Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Julian
Kille, 37 år
Naivitet när den är som bäst ^^
toucheamore
Tjej, 33 år
i haz on på g. jag diggar snubben jättemkt (xhion)
min lillebror är rätt epic, han tror g;et betyder godkänt mohaha.
unipornscrewer
Tjej, 31 år
Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'
hicutie
Tjej, 31 år
Ja har ingen som vill kramas oh gosa med mej :''<
Juliaerbest
Tjej, 34 år
Citat från fucking
Ja har ingen som vill kramas oh gosa med mej :''<
skaffa katt ;>
Reviendra
Tjej, 36 år
Citat från Mindfucked
Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'
Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.
brainrot
34 år
Jag är på g med en kille nu....men jag är fortfarande oskuld...
Zalbeyx
Kille, 36 år
Citat från Reviendra
Citat från Mindfucked
Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'
Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.
Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...
unipornscrewer
Tjej, 31 år
Citat från Reviendra
Citat från Mindfucked
Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'
Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.
Hmm, finns en sanning i det hela. Men jag har problem, helt störd.
SEPTUMBRUD
Tjej, 32 år
Ingen på g. Hittar ingen intresserad tyvär :( hah
hicutie
Tjej, 31 år
Citat från Juliaerbest
Citat från fucking
Ja har ingen som vill kramas oh gosa med mej :''<
skaffa katt ;>
ja har två :DD mene den ena bara sover och den andra är ute hela tiden..
fast hon som bara sover är jätte mysig :*
Reviendra
Tjej, 36 år
Citat från Zalbeyx
Citat från Reviendra
Citat från Mindfucked
Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'
Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.
Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...
Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet