Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
krestaijna
Tjej, 32 år
Jag har ingen alls.
joacimMVP
Kille, 37 år
palla
PORKnBEANS
Tjej, 31 år
Alltid.
winchester
Tjej, 34 år
Citat från WARP
Jag har ingen alls.
--------------------------------------------------------------------------
Palst
38 år
Relativt nydumpad. Känns bra!
ifloodemptylakes
Tjej, 35 år
Har en på g antar jag!
jabberwocky
Kille, 34 år
i'm in löööööv
Spruffen
Tjej, 34 år
nej eller alltså.. man kan ju alltid hoppas på de bästa : >
Grus
Tjej, 31 år
neeeeeeej, ingen, vill ha däremot :c
Erudite
Tjej, 31 år
gillar en kille som verkar gilla mig men vet inte DX
KLAX
Tjej, 32 år
nepp, ensam !
pommesdrottningen
Tjej, 30 år
Jag har världens bästa gosse!
aekante<3
waterhag
Tjej, 35 år
väldigt mycket pojkvän!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet