Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
kerosene
Tjej, 30 år
på g snarrt
baroness
Tjej, 32 år
Nej jag har ingen, just nu känns det som jag inte pallar bry mig riktigt
Mellorine
Tjej, 32 år
Nope, det tog precis slut mellan mej och min pojkvän.
Alicia
Tjej, 31 år
Jag är kär i Marielle! Hon heter sn0pppojken här! :)
Hon säger att jag KANSKE har någon chans på henne... surt
Celine
Tjej, 34 år
jag har väldigt mycket pojkvän
chevaux
Tjej, 32 år
Ingen alls. :D
iamtheslayer
Kille, 33 år
HAR EN LITE KANSKE
Juliaerbest
Tjej, 34 år
Citat från Celine
jag har väldigt mycket pojkvän
Bör tilläggas att ni är sjukt söta ihop!
Demurge
Kille, 31 år
har ingen, vill gärna ha :p
TomRiddle
Tjej, 30 år
jag har redan min fina pojke fast vi har ett långdistansförhållande på 67 mil :(
Julian
Kille, 37 år
Citat från snoppmuffin
jag har redan min fina pojke fast vi har ett långdistansförhållande på 67 mil :(
Det kommer säkert hålla för alltid :)
Reviendra
Tjej, 36 år
Jag har mest bf av allalalala
Juliaerbest
Tjej, 34 år
Citat från Kiize
har ingen, vill gärna ha :p
Ut och ragga med dig då! U GO GIRL
TomRiddle
Tjej, 30 år
Citat från Julian
Citat från snoppmuffin
jag har redan min fina pojke fast vi har ett långdistansförhållande på 67 mil :(
Det kommer säkert hålla för alltid :)
Jag hoppas (:
man kan ha det jobbigt men man kommer igenom det tillsammans (:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet