Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Guush
Kille, 32 år
Nop, har varit dött i 8 månader nu.
"Letar" men failar ändå ;>
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
hhihihihihih :)))))
åka till vacker pojke i oktober :))))
FrokenPilsner
Tjej, 33 år
Japp, sen 5 månader tillbaka.
billy7
Kille, 33 år
singel
Naturdiet
32 år
kom och ge mig kärlek, typ.
TIK
Tjej, 31 år
ingen alls.
BATMANIAC
Tjej, 32 år
KAN JU LIKA GÄRNA KALLA MIN LIVSSTIL CELIBAT SNART :DD
Sobielishes
Kille, 36 år
Jag har ingen på G så ni kan juh alltid skriva :)
Erii
Tjej, 31 år
har ingen på g atm, men har många att mysa med.
chevaux
Tjej, 32 år
nej :)
....:(
chevaux
Tjej, 32 år
Citat från littlekuriboh
Citat från Lowlight
nej :)
....:(
jo :)
.... tihi :*
puss :*
SPERM
Kille, 34 år
Jag har världens bästa gf.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet