Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Jag är också singel och sökande ^^
Har min flickvän jag <3
som jag älskar in till döden
Jag är också singel och sökande
Citat från BillyW
Jag är också singel och sökande ^^
den låten e irriterande
På G, yeah!
jag är ensam. Och jag trivs.
Var tsm med en fitta i mitt första förhållande.
Så kan det gå om man inte tänker sig för
Jag har mina fordon, det räcker. Klarar mig bättre utan nån jävla kärring som gnäller på att det är tråkigt eller kallt..
okej, hjälp mig.. jag är dödskär i rudolf men vågar inget säga så jag sökte mig till dig så att du kan skriva jätte fint till mig så att jag lär mig hur man får den man vill ha tack så jätte mycket
Citat från Joebandoe
okej, hjälp mig.. jag är dödskär i rudolf men vågar inget säga så jag sökte mig till dig så att du kan skriva jätte fint till mig så att jag lär mig hur man får den man vill ha tack så jätte mycket
jag e mer kär i rudolf :(
Citat från RC08FELLE
Citat från Cash
Citat från Joebandoe
okej, hjälp mig.. jag är dödskär i rudolf men vågar inget säga så jag sökte mig till dig så att du kan skriva jätte fint till mig så att jag lär mig hur man får den man vill ha tack så jätte mycket
jag e mer kär i rudolf :(
jag är kär i dig
what :(
Citat från Cash
Citat från RC08FELLE
Citat från Cash
Citat från Joebandoe
okej, hjälp mig.. jag är dödskär i rudolf men vågar inget säga så jag sökte mig till dig så att du kan skriva jätte fint till mig så att jag lär mig hur man får den man vill ha tack så jätte mycket
jag e mer kär i rudolf :(
jag är kär i dig
what :(
bsk, ew
jag är på G med en awesome kille som inte har ec
för han är inte emo.. ! :'>
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet