Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
boat
Kille, 34 år
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.
Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !
Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!
Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o
Jag vet inte, men WAY för långt ifrån dig! :O
Jag menare ! Fan vi bor i samma län och ändå så har vi inte hunnit snacka förrän nu ? ;o
Dåligt !
haha!jag som började tro att alla östgötar var hopplösa^^
unipornscrewer
Tjej, 31 år
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.
Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !
Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!
Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o
Jag vet inte, men WAY för långt ifrån dig! :O
Jag menare ! Fan vi bor i samma län och ändå så har vi inte hunnit snacka förrän nu ? ;o
Dåligt !
haha!jag som började tro att alla östgötar var hopplösa^^
Haha, de flesta,, men sen finns det några blinda hönor som hittar ett frö någon gång då och då ;)
Jag är ett levande exempel :(
lickybumbum
Kille, 35 år
Ta mig, snälla.
Gett
Kille, 33 år
Är för självego för att behöva någon annan
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
vet inte....
sn0ppPojken
Tjej, 32 år
nepp :D
SenapsBread
33 år
Citat från Blow
Är för självego för att behöva någon annan
Om det var så enkelt för en annan med xD
altanvinter
Kille, 35 år
Kom och ta mej!
blocparty
Tjej, 31 år
Ingen :>
SenapsBread
33 år
Desperat? XD
NICENESS
Tjej, 31 år
jag är en av miljarder sniglar.
eller singel rättare sagt.
sn0ppPojken
Tjej, 32 år
Jag är singel och det är jag glad över :>
AdekvatXantippa
Tjej, 34 år
Singel ja, men jag överlever :> vore dock mys med ett förhållande
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet