Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Julian Kille, 37 år

2 663 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:10
Julian Kille, 37 år

Naivitet när den är som bäst ^^

toucheamore Tjej, 33 år

1 973 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:11
toucheamore Tjej, 33 år

i haz on på g. jag diggar snubben jättemkt (xhion)
min lillebror är rätt epic, han tror g;et betyder godkänt mohaha.

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:14
unipornscrewer Tjej, 31 år

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

hicutie Tjej, 31 år

382 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:15
hicutie Tjej, 31 år

Ja har ingen som vill kramas oh gosa med mej :''<

Juliaerbest Tjej, 34 år

67 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:17
Juliaerbest Tjej, 34 år

Citat från fucking


Ja har ingen som vill kramas oh gosa med mej :''<

skaffa katt ;>

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:17
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Mindfucked


Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'


Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:18
brainrot 34 år

Jag är på g med en kille nu....men jag är fortfarande oskuld...

Julian Kille, 37 år

2 663 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:18
Julian Kille, 37 år

Citat från Reviendra


Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Du tänker konstigt

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:20
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Julian


Citat från Reviendra

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Du tänker konstigt


Hur menar du?

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:20
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från Reviendra


Citat från Mindfucked

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.


Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...

unipornscrewer Tjej, 31 år

888 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:20
unipornscrewer Tjej, 31 år

Citat från Reviendra


Citat från Mindfucked

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.


Hmm, finns en sanning i det hela. Men jag har problem, helt störd.

SEPTUMBRUD Tjej, 32 år

84 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:21
SEPTUMBRUD Tjej, 32 år

Ingen på g. Hittar ingen intresserad tyvär :( hah

hicutie Tjej, 31 år

382 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:21
hicutie Tjej, 31 år

Citat från Juliaerbest


Citat från fucking

Ja har ingen som vill kramas oh gosa med mej :''<

skaffa katt ;>


ja har två :DD mene den ena bara sover och den andra är ute hela tiden..
fast hon som bara sover är jätte mysig :*

Julian Kille, 37 år

2 663 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:21
Julian Kille, 37 år

Citat från Reviendra


Citat från Julian

Citat från Reviendra

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Du tänker konstigt

Hur menar du?


Ingen vill gosa med någon som är asful

Reviendra Tjej, 36 år

8 725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juli 2009 kl. 22:23
Reviendra Tjej, 36 år

Citat från Zalbeyx


Citat från Reviendra

Citat från Mindfucked

Jag har varit kär en gång förut, men killen var otrogen och jag har i princip levt i celibat sen dess.
Och nu är jag ensam och vill ha någon att mysa med, men är för fet.
Jag måste börja träna ><'

Jag skulle aldrig gosa med någon som inte skulle älska mig om jag vore asful.

Ord är lätta att slänga ur sig, i teorier har alla lätt att tänka sig, men svårare att leva upp till det så...


Så utseendefokuserade som folk är när de letar efter en partner kan jag bara inte förstå. Jag vill ha (har) någon att leva med och åldras med. Som 70åring lär jag inte vara fager (inte han heller, för den delen), men inte fan ska han/jag älska mig/honom mindre för det.
Punkt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet