Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
LIC0RE Tjej, 31 år

2 082 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2009 kl. 18:57
LIC0RE Tjej, 31 år

Jag har ingen. Men jag har andra att mysa med :>

muppedist Tjej, 30 år

163 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2009 kl. 20:44
muppedist Tjej, 30 år

Jag är ju så "liten" enligt många, så jag ska väl inte gnälla, men jag vill jättegärna bli ihop :)<3 jag är asavundsjuk på mina kompisar som är ihop! jag känner mig jätteful och töntig. jag har varit olyckligt kär flera gger...:/ jag längtar väldigt mkt tills jag hittar nån som känner likadant som mig. jag ahr aldrig varit ihop. :/

bajsknet Tjej, 31 år

1 414 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2009 kl. 20:46
bajsknet Tjej, 31 år

jag hade en på g, jag förlorade honom för han träffa en annan tjej, funny.

solitarymoment Tjej, 33 år

6 072 forumsinlägg

Skrivet:
23 augusti 2009 kl. 21:24
solitarymoment Tjej, 33 år

Citat från squirrelpop


jag hade en på g, jag förlorade honom för han träffa en annan tjej, funny.

I feel yah.

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2009 kl. 04:34
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

typ älskar en...
Hoppas jag får tillbaka honom.

VampireKiss Tjej, 31 år

3 462 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2009 kl. 11:32
VampireKiss Tjej, 31 år

Jag har en som är ganska seriöst med, men vi är inte tsm.
En som jag gillar äckligt jävla mkt, men vet inte om han gillar mig.
Sen en som jag gillar lite,och som gillar mig..

jobbigt o.o

SneFylla Tjej, 31 år

391 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2009 kl. 11:51
SneFylla Tjej, 31 år

Singel ..
Men är på g med en kille som jag har gått med i samma klass i ettan & tvåan .. Jag gillar han verkligen as mkt . men eftersom han bor i alingsås och jag i mellerud blir det nog ganska jobbigt att pendla fram och tillbaka ... ;:___:;
men man kan ju alltid testa xD : . D

chevaux Tjej, 32 år

4 032 forumsinlägg

Skrivet:
24 augusti 2009 kl. 15:12
chevaux Tjej, 32 år

NÄSTAN på g. Eller, han vet inte om det ännu, men ja. :D

thearmyoffaggots Tjej, 32 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 09:26
thearmyoffaggots Tjej, 32 år

Jag har ingen alls.

EmmiC Tjej, 33 år

3 161 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 09:30
EmmiC Tjej, 33 år

Citat från McKee


boyfriend
--------------------------------------------------------------------------

nattlejon Tjej, 30 år

562 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 10:33
nattlejon Tjej, 30 år

vill ha någon jättejättemkt.

Kakao Kille, 34 år

611 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 11:57
Kakao Kille, 34 år

Jag har ngn numera ;D

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 11:59
Celine Tjej, 34 år

gf
poked.

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:28
waterhag Tjej, 35 år

Har den bästa pojken jag träffat.
FUCK, har förstått att det ogillas av en del men jag säger som Martin:
"Vi är kära, vad ska EC göra åt saken?"

Emol Kille, 37 år

2 338 forumsinlägg

Skrivet:
25 augusti 2009 kl. 17:30
Emol Kille, 37 år

Citat från elinrawr


Har den bästa pojken jag träffat.
FUCK, har förstått att det ogillas av en del men jag säger som Martin:
"Vi är kära, vad ska EC göra åt saken?"


Sprida hemska hemska rykten och snacka massvis med skit bakom era ryggar


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet