Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Oyasumi
Tjej, 31 år
singel.
har alltid varit.
joacimMVP
Kille, 37 år
nä
bertt
Tjej, 31 år
gillar en kille som gillar mig oxå men han bor för långt bort D: så det blir säkert inget mellan oss D:
SneFylla
Tjej, 31 år
singel , men gillar en kille som jag gick i samma klass som i ettan : ))
men tror inte de blir ngt mellan oss D:
Arro
Tjej, 34 år
Well, jag har en på G.
Swarley
Kille, 31 år
Jag har en boykie :>
PajEN
Tjej, 33 år
PerGessle7000
Tjej, 32 år
Citat från AdekvatXantippa
Singel ja, men jag överlever :> vore dock mys med ett förhållande
--------------------------------------------------------------------------
trattgunnar
31 år
HALLÅ
Kan ni inte läsa eller?
Rubriken ber er säga om ni har en på G (Inte tillsammans) eller ingen alls.
Inte om ni redan har en.
OnT: Nja, fråga hon C:
PajEN
Tjej, 33 år
Citat från Peddobjooeern
HALLÅ
Kan ni inte läsa eller?
Rubriken ber er säga om ni har en på G (Inte tillsammans) eller ingen alls.
Inte om ni redan har en.
OnT: Nja, fråga hon C:
Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
läs själv..
ohsnapitsIda
Tjej, 32 år
aaaaaaaaaaaaa...aaaa
PLOMP
Tjej, 34 år
Ingen alls :)
fuck
Kille, 35 år
Jag har ingen
krullet
Kille, 33 år
jag har
VampireKiss
Tjej, 31 år
no one :( kudde<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet