Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
PsychosocialMe
Tjej, 33 år
Jag har ingen alls. Jag vill inte ha något eller någon. Kärlek suger.
Jag håller just nu på med att dölja känslor för min vän, sucks.
foe
Kille, 32 år
I aint got nobody =DD
Oreo
Tjej, 31 år
Eheheh, Vet inte.
blocparty
Tjej, 31 år
Hihihihi, ingen.
Naturdiet
32 år
Citat från s1gg3
Citat från Oreo
littlekuriboh
Awh :*
--------------------------------------------------------------------------
blocparty
Tjej, 31 år
..vem är du?^
Naturdiet
32 år
Snyggaste killen på ec.
blocparty
Tjej, 31 år
Nämen srsly?
blocparty
Tjej, 31 år
Citat från littlekuriboh
Citat från s1gg3
Nämen srsly?
littlekuriboh? lol.
Vad ska man svara på det där egentligen? :<
Jaha, du..Markus?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet