Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Jag har ingen. Men jag har andra att mysa med :>
Jag är ju så "liten" enligt många, så jag ska väl inte gnälla, men jag vill jättegärna bli ihop :)<3 jag är asavundsjuk på mina kompisar som är ihop! jag känner mig jätteful och töntig. jag har varit olyckligt kär flera gger...:/ jag längtar väldigt mkt tills jag hittar nån som känner likadant som mig. jag ahr aldrig varit ihop. :/
jag hade en på g, jag förlorade honom för han träffa en annan tjej, funny.
Citat från squirrelpop
jag hade en på g, jag förlorade honom för han träffa en annan tjej, funny.
I feel yah.
typ älskar en...
Hoppas jag får tillbaka honom.
Jag har en som är ganska seriöst med, men vi är inte tsm.
En som jag gillar äckligt jävla mkt, men vet inte om han gillar mig.
Sen en som jag gillar lite,och som gillar mig..
jobbigt o.o
Singel ..
Men är på g med en kille som jag har gått med i samma klass i ettan & tvåan .. Jag gillar han verkligen as mkt . men eftersom han bor i alingsås och jag i mellerud blir det nog ganska jobbigt att pendla fram och tillbaka ... ;:___:;
men man kan ju alltid testa xD : . D
NÄSTAN på g. Eller, han vet inte om det ännu, men ja. :D
Jag har ingen alls.
vill ha någon jättejättemkt.
Jag har ngn numera ;D
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet