Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
på g , typ pojkvän ;D
skulle vilja ha ngn att älska (; (a'
Jag har knullat runt nu i ett år och är less på det. Vill ha något seriöst, problemet är bara:
De tjejer som jag vill ha, vill inte ha mig och de tjejer som är intresserade av mig, är jag total ointresserade av. -.-
Just nu stöter jag på en tjej, som aldrig ens haft kille förut. Men hon ville "vänta" lite, och nu tror jag hon är intresserad av min klasskompis -.-' Även om hon sa att hon tyckte att jag var den vackraste killen hon sett :S
Hon varken röker, super eller strular runt. En "riktig" tjej, sådana som jag faller för.
Han Spelar gitarr,sjunger, vilket hon också gör. och dom har fikat tsmns och går på kör ihop. Även om Hon säger att de bara är kompisar, så vet jag inte riktigt.
Saken är också att Han verkar vara gullig, men är egentligen ett större as än mig, men det verkar inte tjejen bry sig om, även om jag varnat henne flera gånger.
Han har varit otrogen mot sina tidigare ex, han har tagit en tjejs oskuld och sedan totaldissat henne. Det enda hon hörde från honom på hela sommaren efter, var när en gemensam vän hälsade från honom via telefonen. Och det första han sa till henne efter sommaren var: "Har du cigg?"
Dessutom tar han droger regelbundet, röker konstant, super ner sig nästan varje helg, och skiter fullständigt i alla andra.
Han verkar vara en bra kille. Men är egentligen ett jävla as.
Jag, å andra sidan, Har slutat med droger, tränar flera gånger i veckan för att hålla mig i form. Jag hjälper alla som behöver det och bryr mig om alla, vilket jag har fått mycket skit för i denna otacksamma världen.
Jag röker inte och dricker endast på fester, och då väldigt lite, så att jag är nykter ifall det händer något.
Jag gör ALLT jag kan, för att folk ska ändra sin uppfattning om mig, som är ett svin.
För jag har alltid blivit uppfattad som ett, redan LÅNGT innan jag ens började ha sex med så många olika.
Jag fattar inte varför folk tror så lite om mig redan från början. Jag spelar inte någon annan, jag bara är migsjälv.
Och jag börjar bli riktigt less på att folk säger till mig att jag är ett svin. Jag har aldrig behandlat någon tjej dåligt efter att jag varit med henne, och jag har sagt till alla jag varit med, flera gånger innan, att det bara gäller sex och inget mer.
Men det verkar ingen annan bry sig om.
Ztiller: du verkar vara en bra pojke ;> hoppas de går bra fördej ((:
Citat från ZOMBiED0LL
Ztiller: du verkar vara en bra pojke ;> hoppas de går bra fördej ((:
Yeah right XD Inte så lätt om alla tror man är ett svin ändå :P
Citat från Ztiller
Citat från ZOMBiED0LL
Ztiller: du verkar vara en bra pojke ;> hoppas de går bra fördej ((:
Yeah right XD Inte så lätt om alla tror man är ett svin ändå :P
hah, visa att du nt e ett svin mkeei ? (a'
Just nu är jag singel. Men det betyder inte att jag inte har någon att gosa med när jag känner för det :D
Citat från ZOMBiED0LL
Citat från Ztiller
Citat från ZOMBiED0LL
hah, visa att du nt e ett svin mkeei ? (a'
Är ju det jag försöker XD
Citat från Ztiller
Citat från ZOMBiED0LL
Citat från Ztiller
Citat från ZOMBiED0LL
hah, visa att du nt e ett svin mkeei ? (a'
Är ju det jag försöker XD
bra där! ;D
Citat från ZOMBiED0LL
bra där! ;D[/i]
Fick just reda på att dendär killen är förälskad i tjejen, och att hon inte är intresserad av mig. Inte så svårt att gissa vad som kommer hända.
Men jag är inte förvånad, jag visste redan från början att det inte skulle bli något. Precis som det alltid händer XD
Var bara en sekunds hopp där när hon sade att jag var den vackraste människan hon sett. Uppenbarligen lär man sig aldrig :( Vet inte ens varför jag försöker?
vene vad jag e O_o
om jag har kille eller inte.. haha vafan
Citat från Ztiller
Citat från ZOMBiED0LL
bra där! ;D
Fick just reda på att dendär killen är förälskad i tjejen, och att hon inte är intresserad av mig. Inte så svårt att gissa vad som kommer hända.
Men jag är inte förvånad, jag visste redan från början att det inte skulle bli något. Precis som det alltid händer XD
Var bara en sekunds hopp där när hon sade att jag var den vackraste människan hon sett. Uppenbarligen lär man sig aldrig :( Vet inte ens varför jag försöker?
shit, orka :/ lär ha vart ovärt isf .. mene oroa dej nt, de finns ngn för alla! ;D du har hela livet framför dej ;)
Citat från ZOMBiED0LL
Citat från Ztiller
Citat från ZOMBiED0LL
bra där! ;D
shit, orka :/ lär ha vart ovärt isf .. mene oroa dej nt, de finns ngn för alla! ;D du har hela livet framför dej ;)
Nja...man vet ju aldrig. Men inget att göra åt det nu XD Bara att fortsätta vänta :(
Visst har jag hela livet på mig, men orka vänta SÅ länge :P XD
Nja...man vet ju aldrig. Men inget att göra åt det nu XD Bara att fortsätta vänta :(
Visst har jag hela livet på mig, men orka vänta SÅ länge :P XD[/i]
de e klart ._.
ut o res (y) 8D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet