Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Obskyr Tjej, 32 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:48
Obskyr Tjej, 32 år

Har ingen alls atm.

Dominoeffekt Tjej, 30 år

1 088 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 01:12
Dominoeffekt Tjej, 30 år

kär<3

leewonk Kille, 35 år

2 847 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 01:26
leewonk Kille, 35 år

i has noone!

Endalaust Tjej, 35 år

1 246 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 01:27
Endalaust Tjej, 35 år

Citat från Wonkiis


i has noone!
--------------------------------------------------------------------------

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 12:51
Naturdiet 32 år

Letar... :<

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 13:52
Naturdiet 32 år

Citat från MyLifeRox


Tror ja faktiskt har en på G ^_^

Har sagt att ja gillar honom, och han sa själv att han gillar mej lite

Btw: Min första kille, igen isåfall


Eller så säger han så för att inte såra dig!
förlåt...

qop Tjej, 31 år

3 956 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 13:54
qop Tjej, 31 år

Ärligt talat..jag har ingen jävla aning :o

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 13:54
Naturdiet 32 år

Citat från Fullkornskatt


Ärligt talat..jag har ingen jävla aning :o

Varför inte, fullkornskatt? :D

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 13:54
BREWSKiES Tjej, 31 år

jag har en pojke (a'

qop Tjej, 31 år

3 956 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 13:56
qop Tjej, 31 år

Citat från littlekuriboh


Citat från Fullkornskatt

Ärligt talat..jag har ingen jävla aning :o

Varför inte, fullkornskatt? :D


Jag vet inte...jag är helt förvirrad bara .__.

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 13:57
Naturdiet 32 år

Citat från Fullkornskatt


Citat från littlekuriboh

Citat från Fullkornskatt

Ärligt talat..jag har ingen jävla aning :o

Varför inte, fullkornskatt? :D

Jag vet inte...jag är helt förvirrad bara .__.


jaha, hur kommer det sig?

qop Tjej, 31 år

3 956 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 13:58
qop Tjej, 31 år

Citat från littlekuriboh


jaha, hur kommer det sig?[/i]

Nej men D: jag vet inte, det är nån som gillar mig men jag gillar inte honom. ALLS :< fast han har sagt till alla att vi är tillsammans D: haha jobbigt läge.

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 14:00
Naturdiet 32 år

Citat från Fullkornskatt


Citat från littlekuriboh

jaha, hur kommer det sig?

Nej men D: jag vet inte, det är nån som gillar mig men jag gillar inte honom. ALLS :< fast han har sagt till alla att vi är tillsammans D: haha jobbigt läge.


Låter som att han är riktigt jävla störd.

qop Tjej, 31 år

3 956 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 14:00
qop Tjej, 31 år

Citat från littlekuriboh


Låter som att han är riktigt jävla störd.

Lite kanske. Verkar dock som jag bara råkar ut för störda typer. /:

PiiiiNKY Tjej, 31 år

219 forumsinlägg

Skrivet:
30 juni 2009 kl. 19:45
PiiiiNKY Tjej, 31 år

Någon som vill ha mig ?
Jag e singer & kommer nog alltid att va de ,___;


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet