Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Ninjapuff Tjej, 33 år

2 002 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:32
Ninjapuff Tjej, 33 år

2 år på fredag. <3

TillyMew Tjej, 31 år

1 304 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:32
TillyMew Tjej, 31 år

jag har en på g tror jag ^^
men såklart äre ju problem ._.

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:33
waterhag Tjej, 35 år

Per,
Hahaha, det har alla redan gjort i ett bra tag.
Det hjälper inte :)

Ninjapuff Tjej, 33 år

2 002 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:34
Ninjapuff Tjej, 33 år

Citat från Zacess


Grattis ^^,

Tack!

Emol Kille, 37 år

2 338 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:35
Emol Kille, 37 år

Citat från Karma


Citat från elinrawr

Har den bästa pojken jag träffat.
FUCK, har förstått att det ogillas av en del men jag säger som Martin:
"Vi är kära, vad ska EC göra åt saken?"

Wait what, [i]var
inte han ihop med Bibo eller något sådant?[/i]

exakt

morrr
dom "var" ihop.

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:35
waterhag Tjej, 35 år

Karma,
Nä, de gjorde slut för flera månader sen.

Oreo Tjej, 31 år

5 709 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:37
Oreo Tjej, 31 år

Citat från Ninjapuff


2 år på fredag. <3

Grattis!

Karolina Tjej, 33 år

1 717 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:37
Karolina Tjej, 33 år

Citat från Oreo


Citat från Ninjapuff

2 år på fredag. <3

Grattis!

--------------------------------------------------------------------------

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:38
waterhag Tjej, 35 år

Citat från Karma


Citat från elinrawr

Karma,
Nä, de gjorde slut för flera månader sen.

Jaha, kanske gamla saker jag har sett då.


Förresten, sa inte det för att ja.. jag har iallafall inte något emot er, eller ert förhållande.



Du är nog den första på ec som säger det, haha.

Ninjapuff Tjej, 33 år

2 002 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:40
Ninjapuff Tjej, 33 år

Tack Oreo och linadenstore!

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:40
waterhag Tjej, 35 år

Karma,
Nä jag vet, men gör det folks trista liv intressant för en stund får de gärna snacka på.
det påverkar ju inte mig och honom, så :)

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:42
waterhag Tjej, 35 år

Citat från Karma


Citat från elinrawr

Karma,
Nä jag vet, men gör det folks trista liv intressant för en stund får de gärna snacka på.
det påverkar ju inte mig och honom, så :)

Haha, vad bra att du ser så på det!


Självklart :D går det rykten vi vet är falska, why bother? :>

Forever_A_Stone Kille, 31 år

598 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:44
Forever_A_Stone Kille, 31 år

tjena, jag har ingen att mysa med =/ jag kan inte få nån tjej =/ det känns som att jag gör fel hela tiden =/

coffe Kille, 35 år

803 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 00:51
coffe Kille, 35 år

Nepp har ingen på g :[

JKL Kille, 32 år

934 forumsinlägg

Skrivet:
26 augusti 2009 kl. 00:53
JKL Kille, 32 år

Citat från Schizophrenia_MP


tjena, jag har ingen att mysa med =/ jag kan inte få nån tjej =/ det känns som att jag gör fel hela tiden =/

Om du nog va seriös så är det bara till att vänta , du är 14 mannen... chilla..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet