Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:24
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Reviendra


Citat från Zalbeyx

Citat från Reviendra

Citat från Mindfucked

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...

Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.


Så tänker många men de lever i en dubbbelmoral då de själva tänker som de vill att andra inte ska tänka om dem.

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:26
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från Reviendra


Citat från Zalbeyx

Citat från Reviendra

Citat från Mindfucked

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...

Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.


De hoppas på att de snyggaste är dem som är värda att leva med.
Jag förstår inte riktigt hur alla kan ha blivit så ytliga.
Om man tittar på mina föräldrar så är ingen av dem 10 poängare, men de älskade varandra tills min morsa blev ytlig.

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:27
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Zalbeyx


Citat från Reviendra

Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.

Så tänker många men de lever i en dubbbelmoral då de själva tänker som de vill att andra inte ska tänka om dem.


Men eftersom jag har dessa livsambitioner så letar jag efter önskvärda karaktärsdrag snarare än yttre drag. Jag vill dela hopp, drömmar, ambitioner och värderingar med människan. Det är recept på ett varaktigt förhållande; att vara soulmates
Att min soulmate då råkar vara den i mina ögon vackraste mannen någonsin är inte ett minus.

Hursomhelst. Enough.

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:29
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Mindfucked


Citat från Reviendra

Citat från Zalbeyx

Citat från Reviendra

Citat från Mindfucked

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...

Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.

De hoppas på att de snyggaste är dem som är värda att leva med.
Jag förstår inte riktigt hur alla kan ha blivit så ytliga.
Om man tittar på mina föräldrar så är ingen av dem 10 poängare, men de älskade varandra tills min morsa blev ytlig.


Det är just de tankegångarna som skapar dubbelmoralen som alla vet om men ingen riktigt vågar gå ut med

"Jag skulle aldrig kunna vara ihop med en som inte kunde älska mig hur jag än såg ut" Well, den biten är sanning kanske men det finns något som gömmer sig där, en oskriven mening som många menar och då det ser ut

"Jag skulle aldrig kunna vara ihop med en som inte kunde älska mig hur jag än såg ut+[Men jag själv skulle aldrig kunna vara ihop med någon jag anser ful från början]"

Kolla Friendsreklamen eller liknande så förstår du vad jag menar

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:32
Reviendra Tjej, 36 år

Men om jag skriver om det; Jag skulle aldrig vara tillsammans med någon som inte skulle älska mig även på ålderns höst när ungdomens behag är bortblåsta.
För det är det jag försöker framföra :< Jag letar(har iofs letat klart) efter något varaktigt. Inte någon vars huvudkvalitet är "snygg" så att jag kan visa människan för kompisarna och känna mig nöjd. Jag har fått intrycket att allt för många har sådana "förhållanden".

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:32
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Reviendra


Citat från Zalbeyx

Citat från Reviendra

Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.

Så tänker många men de lever i en dubbbelmoral då de själva tänker som de vill att andra inte ska tänka om dem.

Men eftersom jag har dessa livsambitioner så letar jag efter önskvärda karaktärsdrag snarare än yttre drag. Jag vill dela hopp, drömmar, ambitioner och värderingar med människan. Det är recept på ett varaktigt förhållande; att vara soulmates
Att min soulmate då råkar vara den i mina ögon vackraste mannen någonsin är inte ett minus.

Hursomhelst. Enough.


Du tänker rätt men ibland agerar man fel trots en egens värderingar som man tror att man sätter själv.

Soulmates har inget att göra med saken.

Kärlek är endast en illusion av en temporär lycka som man inbillar sig, gör en lycklig helt enkelt. Men det funkar så enkelt som att man endast delar intressen och lika syn. Den bästa vännen man har är en själv eller hur? Man söker inte efter andra, i andra, man söker efter en själv.

Just därför kan endast de mest lika personerna leva tillsammans i "lycka" föralltid, lika barn leka bäst.

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:33
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från Zalbeyx


Citat från Mindfucked

Citat från Reviendra

Citat från Zalbeyx

Citat från Reviendra

Citat från Mindfucked

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...

Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.

De hoppas på att de snyggaste är dem som är värda att leva med.
Jag förstår inte riktigt hur alla kan ha blivit så ytliga.
Om man tittar på mina föräldrar så är ingen av dem 10 poängare, men de älskade varandra tills min morsa blev ytlig.

Det är just de tankegångarna som skapar dubbelmoralen som alla vet om men ingen riktigt vågar gå ut med

"Jag skulle aldrig kunna vara ihop med en som inte kunde älska mig hur jag än såg ut" Well, den biten är sanning kanske men det finns något som gömmer sig där, en oskriven mening som många menar och då det ser ut

"Jag skulle aldrig kunna vara ihop med en som inte kunde älska mig hur jag än såg ut+[Men jag själv skulle aldrig kunna vara ihop med någon jag anser ful från början]"

Kolla Friendsreklamen eller liknande så förstår du vad jag menar


Har sett den.
Mjo, man måste hitta en person som delar ens intressen, men fan inte alla ><'
Och ser helt okej ut, men inte kanske den där 20 poängarn som man längtar efter >.>

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:34
Reviendra Tjej, 36 år

Det är ju därför soulmates har med saken att göra. Är man såpass bra matchade souls/personer så är chanserna större för att det kan bli något varaktigt och "lyckligt".

smellslikecancer Tjej, 28 år

jag e tsm med världens bästa killäh ;D

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:35
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från Reviendra


Det är ju därför soulmates har med saken att göra. Är man såpass bra matchade souls/personer så är chanserna större för att det kan bli något varaktigt och "lyckligt".

WORD !

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:36
Reviendra Tjej, 36 år

Men som sagt. Folk har olika ambitioner. Jag vill ha stabilitet, vissa vill ha "status" (snygg partner/rik partner), vissa vill ha någon att ty sig till, vem som helst, bara för att vara mindre ensam, vissa vill bara ha någon att sexxa, andra vill ha.. annat.

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:37
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från Tenoziw


Ingen på G :'<
Skulle va bra om man hadde en att kramas o gosa med ._.'


Sant. Mys is the shit !

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:37
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Mindfucked


Citat från Zalbeyx

Citat från Mindfucked

Citat från Reviendra

Citat från Zalbeyx

Citat från Reviendra

Citat från Mindfucked

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...

Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.

De hoppas på att de snyggaste är dem som är värda att leva med.
Jag förstår inte riktigt hur alla kan ha blivit så ytliga.
Om man tittar på mina föräldrar så är ingen av dem 10 poängare, men de älskade varandra tills min morsa blev ytlig.

Det är just de tankegångarna som skapar dubbelmoralen som alla vet om men ingen riktigt vågar gå ut med

"Jag skulle aldrig kunna vara ihop med en som inte kunde älska mig hur jag än såg ut" Well, den biten är sanning kanske men det finns något som gömmer sig där, en oskriven mening som många menar och då det ser ut

"Jag skulle aldrig kunna vara ihop med en som inte kunde älska mig hur jag än såg ut+[Men jag själv skulle aldrig kunna vara ihop med någon jag anser ful från början]"

Kolla Friendsreklamen eller liknande så förstår du vad jag menar

Har sett den.
Mjo, man måste hitta en person som delar ens intressen, men fan inte alla ><'
Och ser helt okej ut, men inte kanske den där 20 poängarn som man längtar efter >.>


DET är en fråga om synvinkel. Olika personer tycker vissa saker är attraktivt, andra inte. Det är det vi söker oss till i "andra" människor.

Någon att känna sig trygg i, i sig själv, någon som har de ytliga dragen som man känner sig bekväm med och de värderingarna, åsikterna, allt, som reflekterar en själv i en annan version.

För mig är det idiotiskt, patetiskt, värdelöst hur ni människor kan äckla mig med era enkla värderingar av "förhållanden"

Loss is the ultimate climax of victory.

Alla vänner och älskade, allting man har kärt, kommer förr eller senare tas ifrån en och då kommer ingenting av ens ytliga värderingar om kärlek att spela roll. Så därför har jag ju bestämt mig för länge sen att ta avstånd från sådanna människor.

Sådanna som inte har ett perspektiv av en rubikskub dvs

iPoop Tjej, 31 år

157 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:40
iPoop Tjej, 31 år

har ingen å har aldrig haft

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:41
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Reviendra


Det är ju därför soulmates har med saken att göra. Är man såpass bra matchade souls/personer så är chanserna större för att det kan bli något varaktigt och "lyckligt".

Ja det är ditt sätt att se på saken. Men jag föredrar att inte behöva leta efter perfektion och något "lyckligt" som endast är en reflektion av mitt eget liv. Då kan man lika gärna leva ensam.

Folk har idiotiska ambitioner.

Det enda som spelar roll för mig, nånsin har och nånsin kommer är.

Har denna, eller har denna person haft ett hjärta starkt nog att kunna ge mitt tillbaka, och även andras. Kan dennes hjärta eller förlorade hjärta ha inspirerat och påverkat andras liv positivt, inte bara i det förhållande vi har nu. Utan kan denna persons styrka tillföra något för andra som i sin tur kan tillföra till någon annan som i sin tur..ja du förstår.

Helt enkelt, kan denna personen betyda mer för mig än bara en flickvänn för mig, utan även världen för någon annan?

Och vice versa såklart.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet