Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:30
Naturdiet 32 år

Citat från BREWSKiES


Citat från littlekuriboh

Citat från BREWSKiES

Jag har en på G.
Där e några fel: En kompis säger upp kontakten om jag blir tsm med honom, 1 kompis blir sur som fan, och 1 kompis blir besviken men skulle kunna acceptera de.
Vad ska jag göra?

Bli ihop med mig istället.

Jo men tjena, känner jag dig?


Puss.

Musique Tjej, 34 år

1 068 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:31
Musique Tjej, 34 år

Citat från littlekuriboh


Citat från hetchilli



Jag är singel.

Ge mig råd nu.

Vill någon ha mig?




kom då! :)


Var bor du?
Nu är jag seriös!

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:32
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från littlekuriboh


Bli ihop med mig istället.

Jo men tjena, känner jag dig?

Puss.[/i]

Va seriös istället sötponken ^^

Musique Tjej, 34 år

1 068 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:33
Musique Tjej, 34 år

Citat från maddie


2st som tror att de är på g med mig.

Fan två?
Härligt.

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:33
Jassie Tjej, 29 år

Citat från BREWSKiES


Jag har en på G.

Där e några fel: En kompis säger upp kontakten om jag blir tsm med honom, 1 kompis blir sur som fan, och 1 kompis blir besviken men skulle kunna acceptera de.

Vad ska jag göra?


Skit i dina kompisar, de är inte äkta om de håller på så.

Musique Tjej, 34 år

1 068 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:34
Musique Tjej, 34 år

Citat från maddie


hetchilli, jag vill inte ha någon av dom haha

Jaha. hahah

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:35
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från Jassie


Citat från BREWSKiES

Jag har en på G.

Där e några fel: En kompis säger upp kontakten om jag blir tsm med honom, 1 kompis blir sur som fan, och 1 kompis blir besviken men skulle kunna acceptera de.

Vad ska jag göra?

Skit i dina kompisar, de är inte äkta om de håller på så.


Nä jag vet att dom inte är äkta om dom gör så. Bara det att dom killarna är mina 3 allra bästa vänner.
Visserligen har han som tänker säga upp kontakten med mig svikit mig ett x antal gånger. Killen som blir sur är 11 bast och störtkär i mig. Den som skulle kunna acceptera de är 16 år och världens bästa

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:38
Jassie Tjej, 29 år

Citat från BREWSKiES


Citat från Jassie



Citat från BREWSKiES



Jag har en på G.


Där e några fel: En kompis säger upp kontakten om jag blir tsm med honom, 1 kompis blir sur som fan, och 1 kompis blir besviken men skulle kunna acceptera de.


Vad ska jag göra?



Skit i dina kompisar, de är inte äkta om de håller på så.



Nä jag vet att dom inte är äkta om dom gör så. Bara det att dom killarna är mina 3 allra bästa vänner.
Visserligen har han som tänker säga upp kontakten med mig svikit mig ett x antal gånger. Killen som blir sur är 11 bast och störtkär i mig. Den som skulle kunna acceptera de är 16 år och världens bästa


Usch vad träligt. Men om han den första har svikit dig innan, & om du inte vill bli mer sårad är väl det bästa att skita i honom? Låt inte killarna styra ditt liv, följ ditt hjärta istället.

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:40
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från Jassie


Usch vad träligt. Men om han den första har svikit dig innan, & om du inte vill bli mer sårad är väl det bästa att skita i honom? Låt inte killarna styra ditt liv, följ ditt hjärta istället.[/i]

Försöker följa mitt hjärta, bara de att denna 16 åringen är jag lite på G med.. men jag är förbjuden att bli ihop med honom för mina föräldrar... även fast en kille har svikit mig vill jag inte förlora vänskapen med honom

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:42
Jassie Tjej, 29 år

Citat från BREWSKiES


Citat från Jassie



Usch vad träligt. Men om han den första har svikit dig innan, & om du inte vill bli mer sårad är väl det bästa att skita i honom? Låt inte killarna styra ditt liv, följ ditt hjärta istället.



Försöker följa mitt hjärta, bara de att denna 16 åringen är jag lite på G med.. men jag är förbjuden att bli ihop med honom för mina föräldrar... även fast en kille har svikit mig vill jag inte förlora vänskapen med honom


Nu blir jag förvirrad, är du på G med två killar?

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:44
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från Jassie


Citat från BREWSKiES

Citat från Jassie



Usch vad träligt. Men om han den första har svikit dig innan, & om du inte vill bli mer sårad är väl det bästa att skita i honom? Låt inte killarna styra ditt liv, följ ditt hjärta istället.



Försöker följa mitt hjärta, bara de att denna 16 åringen är jag lite på G med.. men jag är förbjuden att bli ihop med honom för mina föräldrar... även fast en kille har svikit mig vill jag inte förlora vänskapen med honom

Nu blir jag förvirrad, är du på G med två killar?


Ja i princip... Men den ena är ingen idé att ens tänka på eftersom jag är förbjuden att ens umgås med honom längre för mina föräldrar.. dom vet inte varför heller, han är ändå min bästa vän och jag umgås med honom i smyg

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:45
Jassie Tjej, 29 år

Fortsätt att vara kompis med honom om föräldrarna har förbjudit dig, så typ, försök mer med den andra?

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:46
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från Jassie


Fortsätt att vara kompis med honom om föräldrarna har förbjudit dig, så typ, försök mer med den andra?

Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 20:47
Jassie Tjej, 29 år

Citat från BREWSKiES


Citat från Jassie



Fortsätt att vara kompis med honom om föräldrarna har förbjudit dig, så typ, försök mer med den andra?



Ja det är ju det jag gör. Men jag vill inte att en bra vän ska säga upp vänskapen med mig för att jag blir tsm med hans klasskompis som han inte tycker om


Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.

BREWSKiES Tjej, 31 år

3 229 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 21:01
BREWSKiES Tjej, 31 år

Citat från Jassie


Jag tycker inte ens att den som vill säga upp kontakten är värd att kallas för kompis, för så gör inte kompisar.[/i]

nä det är sant.. jag funderar på att satsa på killen som jag har på G.
Antagligen kallar jag väl honom kompis eftersom han är ett gammalt ex


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet