Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
toucheamore
Tjej, 33 år
skönt att vara singel <:
waterhag
Tjej, 35 år
Jag har en hane!
forestfire
Tjej, 31 år
jag har ingen, men önskar att jag hade.
Randomnisse
Kille, 32 år
Har ingen, men önska kan man alltid göra.
Hauii
Tjej, 33 år
Ingen alls..
lsidhjkjh
Tjej, 32 år
Det är Robin Hood jag vill ha!
jagvarfull
Tjej, 35 år
Typ, fast venne om det blir något för han bor i norge och det suger :)
Naturdiet
32 år
Citat från SNELHEST
Citat från littlekuriboh
Citat från SNELHEST
Nope, ingen alls
tja ;););););)
Tja ;D
hörde att du "wanted to go for a ride", av patrick? ;>
Palve
Kille, 33 år
Ingen alls
Hehu
jabberwocky
Kille, 34 år
Jag har mina kk:s
softpojken
Kille, 34 år
nothing at all
Hypernova
Kille, 60 år
Im Mr. Lonely ;((((((((((((((((((((
chevaux
Tjej, 32 år
Citat från littlekuriboh
Okej, kan vara seriös.
Vill ha Lowlight
Puss marcus. <3 kom hit då :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet