Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
KletKlara
Tjej, 31 år
Jag är grovt singel,lol :P Hade en förut men jag dög inte D: Sen har jag nog aldrig riktigt varit dejtar-typen så jag vet ju inte direkt hur jag ska bete mig om jag nu e med någon jag känner att jag kanske kan få på fall :P Förra förhållandet var en ren 'slump'. Lite råd, kanske? =D
Smul
Kille, 30 år
shadowofdeath
Tjej, 34 år
har en kille på G som jag snart ska träffa ^^ <33
er0ded
Tjej, 33 år
CutFelixXyCut<3333
Wordfued
Kille, 29 år
Nej. Ge mig :D
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
Citat från tokigature
Ninelnch, jag har heller aldrig varit i ett seriöst förhållande. heller aldrig varit kär på riktigt. that sucks.
kommer med tiden..
det är väldigt få som "hittar den rätta" i tonårs åldern.
Psycheyun
Kille, 35 år
Citat från tokigature
Ninelnch, jag har heller aldrig varit i ett seriöst förhållande. heller aldrig varit kär på riktigt. that sucks.
Äh, jag har aldrig ens varit ett förhållande, och varje gång jag blivit "riktigt" kär i någon har det blivit mer än senaste gången, så det är nog bara att leva på. :)
Citat från NineInch
Jag har aldrig haft ett riktigt förhållande. Inte så iaf. Varit kär, som fan, sure. I en straight tjej, så det gick åt helvete. xD
Känns som om jag är typ den enda 16 åringen som ärligt kan säga att jag aldrig varit i ett fårhållande. OO
Så kan det vara, lyckades också bli kär i en straight kille. xD
kerosene
Tjej, 30 år
vill inte ha någon, tack.
HANDSOFAKILLER
Tjej, 31 år
ToTheLions <3
SneFylla
Tjej, 31 år
ensam ...
DeathBunny
Tjej, 34 år
Jag gillar någon men jag vet inte om han gillar mej.
Ibland kan man tro det men ibland så inte. Han förvirrar mej som fan o.O
Valentine
Tjej, 30 år
Yes, jag har en pojke. han är fin, och jag älskar honom gaaaaalet mycket.
bebo_
Tjej, 33 år
:'D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet