Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
RainbowGamer
Tjej, 34 år
Nepp. Jag har inget på G. Inte säker på om jag vill heller. Fast jag har ju mina små stunder då jag längtar efter en älskling. Aja.
PLAY
Kille, 35 år
Citat från lapdancegirl
vf ska man ha pojkvän/flickvän när man kan knulla runt o va glad?!
--------------------------------------------------------------------------
Dilan
Tjej, 31 år
NEJ
PLAY
Kille, 35 år
Citat från FUNPAINTFROG
Citat från PLAY
Citat från FUNPAINTFROG
um.
har aldrig haft en riktigt relation >_>
och ingen gillar mej D:
HAHAHHA. fail >:
naaaaw :'(
I know jhahaha >:
it's sad!
ah tough life ^____^
SnappleBapple
Kille, 32 år
Citat från AcePe
NEJ
--------------------------------------------------------------------------
Err0r
Tjej, 33 år
Singel :(
_SilverTear_
Kille, 33 år
Citat från Obsession
fula flickor får inga pojkar
Fula pojkar får inga flickor heller :)
Jag är på g med en, fast jag tkr om ensam livet har mkt mer att göra typ spela :D
AlexgoesW00T
Kille, 32 år
singel-snigel :>
pommesdrottningen
Tjej, 30 år
har pojkvän..
Jassie
Tjej, 29 år
På g <:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet