Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
shiitp0dej Tjej, 34 år

1 540 forumsinlägg

Skrivet:
28 november 2009 kl. 18:26
shiitp0dej Tjej, 34 år

Ingen kille här nej!

Err0r Tjej, 33 år

334 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 00:09
Err0r Tjej, 33 år

I'm aloone!

MagneticMaster Kille, 38 år

432 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 00:11
MagneticMaster Kille, 38 år

Citat från Camilla


I'm aloone!

Tråkigt :/

Palst 38 år

272 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 02:59
Palst 38 år

Citat från BukkakeTsunami


Aldrig haft, och det ser lika mörkt ut nu som vanligt.

Ligga?

Ludacris Kille, 33 år

270 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 03:20
Ludacris Kille, 33 år

Jag har nästan alltid någon ny på G i ett evigt sökande efter kärlek, som alltid visar sig vara en lögnaktig, falsk, backstabbande bitch jämfört med vad hon gjorde FRÅN BÖRJAN.
Träffar nytt folk hela tiden, är inte blyg av mig om man säger så - men alla visar sina goda sidor i början så att man blir helt hooked - sen kommer det fram en massa lustigheter; "Nej men jag har kille", "Jag ville bara ligga med dig", "Det här var bara för att se hur lätt jag kan få någon att tycka om mig" eller vafan som helst - Bortförklaringar, lögner, svek och wth - ALLTID SAMMA SKIT

Kan inte folk bara "keep it clean" for once liksom? Varför hålla på att ljuga och fjolla runt för att få folk att tycka om en? Lika förjävligt är det varje gång, från att känna sig fett glad till fett nere - och det är fan inte okej tycker jag.
Nätter som denna suger apkuk också; inte nog med att man sitter i ett kolsvart, kallt rum som på många sätt skulle kunna jämföras med Fritzl's källare - så måste man vara ensam också. FUCK DETTA liksom, jag pallar inte vara själv hela tiden? Det är det värsta som finns!

Finns det någon go, busig och söt, singeltjej som vet hur man roar sig och inte är rädd för att vara social där ute och som råkar bo i Stockholms-trakterna och är väldigt sugen på att ta en fika någon dag?


Skriv ett PM.

cash Tjej, 33 år

2 228 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 06:35
cash Tjej, 33 år

dunno..

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 07:13
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från deSex


håller med dig.. likamycket gör killarna nä de snackar med andra tjejer
säger att de är singlar o sen nästa dag har dom brud... efter att dom sagt att dom "tycker om en" .. wtf

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 07:15
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Jag har ingen pojkvän nu iaf, har inte haft någon.. på ett tag.. svårt och hitta något.
Eftersom varenda fucking kille man ska vara på G med vill "mysa" <- SEX
allt ska bara vara sex... sex sex sex sex hela fucking tiden.
kan man inte bara gå efter känslor ist för sin kuk ?

criillz91 Kille, 34 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 07:17
criillz91 Kille, 34 år

Singel, aldrig haft ett seriöst förhållande i mitt liv. :]

Ludacris Kille, 33 år

270 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 07:46
Ludacris Kille, 33 år

Citat från YUU


Citat från deSex

håller med dig.. likamycket gör killarna nä de snackar med andra tjejer
säger att de är singlar o sen nästa dag har dom brud... efter att dom sagt att dom "tycker om en" .. wtf


Både killar och tjejer är skit :)

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 08:37
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från deSex


Citat från YUU

Citat från deSex

håller med dig.. likamycket gör killarna nä de snackar med andra tjejer
säger att de är singlar o sen nästa dag har dom brud... efter att dom sagt att dom "tycker om en" .. wtf

Både killar och tjejer är skit :)


mmjo :(

Ludacris Kille, 33 år

270 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 08:39
Ludacris Kille, 33 år

Citat från YUU


Citat från deSex

Citat från YUU

Citat från deSex

håller med dig.. likamycket gör killarna nä de snackar med andra tjejer
säger att de är singlar o sen nästa dag har dom brud... efter att dom sagt att dom "tycker om en" .. wtf

Både killar och tjejer är skit :)

mmjo :(


*klappa*

std Kille, 31 år

933 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 09:45
std Kille, 31 år

Jag är på g med en tjej =)

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 09:47
E_Schwartz Kille, 36 år

YUU


Vissa vill faktiskt mysa och inte mysa!

himynameis Kille, 33 år

3 251 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 09:47
himynameis Kille, 33 år

Citat från YUU


Jag har ingen pojkvän nu iaf, har inte haft någon.. på ett tag.. svårt och hitta något.
Eftersom varenda fucking kille man ska vara på G med vill "mysa" <- SEX
allt ska bara vara sex... sex sex sex sex hela fucking tiden.
kan man inte bara gå efter känslor ist för sin kuk ?


Jösses o.O skulle jag säga mysa menar iaf jag typ ligga å krmas i sängen å ligga sked å prata me varann ^_^ eller nå liknande :p - me love mysa.


sex är överskattat, tar nästan hellre med tjejen på en promenad runt älvan här än att ha sex :p

ive said mine. bye bye!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet