Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Ninjapuff
Tjej, 33 år
2 år på fredag. <3
TillyMew
Tjej, 31 år
jag har en på g tror jag ^^
men såklart äre ju problem ._.
waterhag
Tjej, 35 år
Per,
Hahaha, det har alla redan gjort i ett bra tag.
Det hjälper inte :)
waterhag
Tjej, 35 år
Karma,
Nä, de gjorde slut för flera månader sen.
Ninjapuff
Tjej, 33 år
Tack Oreo och linadenstore!
waterhag
Tjej, 35 år
Karma,
Nä jag vet, men gör det folks trista liv intressant för en stund får de gärna snacka på.
det påverkar ju inte mig och honom, så :)
Forever_A_Stone
Kille, 31 år
tjena, jag har ingen att mysa med =/ jag kan inte få nån tjej =/ det känns som att jag gör fel hela tiden =/
coffe
Kille, 35 år
Nepp har ingen på g :[
JKL
Kille, 32 år
Citat från Schizophrenia_MP
tjena, jag har ingen att mysa med =/ jag kan inte få nån tjej =/ det känns som att jag gör fel hela tiden =/
Om du nog va seriös så är det bara till att vänta , du är 14 mannen... chilla..
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet