Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
boat Kille, 34 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:49
boat Kille, 34 år

Citat från Mindfucked


Citat från black_tear

Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.

Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !

Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!

Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o

Jag vet inte, men WAY för långt ifrån dig! :O

Jag menare ! Fan vi bor i samma län och ändå så har vi inte hunnit snacka förrän nu ? ;o
Dåligt !


haha!jag som började tro att alla östgötar var hopplösa^^

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:51
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från black_tear


Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.

Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !

Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!

Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o

Jag vet inte, men WAY för långt ifrån dig! :O

Jag menare ! Fan vi bor i samma län och ändå så har vi inte hunnit snacka förrän nu ? ;o
Dåligt !

haha!jag som började tro att alla östgötar var hopplösa^^


Haha, de flesta,, men sen finns det några blinda hönor som hittar ett frö någon gång då och då ;)
Jag är ett levande exempel :(

lickybumbum Kille, 35 år

1 293 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:52
lickybumbum Kille, 35 år

Ta mig, snälla.

Gett Kille, 33 år

21 943 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2009 kl. 02:16
Gett Kille, 33 år

Är för självego för att behöva någon annan

sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

4 456 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2009 kl. 02:17
sjgrjjkw5324 Kille, 54 år

vet inte....

sn0ppPojken Tjej, 32 år

1 564 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2009 kl. 02:18
sn0ppPojken Tjej, 32 år

nepp :D

SenapsBread 33 år

696 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2009 kl. 12:03
SenapsBread 33 år

Citat från Blow


Är för självego för att behöva någon annan


Om det var så enkelt för en annan med xD

altanvinter Kille, 35 år

183 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2009 kl. 12:06
altanvinter Kille, 35 år

Kom och ta mej!

blocparty Tjej, 31 år

2 962 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2009 kl. 12:07
blocparty Tjej, 31 år

Ingen :>

SenapsBread 33 år

696 forumsinlägg

Skrivet:
31 juli 2009 kl. 12:07
SenapsBread 33 år

Desperat? XD

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
2 augusti 2009 kl. 05:32
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från DEMENTO


Nä.
--------------------------------------------------------------------------

NICENESS Tjej, 31 år

678 forumsinlägg

Skrivet:
2 augusti 2009 kl. 05:56
NICENESS Tjej, 31 år

jag är en av miljarder sniglar.
eller singel rättare sagt.

snuskatt Kille, 30 år

840 forumsinlägg

Skrivet:
2 augusti 2009 kl. 07:31
snuskatt Kille, 30 år

Citat från NICENESS


jag är en av miljarder sniglar.
eller singel rättare sagt.

--------------------------------------------------------------------------

sn0ppPojken Tjej, 32 år

1 564 forumsinlägg

Skrivet:
2 augusti 2009 kl. 10:54
sn0ppPojken Tjej, 32 år

Jag är singel och det är jag glad över :>

AdekvatXantippa Tjej, 34 år

616 forumsinlägg

Skrivet:
2 augusti 2009 kl. 10:57
AdekvatXantippa Tjej, 34 år

Singel ja, men jag överlever :> vore dock mys med ett förhållande


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet