz skulle ja inte sagt nej till! hans e täckt av tatueringar o piercingar ::D::D:D:D:
Hahah nä han e mums :D Alla killar borde se ut så, då skulle världen vara perfekt ;D
han ser ut som en man version av mej !!!! : @@@
NE MEN HAN E INTE SNIGG IRl!
andy sixx är hähäähähähähä ot detta är men nmnmnmn
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet