Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Naturdiet
32 år
Citat från s1gg3
Citat från littlekuriboh
Citat från s1gg3
Nämen srsly?
littlekuriboh? lol.
Vad ska man svara på det där egentligen? :<
Jaha, du..Markus?
ja, Marcus! :D
SeverusSnape
Tjej, 35 år
KK på gång haha :)
blocparty
Tjej, 31 år
Aja, ingen :<
Naturdiet
32 år
- sex?
SenapsBread
33 år
Citat från littlekuriboh
Citat från KittieFack
Citat från littlekuriboh
- sex?
är vackert ^^
Ta mig.
alltid (Y)
Naturdiet
32 år
Citat från tsubasa
Citat från littlekuriboh
- sex?
Helt klart överskattat.
Hur kan man säga att det är överskattat?
SenapsBread
33 år
Citat från littlekuriboh
Citat från tsubasa
Citat från littlekuriboh
- sex?
Helt klart överskattat.
Hur kan man säga att det är överskattat?
om man är oskuld ;D ne ba drivR
Kizu
Kille, 34 år
Citat från littlekuriboh
Citat från tsubasa
Citat från littlekuriboh
- sex?
Helt klart överskattat.
Hur kan man säga att det är överskattat?
Var väldigt subjektiv i mitt uttalande. Personligen anser jag att det är överskattat och det är ingenting jag trånar efter men alla måste lätta på trycket lite ibland. ;>
sn0ppPojken
Tjej, 32 år
nej :>
Kizu
Kille, 34 år
Citat från KittieFack
Citat från littlekuriboh
Citat från tsubasa
Citat från littlekuriboh
- sex?
Helt klart överskattat.
Hur kan man säga att det är överskattat?
om man är oskuld ;D ne ba drivR
Haha :D Man kan ju inte anse att någonting är överskattat när man inte har någon aning om själva ämnet i fråga.
GUD
Tjej, 32 år
singel
blir aldrig kär, och ingen blir kär imig
så det jämnar iaf urt sig^^
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet