Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
EternalDarkness Kille, 35 år

53 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:44
EternalDarkness Kille, 35 år

ingen på G här heller..... många ger inte mig en chans för jag e mullig.. ^^ så det e väl någiot jag har vant mig vid

qop Tjej, 31 år

3 956 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:44
qop Tjej, 31 år

Är förbannat trött på att alla är så sjukt utseende fixerade, samt inte kan få ur sig ett sant ord. Så nej.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:44
Reviendra Tjej, 36 år

Jag lämnar det här, tråden får återgå till sitt ämne.

EternalDarkness Kille, 35 år

53 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:46
EternalDarkness Kille, 35 år

Citat från Fullkornskatt


Är förbannat trött på att alla är så sjukt utseende fixerade, samt inte kan få ur sig ett sant ord. Så nej.


jag håller så med dig !

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:48
unipornscrewer Tjej, 31 år

I wanna be who I am, not some kind of barbie .___.

boat Kille, 34 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:57
boat Kille, 34 år

hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.

Sageee Tjej, 32 år

894 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:59
Sageee Tjej, 32 år

har BF :) 10 månader snart :D

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:00
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från black_tear


hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.

Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !

Folkeee Tjej, 33 år

89 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:03
Folkeee Tjej, 33 år

nix, ingen på G eller så.. but I wish I had.. somebody :)

Holger Kille, 34 år

4 273 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:19
Holger Kille, 34 år

Kanske skrivit här innan.

Men.
Nej, tröttnar oftast på folk, dom slutar vara intressanta eller dom dissar eller man själv dissar.

Dagens attention span är ju inte för hög. Får se om någon stannar mitt intresse tillräckligt länge för ett förhållande ska bli.
Ibland tvekar man, sen kommer man på sin ålder.

Lägger till att ni som whinar på utseende fixering. Vänj er, även fast utseende ribban sänk när man blir äldre så finns den fortfarande oftast kvar. Rätt svårt att attraheras enbart av någons personlighet.

boat Kille, 34 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:24
boat Kille, 34 år

Citat från Mindfucked


Citat från black_tear

hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.

Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !


Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:25
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från black_tear


Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.

Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !

Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!


Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o

niv3k Kille, 33 år

5 199 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:27
niv3k Kille, 33 år

Nej.

boat Kille, 34 år

1 506 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:30
boat Kille, 34 år

Citat från Mindfucked


Citat från black_tear

Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.

Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !

Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!

Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o


Jag vet inte, men WAY för långt ifrån dig! :O

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 23:32
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från black_tear


Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

Citat från Mindfucked

Citat från black_tear

hatar utseende fixerade. och såna som bara är ute efter typ snygga musiker, fotbolls spelare etc. utan att ens vilja lära känna deras personligheter först. Utan bara gå efter utsidan och det han/hon arbetar med.

Mja, det suger, men det känn som om 95% av sveriges befolkning är sånna.
Lr så är de ute efter one night stand. Skit jobbigt !

Ja och dem tycks inte lära sig heller! Om de inte kan få dem stora kändisarna går de efter de lokala, eller bara efter dem som är populärast helt enkelt.
INTE OKEJ!

Håller helt och hållet med dig ! Vart har du varit hela livet din vettiga sak ? ;o

Jag vet inte, men WAY för långt ifrån dig! :O


Jag menare ! Fan vi bor i samma län och ändå så har vi inte hunnit snacka förrän nu ? ;o
Dåligt !


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet