Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Citat från crille191
Singel, aldrig haft ett seriöst förhållande i mitt liv. :]
--------------------------------------------------------------------------
Citat från Cosmicbulle
Citat från YUU
Jag har ingen pojkvän nu iaf, har inte haft någon.. på ett tag.. svårt och hitta något.
Eftersom varenda fucking kille man ska vara på G med vill "mysa" <- SEX
allt ska bara vara sex... sex sex sex sex hela fucking tiden.
kan man inte bara gå efter känslor ist för sin kuk ?
Jösses o.O skulle jag säga mysa menar iaf jag typ ligga å krmas i sängen å ligga sked å prata me varann ^_^ eller nå liknande :p - me love mysa.
sex är överskattat, tar nästan hellre med tjejen på en promenad runt älvan här än att ha sex :p
ive said mine. bye bye!
titta en bra kille! WOW
tänk att de finns sånna.
Ja.. men vissa menar ju att "mysa" .. typ ha sex o skit.. as irriterande
o från "smekningar" osv leder till -> sex
va jag sett de iaf... as irriterande
Det har jag inte, fast jag skulle vilja ha det :<
Citat från YUU
titta en bra kille! WOW
tänk att de finns sånna.
Ja.. men vissa menar ju att "mysa" .. typ ha sex o skit.. as irriterande
o från "smekningar" osv leder till -> sex
va jag sett de iaf... as irriterande[/i]
mysa = mysa, cuddle, so on.
sex = sex
Varför säga trottoar till ett hus när man kan säga hus liksom? x)
Jag å mitt ex var ihop 10 månader, vi hade inte ens sex o.O vi hade de jävligt trevligt ändo ^^ Vi hade aldrig tråkigt, hade alltid någonting att göra
Im all on my own ...
Jag är kär i Tobie
Minst 5
mysa > sex
I know the feeling CCemo, det suger som fan.
Det finns säkert någon för oss också, vi kanske bara anstränger oss för hårt och blir desperata efter kärleken som vi alla är ute efter att finna? :)
Singel...
Mysa = Kramas, kyssas, smeka varandra; vara nära varandra helt enkelt.
Sex = Penetration / Oral-stimulering
Enligt mig dvs.
Nope, det är bara jag ;D
Kan vara skönt i vissa stunder, men för det mesta så är det lite ensamt ;o
Citat från CCemo
Aah det suger :(
och jao man tycker ju att det borde finnas nån för alla fast ibland så börjar man ju faktiskt tvivla :/
och du anstränger dig nog lite mer än vad jag gör :3 Jag är blyg :<[/i]
Det finns alltid någon som tycker om en viss typ av person t,ex badboys, blyga, mystiska etc.
Du har bara inte hittat någon för just DIG ännu :) Det kommer!
Jag är bara dumdristig som försöker för mycket - man ska egentligen låta kärleken komma till en, men jag har bråttom ;c haha
Citat från CCemo
Citat från deSex
Citat från CCemo
Aah det suger :(
och jao man tycker ju att det borde finnas nån för alla fast ibland så börjar man ju faktiskt tvivla :/
och du anstränger dig nog lite mer än vad jag gör :3 Jag är blyg :<
Det finns alltid någon som tycker om en viss typ av person t,ex badboys, blyga, mystiska etc.
Du har bara inte hittat någon för just DIG ännu :) Det kommer!
Jag är bara dumdristig som försöker för mycket - man ska egentligen låta kärleken komma till en, men jag har bråttom ;c haha
Aah, trodde att jag hade hittat den rätta sist eftersom allting kändes så bra, vi älskade varann o.s.v , men se så fel man kan ha :/
kan ju vara bra att försöka mkt oxå, jag lovar att det kommer att gå bra för dig :)
Lycka till med letandet! :D
Gigantiskt stycke text nu!
Haha tack så mycket! Jo jag har upplevt det där också, sucks even more!
Det kommer lösa sig för dig också, det är bara en tidsfråga ^^
Upptagen är jag (;
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet