Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Naturdiet
32 år
Citat från BREWSKiES
Citat från littlekuriboh
Citat från BREWSKiES
Jag har en på G.
Där e några fel: En kompis säger upp kontakten om jag blir tsm med honom, 1 kompis blir sur som fan, och 1 kompis blir besviken men skulle kunna acceptera de.
Vad ska jag göra?
Bli ihop med mig istället.
Jo men tjena, känner jag dig?
Puss.
Musique
Tjej, 34 år
Citat från littlekuriboh
Citat från hetchilli
Jag är singel.
Ge mig råd nu.
Vill någon ha mig?
kom då! :)
Var bor du?
Nu är jag seriös!
BREWSKiES
Tjej, 31 år
Citat från littlekuriboh
Bli ihop med mig istället.
Jo men tjena, känner jag dig?
Puss.[/i]
Va seriös istället sötponken ^^
BREWSKiES
Tjej, 31 år
Citat från Jassie
Citat från BREWSKiES
Jag har en på G.
Där e några fel: En kompis säger upp kontakten om jag blir tsm med honom, 1 kompis blir sur som fan, och 1 kompis blir besviken men skulle kunna acceptera de.
Vad ska jag göra?
Skit i dina kompisar, de är inte äkta om de håller på så.
Nä jag vet att dom inte är äkta om dom gör så. Bara det att dom killarna är mina 3 allra bästa vänner.
Visserligen har han som tänker säga upp kontakten med mig svikit mig ett x antal gånger. Killen som blir sur är 11 bast och störtkär i mig. Den som skulle kunna acceptera de är 16 år och världens bästa
Jassie
Tjej, 29 år
Citat från BREWSKiES
Citat från Jassie
Citat från BREWSKiES
Jag har en på G.
Där e några fel: En kompis säger upp kontakten om jag blir tsm med honom, 1 kompis blir sur som fan, och 1 kompis blir besviken men skulle kunna acceptera de.
Vad ska jag göra?
Skit i dina kompisar, de är inte äkta om de håller på så.
Nä jag vet att dom inte är äkta om dom gör så. Bara det att dom killarna är mina 3 allra bästa vänner.
Visserligen har han som tänker säga upp kontakten med mig svikit mig ett x antal gånger. Killen som blir sur är 11 bast och störtkär i mig. Den som skulle kunna acceptera de är 16 år och världens bästa
Usch vad träligt. Men om han den första har svikit dig innan, & om du inte vill bli mer sårad är väl det bästa att skita i honom? Låt inte killarna styra ditt liv, följ ditt hjärta istället.
BREWSKiES
Tjej, 31 år
Citat från Jassie
Usch vad träligt. Men om han den första har svikit dig innan, & om du inte vill bli mer sårad är väl det bästa att skita i honom? Låt inte killarna styra ditt liv, följ ditt hjärta istället.[/i]
Försöker följa mitt hjärta, bara de att denna 16 åringen är jag lite på G med.. men jag är förbjuden att bli ihop med honom för mina föräldrar... även fast en kille har svikit mig vill jag inte förlora vänskapen med honom
Jassie
Tjej, 29 år
Citat från BREWSKiES
Citat från Jassie
Usch vad träligt. Men om han den första har svikit dig innan, & om du inte vill bli mer sårad är väl det bästa att skita i honom? Låt inte killarna styra ditt liv, följ ditt hjärta istället.
Försöker följa mitt hjärta, bara de att denna 16 åringen är jag lite på G med.. men jag är förbjuden att bli ihop med honom för mina föräldrar... även fast en kille har svikit mig vill jag inte förlora vänskapen med honom
Nu blir jag förvirrad, är du på G med två killar?
BREWSKiES
Tjej, 31 år
Citat från Jassie
Citat från BREWSKiES
Citat från Jassie
Usch vad träligt. Men om han den första har svikit dig innan, & om du inte vill bli mer sårad är väl det bästa att skita i honom? Låt inte killarna styra ditt liv, följ ditt hjärta istället.
Försöker följa mitt hjärta, bara de att denna 16 åringen är jag lite på G med.. men jag är förbjuden att bli ihop med honom för mina föräldrar... även fast en kille har svikit mig vill jag inte förlora vänskapen med honom
Nu blir jag förvirrad, är du på G med två killar?
Ja i princip... Men den ena är ingen idé att ens tänka på eftersom jag är förbjuden att ens umgås med honom längre för mina föräldrar.. dom vet inte varför heller, han är ändå min bästa vän och jag umgås med honom i smyg
Jassie
Tjej, 29 år
Fortsätt att vara kompis med honom om föräldrarna har förbjudit dig, så typ, försök mer med den andra?
Jassie
Tjej, 29 år
Citat från BREWSKiES
Citat från Jassie
Fortsätt att vara kompis med honom om föräldrarna har förbjudit dig, så typ, försök mer med den andra?
Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om
Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet