Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Silversyster Tjej, 31 år

135 forumsinlägg

Skrivet:
8 september 2009 kl. 16:36
Silversyster Tjej, 31 år

ingen kille på några år -.- gillar en kille men han dissa mig direkt >.< xD

qop Tjej, 31 år

3 956 forumsinlägg

Skrivet:
8 september 2009 kl. 16:38
qop Tjej, 31 år

Har ett span, men vet inte vem han är dock :((

Aidee 35 år

4 685 forumsinlägg

Skrivet:
8 september 2009 kl. 22:31
Aidee 35 år

Jag har världens sötaste flicka :D Typ direkt som utdragen av en anime ^^ 19 år, liten och söt, gör en massa söta ljud och rosa hår :D I'm happy xD

Psycheyun Kille, 35 år

714 forumsinlägg

Skrivet:
8 september 2009 kl. 22:48
Psycheyun Kille, 35 år

Citat från NineInch


Så jävla smidig man kände sig. xD
Men egentligen, vem behöver förhållanden i vår ålder? Lev livet ist! :D


Fast jag vill ha ett förhållande med någon jag gillar som gillar mig, skulle vara... mysigt. :3 Det kommer väl när det kommer antar jag.

FSCENE8 Tjej, 34 år

1 048 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 14:28
FSCENE8 Tjej, 34 år

Det skulle man väl kunna säja, tror jag. :)

Fefk Kille, 32 år

2 505 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 15:09
Fefk Kille, 32 år

Citat från MyLifeRox


Ja har ett litet problem som ja skulle vilja ha svar på, så skriv nu hörni


Nu e de såhär att ja tkr en kille e skit snygg, enda problemet e att han e min mammas kusins barn?!?
Men egentligen så är vi inte helsläkt utan hans morsa e adopterad in i familjen.

Men behöver lite hjälp här :D??


go for it

Sandig Tjej, 35 år

167 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 15:10
Sandig Tjej, 35 år

Jag har tyvärr ingen på tillfället, jag hade någon jag brukade kunna krama på och bli intim med ibland då jag behövde närhet men det är bortblåst nu. Jag får krama mitt täcke :c

Emojavel Kille, 32 år

1 736 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 15:11
Emojavel Kille, 32 år

Citat från MyLifeRox


Ja har ett litet problem som ja skulle vilja ha svar på, så skriv nu hörni


Nu e de såhär att ja tkr en kille e skit snygg, enda problemet e att han e min mammas kusins barn?!?
Men egentligen så är vi inte helsläkt utan hans morsa e adopterad in i familjen.

Men behöver lite hjälp här :D??


Så länge ni står längre bort än kusin är de cool (annars inavel?) <: sysslingar r k

go for it som FEFK skrev

kj3llberg Tjej, 32 år

179 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 17:48
kj3llberg Tjej, 32 år

träffade en snubbe i helgen, snygg som fan och jävligt schysst - men jag vene
en annan snubbe säger att han gillar mig, helvetes söt och mysigaste jag vet - men jag vene
så tror jag att jag gillar en tredje snubbe - han bryr sig om mig och jag älskar hans garv - men jag vene

RedShirtGuy Tjej, 34 år

26 072 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 17:49
RedShirtGuy Tjej, 34 år

Citat från kj3llberg


träffade en snubbe i helgen, snygg som fan och jävligt schysst - men jag vene
en annan snubbe säger att han gillar mig, helvetes söt och mysigaste jag vet - men jag vene
så tror jag att jag gillar en tredje snubbe - han bryr sig om mig och jag älskar hans garv - men jag vene


Du vet inte mycket du...

fuck Kille, 35 år

3 188 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 17:50
fuck Kille, 35 år

Jodå, jag har min special one.

BLUBB Tjej, 31 år

143 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 17:52
BLUBB Tjej, 31 år

vi är mer än på G och det har vi varit i 7 månader & 8 dagar.

<3

blocparty Tjej, 31 år

2 962 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 18:38
blocparty Tjej, 31 år

Ingen sånhär boyfriendtypsak.
Men, hah.

myownthing Tjej, 31 år

129 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 21:39
myownthing Tjej, 31 år

Nej. tror inte på kärlek..... assexsuell, tror ja det heter xD

sfxhdghj 55 år

794 forumsinlägg

Skrivet:
10 september 2009 kl. 21:39
sfxhdghj 55 år

jag har en tjej på g :DD


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet