Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Randomnisse Kille, 32 år

4 630 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 09:56
Randomnisse Kille, 32 år

Citat från crille191


Singel, aldrig haft ett seriöst förhållande i mitt liv. :]
--------------------------------------------------------------------------

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 11:14
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

Citat från Cosmicbulle


Citat från YUU

Jag har ingen pojkvän nu iaf, har inte haft någon.. på ett tag.. svårt och hitta något.
Eftersom varenda fucking kille man ska vara på G med vill "mysa" <- SEX
allt ska bara vara sex... sex sex sex sex hela fucking tiden.
kan man inte bara gå efter känslor ist för sin kuk ?

Jösses o.O skulle jag säga mysa menar iaf jag typ ligga å krmas i sängen å ligga sked å prata me varann ^_^ eller nå liknande :p - me love mysa.
sex är överskattat, tar nästan hellre med tjejen på en promenad runt älvan här än att ha sex :p
ive said mine. bye bye!


titta en bra kille! WOW
tänk att de finns sånna.
Ja.. men vissa menar ju att "mysa" .. typ ha sex o skit.. as irriterande
o från "smekningar" osv leder till -> sex
va jag sett de iaf... as irriterande

monkeyslut Tjej, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 11:28
monkeyslut Tjej, 32 år

Det har jag inte, fast jag skulle vilja ha det :<

himynameis Kille, 33 år

3 251 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 11:31
himynameis Kille, 33 år

Citat från YUU


titta en bra kille! WOW
tänk att de finns sånna.
Ja.. men vissa menar ju att "mysa" .. typ ha sex o skit.. as irriterande
o från "smekningar" osv leder till -> sex
va jag sett de iaf... as irriterande[/i]

mysa = mysa, cuddle, so on.
sex = sex

Varför säga trottoar till ett hus när man kan säga hus liksom? x)
Jag å mitt ex var ihop 10 månader, vi hade inte ens sex o.O vi hade de jävligt trevligt ändo ^^ Vi hade aldrig tråkigt, hade alltid någonting att göra

Extraterrestrial Kille, 34 år

3 639 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 11:32
Extraterrestrial Kille, 34 år

Im all on my own ...

Pussygrowl Tjej, 30 år

1 596 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:02
Pussygrowl Tjej, 30 år

Jag är kär i Tobie

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:03
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Minst 5

Maximus Tjej, 32 år

7 879 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:03
Maximus Tjej, 32 år

mysa > sex

Ludacris Kille, 33 år

270 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:24
Ludacris Kille, 33 år

I know the feeling CCemo, det suger som fan.
Det finns säkert någon för oss också, vi kanske bara anstränger oss för hårt och blir desperata efter kärleken som vi alla är ute efter att finna? :)

Err0r Tjej, 33 år

334 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:25
Err0r Tjej, 33 år

Singel...

Ludacris Kille, 33 år

270 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:26
Ludacris Kille, 33 år

Mysa = Kramas, kyssas, smeka varandra; vara nära varandra helt enkelt.

Sex = Penetration / Oral-stimulering

Enligt mig dvs.

Shilo Tjej, 31 år

810 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:27
Shilo Tjej, 31 år

Nope, det är bara jag ;D
Kan vara skönt i vissa stunder, men för det mesta så är det lite ensamt ;o

Ludacris Kille, 33 år

270 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:31
Ludacris Kille, 33 år

Citat från CCemo
Aah det suger :(
och jao man tycker ju att det borde finnas nån för alla fast ibland så börjar man ju faktiskt tvivla :/
och du anstränger dig nog lite mer än vad jag gör :3 Jag är blyg :<[/i]


Det finns alltid någon som tycker om en viss typ av person t,ex badboys, blyga, mystiska etc.
Du har bara inte hittat någon för just DIG ännu :) Det kommer!
Jag är bara dumdristig som försöker för mycket - man ska egentligen låta kärleken komma till en, men jag har bråttom ;c haha

Ludacris Kille, 33 år

270 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 17:38
Ludacris Kille, 33 år

Citat från CCemo


Citat från deSex

Citat från CCemo
Aah det suger :(
och jao man tycker ju att det borde finnas nån för alla fast ibland så börjar man ju faktiskt tvivla :/
och du anstränger dig nog lite mer än vad jag gör :3 Jag är blyg :<

Det finns alltid någon som tycker om en viss typ av person t,ex badboys, blyga, mystiska etc.
Du har bara inte hittat någon för just DIG ännu :) Det kommer!
Jag är bara dumdristig som försöker för mycket - man ska egentligen låta kärleken komma till en, men jag har bråttom ;c haha

Aah, trodde att jag hade hittat den rätta sist eftersom allting kändes så bra, vi älskade varann o.s.v , men se så fel man kan ha :/
kan ju vara bra att försöka mkt oxå, jag lovar att det kommer att gå bra för dig :)
Lycka till med letandet! :D




Gigantiskt stycke text nu!

Haha tack så mycket! Jo jag har upplevt det där också, sucks even more!
Det kommer lösa sig för dig också, det är bara en tidsfråga ^^

cupcakee Tjej, 38 år

5 forumsinlägg

Skrivet:
29 november 2009 kl. 19:37
cupcakee Tjej, 38 år

Upptagen är jag (;


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet