Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
ingen kille på några år -.- gillar en kille men han dissa mig direkt >.< xD
Har ett span, men vet inte vem han är dock :((
Jag har världens sötaste flicka :D Typ direkt som utdragen av en anime ^^ 19 år, liten och söt, gör en massa söta ljud och rosa hår :D I'm happy xD
Det skulle man väl kunna säja, tror jag. :)
Citat från MyLifeRox
Ja har ett litet problem som ja skulle vilja ha svar på, så skriv nu hörni
Nu e de såhär att ja tkr en kille e skit snygg, enda problemet e att han e min mammas kusins barn?!?
Men egentligen så är vi inte helsläkt utan hans morsa e adopterad in i familjen.
Men behöver lite hjälp här :D??
go for it
Jag har tyvärr ingen på tillfället, jag hade någon jag brukade kunna krama på och bli intim med ibland då jag behövde närhet men det är bortblåst nu. Jag får krama mitt täcke :c
Citat från MyLifeRox
Ja har ett litet problem som ja skulle vilja ha svar på, så skriv nu hörni
Nu e de såhär att ja tkr en kille e skit snygg, enda problemet e att han e min mammas kusins barn?!?
Men egentligen så är vi inte helsläkt utan hans morsa e adopterad in i familjen.
Men behöver lite hjälp här :D??
Så länge ni står längre bort än kusin är de cool (annars inavel?) <: sysslingar r k
go for it som FEFK skrev
träffade en snubbe i helgen, snygg som fan och jävligt schysst - men jag vene
en annan snubbe säger att han gillar mig, helvetes söt och mysigaste jag vet - men jag vene
så tror jag att jag gillar en tredje snubbe - han bryr sig om mig och jag älskar hans garv - men jag vene
Citat från kj3llberg
träffade en snubbe i helgen, snygg som fan och jävligt schysst - men jag vene
en annan snubbe säger att han gillar mig, helvetes söt och mysigaste jag vet - men jag vene
så tror jag att jag gillar en tredje snubbe - han bryr sig om mig och jag älskar hans garv - men jag vene
Du vet inte mycket du...
Jodå, jag har min special one.
vi är mer än på G och det har vi varit i 7 månader & 8 dagar.
<3
Ingen sånhär boyfriendtypsak.
Men, hah.
Nej. tror inte på kärlek..... assexsuell, tror ja det heter xD
jag har en tjej på g :DD
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet