Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
ensam !
Snigel
Citat från bbbruno
Har en på g antar jag.
--------------------------------------------------------------------------
Citat från kinaflickor
Citat från bbbruno
Har en på g antar jag.
--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
hej ja e snigel :P
Jag har flickvän.
:)
SINGEL :D
Näää och det är lika bra att det förblir så för I tend to hurt ppl.... Jag sårar de jag har på g med för jag intalar mig själv att det inte kommer att fungera... Hur mycket jag än gillar dem och kommer med ursäkter som är sanna ofc, men som jag egentligen skulle kunna förbise...
Så även om jag gillar en kille nu så skiter jag i det för jag vill inte såra honom.(y)
har ingen alls :(
På G med en neger. Ojojojoj
japp han hetter robin pattrinson och vi pyssas och kramas
oh, duno faktiskt.
Typ på g? ):
Hoppas jag iaf hihihihih
jag är ensam som en gammal tant :<
ingen vill ha mig :((
Aldrig haft, och det ser lika mörkt ut nu som vanligt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet