Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
SenapsBread
33 år
Citat från Skrik
singel
blir aldrig kär, och ingen blir kär imig
så det jämnar iaf urt sig^^
tyckte det luktade fail ;S
Follatonwood
Tjej, 31 år
Har två på G <: men båda är tre år äldre, så jag vettefan.
Overdozed
Tjej, 34 år
Jag är upptagen :D
och überkär <3
thundercunt
Tjej, 36 år
Ensam
SeverusSnape
Tjej, 35 år
Citat från Ztiller
Citat från queenobscenee
KK på gång haha :)
Rawr! Vill du ha en till? XD
Visst!
Nej ja vet inte du ;) Räcker med den ja har
lickybumbum
Kille, 35 år
Jag har mig själv, det räcker
Valkyria
Tjej, 34 år
Kär.
Aannnyy
Tjej, 32 år
Singel
thearmyoffaggots
Tjej, 32 år
Citat från Valkyria
Kär.
--------------------------------------------------------------------------
OddSloth
40 år
Upptagen och überkär
solitarymoment
Tjej, 33 år
nä, ensam_schei >>>:
Anthonestmistake
Kille, 34 år
Citat från solitarymoment
nä, ensam_kille >>>:
--------------------------------------------------------------------------
Celine
Tjej, 34 år
både solitarymoment och BUBBL3 har mig iofs
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet