Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
inte kommit över "exet" Men gör väl de förmodligen
ensam som jag alltid har varit : S
Jag har min Elias. <3
jag blev dumpad för drygt 11 dagar sen... vi hade varit ihop i 8 månader ungefär... jag trodde faktiskt att det skulle hålla ett tag till... men han vill annat
Snart så :*
I got my candy right where I want it ;)
I'm all alone in the dark.. </3
Jag har ingen, saknar inte ngn direkt, men det skulle inte sitta fel å ha en vettig tjej å mysa med.
Brukar inte heller ha ngn på G för att jag bryr mig inte, händer väl då å då.
Jag har ingen.
Jag är inte gjord för förhållanden.
Hatesex with complete random strangers är min grej.
Jag har Rageandlove. <3
GRATIS KRAMAR SKÄNKES BORT
HATAR KÄRLEK! kärleken är för smärtsam för att gå igenom, men ja hoppas att de finns nån som kan göra så att även får känna kärlek igen^^,
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet