Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:17
Naturdiet 32 år

Citat från s1gg3


Citat från littlekuriboh

Citat från s1gg3

Nämen srsly?

littlekuriboh? lol.
Vad ska man svara på det där egentligen? :<

Jaha, du..Markus?


ja, Marcus! :D

SeverusSnape Tjej, 35 år

1 841 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:19
SeverusSnape Tjej, 35 år

KK på gång haha :)

blocparty Tjej, 31 år

2 962 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:19
blocparty Tjej, 31 år

Aja, ingen :<

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:20
Naturdiet 32 år

- sex?

SenapsBread 33 år

696 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:20
SenapsBread 33 år

Citat från littlekuriboh


- sex?

är vackert ^^

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:21
Naturdiet 32 år

Citat från KittieFack


Citat från littlekuriboh

- sex?

är vackert ^^


Ta mig.

SenapsBread 33 år

696 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:22
SenapsBread 33 år

Citat från littlekuriboh


Citat från KittieFack

Citat från littlekuriboh

- sex?

är vackert ^^

Ta mig.


alltid (Y)

Kizu Kille, 34 år

717 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:22
Kizu Kille, 34 år

Citat från littlekuriboh


- sex?

Helt klart överskattat.

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:24
Naturdiet 32 år

Citat från tsubasa


Citat från littlekuriboh

- sex?

Helt klart överskattat.


Hur kan man säga att det är överskattat?

SenapsBread 33 år

696 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:26
SenapsBread 33 år

Citat från littlekuriboh


Citat från tsubasa

Citat från littlekuriboh

- sex?

Helt klart överskattat.

Hur kan man säga att det är överskattat?


om man är oskuld ;D ne ba drivR

Kizu Kille, 34 år

717 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:27
Kizu Kille, 34 år

Citat från littlekuriboh


Citat från tsubasa

Citat från littlekuriboh

- sex?

Helt klart överskattat.

Hur kan man säga att det är överskattat?


Var väldigt subjektiv i mitt uttalande. Personligen anser jag att det är överskattat och det är ingenting jag trånar efter men alla måste lätta på trycket lite ibland. ;>

sn0ppPojken Tjej, 32 år

1 564 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:27
sn0ppPojken Tjej, 32 år

nej :>

Kizu Kille, 34 år

717 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:28
Kizu Kille, 34 år

Citat från KittieFack


Citat från littlekuriboh

Citat från tsubasa

Citat från littlekuriboh

- sex?

Helt klart överskattat.

Hur kan man säga att det är överskattat?

om man är oskuld ;D ne ba drivR


Haha :D Man kan ju inte anse att någonting är överskattat när man inte har någon aning om själva ämnet i fråga.

Ztiller Kille, 34 år

725 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:32
Ztiller Kille, 34 år

Citat från queenobscenee


KK på gång haha :)

Rawr! Vill du ha en till? XD

GUD Tjej, 32 år

1 109 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 21:34
GUD Tjej, 32 år

singel
blir aldrig kär, och ingen blir kär imig
så det jämnar iaf urt sig^^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet