Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Katt2011 Tjej, 37 år

92 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 04:06
Katt2011 Tjej, 37 år

Ingen alls just nu.

touch_of_black Kille, 35 år

405 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 04:09
touch_of_black Kille, 35 år

nope

Forever_A_Stone Kille, 31 år

598 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 15:18
Forever_A_Stone Kille, 31 år

Citat från Shartor


Citat från Schizophrenia_MP

tjena, jag har ingen att mysa med =/ jag kan inte få nån tjej =/ det känns som att jag gör fel hela tiden =/

Om du nog va seriös så är det bara till att vänta , du är 14 mannen... chilla..


ja men jag fyller 15 om en månad :P men jag hatar att vara själv liksom för alla mina vänner har liksom en tjej/kille så kanske dem är med oss också och det blir liksom lite jobbigt =/

Hagrid Tjej, 31 år

769 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 15:20
Hagrid Tjej, 31 år

nej. och jag är glad för det :)

Kommienezuspadt Kille, 33 år

391 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 15:22
Kommienezuspadt Kille, 33 år

Citat från Schizophrenia_MP


ja men jag fyller 15 om en månad :P men jag hatar att vara själv liksom för alla mina vänner har liksom en tjej/kille så kanske dem är med oss också och det blir liksom lite jobbigt =/[/i]

Du kan ju börja med att sluta säga liksom efter varje ord.
Och ett kommatecken lite då och då skadar ju inte.

fucknroll Kille, 32 år

14 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 15:23
fucknroll Kille, 32 år

singel :S

Forever_A_Stone Kille, 31 år

598 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 15:29
Forever_A_Stone Kille, 31 år

Citat från EvenFlow


Citat från Schizophrenia_MP

ja men jag fyller 15 om en månad :P men jag hatar att vara själv liksom för alla mina vänner har liksom en tjej/kille så kanske dem är med oss också och det blir liksom lite jobbigt =/

Du kan ju börja med att sluta säga liksom efter varje ord.
Och ett kommatecken lite då och då skadar ju inte.


OJ!, jag brukar inte säga "liksom" :O
det blev lite konstigt :P
och sen kommatecken använder jag, Ibland xD

znarkeluff Kille, 36 år

1 743 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 15:29
znarkeluff Kille, 36 år

Dunno.

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 20:09
Celine Tjej, 34 år

asupptagen

thearmyoffaggots Tjej, 32 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 20:13
thearmyoffaggots Tjej, 32 år

Citat från dinosauriefitta


JAG VILL HA LAIIIIID!

Det höll ju länge med din brüd asså :@

OddSloth 40 år

3 173 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 20:14
OddSloth 40 år

Inte nu längre.

Burningshadow Kille, 34 år

207 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 20:14
Burningshadow Kille, 34 år

Jag är upptagen och har ingen på g så passa på om ni verkar intresserad ^^

thearmyoffaggots Tjej, 32 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 20:20
thearmyoffaggots Tjej, 32 år

Vill du att jag ska göra slut igen eller?

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 20:21
Celine Tjej, 34 år

ANN HAR MIG

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 20:21
Celine Tjej, 34 år

drama


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet