Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
ingen på G här heller..... många ger inte mig en chans för jag e mullig.. ^^ så det e väl någiot jag har vant mig vid
Är förbannat trött på att alla är så sjukt utseende fixerade, samt inte kan få ur sig ett sant ord. Så nej.
Jag lämnar det här, tråden får återgå till sitt ämne.
Citat från Fullkornskatt
Är förbannat trött på att alla är så sjukt utseende fixerade, samt inte kan få ur sig ett sant ord. Så nej.
jag håller så med dig !
I wanna be who I am, not some kind of barbie .___.
hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.
har BF :) 10 månader snart :D
Citat från black_tear
hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.
Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !
nix, ingen på G eller så.. but I wish I had.. somebody :)
Kanske skrivit här innan.
Men.
Nej, tröttnar oftast på folk, dom slutar vara intressanta eller dom dissar eller man själv dissar.
Dagens attention span är ju inte för hög. Får se om någon stannar mitt intresse tillräckligt länge för ett förhållande ska bli.
Ibland tvekar man, sen kommer man på sin ålder.
Lägger till att ni som whinar på utseende fixering. Vänj er, även fast utseende ribban sänk när man blir äldre så finns den fortfarande oftast kvar. Rätt svårt att attraheras enbart av någons personlighet.
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.
Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !
Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.
Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !
Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!
Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o
Nej.
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.
Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !
Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!
Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o
Jag vet inte, men WAY för långt ifrån dig! :O
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
Citat från Mindfucked
Citat från black_tear
hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.
Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !
Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!
Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o
Jag vet inte, men WAY för långt ifrån dig! :O
Jag menare ! Fan vi bor i samma län och ändå så har vi inte hunnit snacka förrän nu ? ;o
Dåligt !
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet