Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Jassie
Tjej, 29 år
Citat från xXviktor920916Xx
jag gillar en tjej men hon är upptagen så jag antar att jag inte har nån på gång... jag är ensam för att alla som finns här ser mig bara som en emofjolla som alla hatar. så det är omöjligt för mig att få nån här i min skitstad
... haha skärp dig. du är bara 16.
ophelia
Tjej, 31 år
Pojkvän.
DuRamPiiru
Tjej, 32 år
det finns säkert någon där ute för mig men det gäller ju bara att hitta den
Protestera
32 år
ensam
Holger
Kille, 34 år
Walkin' a lonly road of solitude (y)
RockXMaffia
Tjej, 34 år
Jag har en pojkvän och har snart varit tsm i 3 månader ^^ är riktigt lycklig med honom och han är oxå lycklig med mig :)
PiiiiNKY
Tjej, 31 år
ingen vill ha någon som mig, ingen gillar mig för den ja är och de e ett STORT FUKKING PROBLEM
BREWSKiES
Tjej, 31 år
Citat från Jassie
Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om
Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.[/i]
Jag bestämde mig och beslöt mig för att bli tsm med honom jag hade på G :D
Får "kompisen" reda på det så får jag väl ta den smällen ._. men då är han inte värd att kallas kompis överhuvudtaget
Jassie
Tjej, 29 år
Citat från BREWSKiES
Citat från Jassie
Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om
Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.
Jag bestämde mig och beslöt mig för att bli tsm med honom jag hade på G :D
Får "kompisen" reda på det så får jag väl ta den smällen ._. men då är han inte värd att kallas kompis överhuvudtaget
Haha well okej, lycka till. Skit i den där såkallade kompisen, ingenting att vara värd om han gör något drygt eller säger något drygt.
BREWSKiES
Tjej, 31 år
Citat från Jassie
Citat från BREWSKiES
Citat från Jassie
Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om
Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.
Jag bestämde mig och beslöt mig för att bli tsm med honom jag hade på G :D
Får "kompisen" reda på det så får jag väl ta den smällen ._. men då är han inte värd att kallas kompis överhuvudtaget
Haha well okej, lycka till. Skit i den där såkallade kompisen, ingenting att vara värd om han gör något drygt eller säger något drygt.
Nope. Han är ju ingen äkta vän om han säger upp vänskapen bara för att jag blir tsm med någon han inte tycker om.
Jassie
Tjej, 29 år
BREWSKiES - nej, eller hur. Jaja, men lycka till iaf. Haha nu får vi inte gå offtopic, men men, om det är något, skriv i gb.
FLUKE
Kille, 33 år
Ingen på G :D
Celine
Tjej, 34 år
väldig, väldigt mycket pojkvän
Cynthiel
Tjej, 33 år
Hade rätt nyss. Nu vet jag inte. Känns som att jag har förlorat honom för gott nu ;__;
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet