Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 00:50
Jassie Tjej, 29 år

Citat från xXviktor920916Xx


jag gillar en tjej men hon är upptagen så jag antar att jag inte har nån på gång... jag är ensam för att alla som finns här ser mig bara som en emofjolla som alla hatar. så det är omöjligt för mig att få nån här i min skitstad

... haha skärp dig. du är bara 16.

ophelia Tjej, 31 år

830 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 10:31
ophelia Tjej, 31 år

Pojkvän.

DuRamPiiru Tjej, 32 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 12:19
DuRamPiiru Tjej, 32 år

det finns säkert någon där ute för mig men det gäller ju bara att hitta den

Protestera 32 år

1 199 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 12:21
Protestera 32 år

ensam

Holger Kille, 34 år

4 273 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 12:31
Holger Kille, 34 år

Walkin' a lonly road of solitude (y)

RockXMaffia Tjej, 34 år

49 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 13:31
RockXMaffia Tjej, 34 år

Jag har en pojkvän och har snart varit tsm i 3 månader ^^ är riktigt lycklig med honom och han är oxå lycklig med mig :)

PiiiiNKY Tjej, 31 år

219 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:24
PiiiiNKY Tjej, 31 år

ingen vill ha någon som mig, ingen gillar mig för den ja är och de e ett STORT FUKKING PROBLEM

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:27
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från Jassie


Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om

Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.[/i]

Jag bestämde mig och beslöt mig för att bli tsm med honom jag hade på G :D
Får "kompisen" reda på det så får jag väl ta den smällen ._. men då är han inte värd att kallas kompis överhuvudtaget

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:28
Jassie Tjej, 29 år

Citat från BREWSKiES


Citat från Jassie

Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om

Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.

Jag bestämde mig och beslöt mig för att bli tsm med honom jag hade på G :D
Får "kompisen" reda på det så får jag väl ta den smällen ._. men då är han inte värd att kallas kompis överhuvudtaget


Haha well okej, lycka till. Skit i den där såkallade kompisen, ingenting att vara värd om han gör något drygt eller säger något drygt.

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:29
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från Jassie


Citat från BREWSKiES

Citat från Jassie

Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om

Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.

Jag bestämde mig och beslöt mig för att bli tsm med honom jag hade på G :D
Får "kompisen" reda på det så får jag väl ta den smällen ._. men då är han inte värd att kallas kompis överhuvudtaget

Haha well okej, lycka till. Skit i den där såkallade kompisen, ingenting att vara värd om han gör något drygt eller säger något drygt.


Nope. Han är ju ingen äkta vän om han säger upp vänskapen bara för att jag blir tsm med någon han inte tycker om.

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:31
Jassie Tjej, 29 år

BREWSKiES - nej, eller hur. Jaja, men lycka till iaf. Haha nu får vi inte gå offtopic, men men, om det är något, skriv i gb.

FLUKE Kille, 33 år

1 470 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:32
FLUKE Kille, 33 år

Ingen på G :D

Celine Tjej, 34 år

9 285 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:33
Celine Tjej, 34 år

väldig, väldigt mycket pojkvän

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:33
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från Jassie


BREWSKiES - nej, eller hur. Jaja, men lycka till iaf. Haha nu får vi inte gå offtopic, men men, om det är något, skriv i gb.

de ska jag göra ;) tack för råden :P
Nog med Off Topic

Cynthiel Tjej, 33 år

250 forumsinlägg

Skrivet:
29 juni 2009 kl. 21:33
Cynthiel Tjej, 33 år

Hade rätt nyss. Nu vet jag inte. Känns som att jag har förlorat honom för gott nu ;__;


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet