Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
fyrahundraslag Kille, 34 år

1 435 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 21:45
fyrahundraslag Kille, 34 år

Citat från SNELHEST


Singel, och är inte på g med någon direkt.

Haha jag tänker skriva i denna tråd tills jag inte är singel längre!

zipzap Tjej, 34 år

1 022 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 21:46
zipzap Tjej, 34 år

Citat från TiGERGODiS


Citat från SNELHEST



Singel, och är inte på g med någon direkt.



Haha jag tänker skriva i denna tråd tills jag inte är singel längre!


haha, lycka till :P

_Cyanide__ Tjej, 34 år

12 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 21:46
_Cyanide__ Tjej, 34 år

mja, jag tycker om en kille, men han tycker nog inte om mig :(
han vet inte om det, för vill inte förstöra vår "vänskap" mellan oss.
ska nog inte berätta det heller, va? då kanske han blir rädd för mig & inte vill ses mer :(
det suger verkligen att veta att han flirtar med andra & är med andra. usch :/

Kingu Tjej, 36 år

1 834 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 21:47
Kingu Tjej, 36 år

livin la' vida.....singel livet :'D~

PiiiiNKY Tjej, 31 år

219 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 21:49
PiiiiNKY Tjej, 31 år

Jag har ingen..
Ingen vill ha mig för ja e så ful o äcklig.. ;____;

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 21:51
Jassie Tjej, 29 år

Citat från _Cyanide__


mja, jag tycker om en kille, men han tycker nog inte om mig :(
han vet inte om det, för vill inte förstöra vår "vänskap" mellan oss.
ska nog inte berätta det heller, va? då kanske han blir rädd för mig & inte vill ses mer :(
det suger verkligen att veta att han flirtar med andra & är med andra. usch :/


Såklart han måste vara med andra, han måste ha frihet med?
Dock om du inte tycker om att han flirtar med folk så får du försöka ändå, om du inte vill säga att du tycker om honom mer än som en vän.

Eldvind Kille, 34 år

134 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 21:52
Eldvind Kille, 34 år

Jag har ingen....... men hoppas att jag hittar nån snart^-^

blocparty Tjej, 31 år

2 962 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 21:53
blocparty Tjej, 31 år

Ingen.

fyrahundraslag Kille, 34 år

1 435 forumsinlägg

Skrivet:
26 juni 2009 kl. 22:02
fyrahundraslag Kille, 34 år

Citat från zipzap


Citat från TiGERGODiS

Citat från SNELHEST

Singel, och är inte på g med någon direkt.

Haha jag tänker skriva i denna tråd tills jag inte är singel längre!

haha, lycka till :P


Thanks!

Praktikanten Tjej, 32 år

980 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 00:33
Praktikanten Tjej, 32 år

Nej och det är SKÖÖÖNT

Rodge Kille, 31 år

253 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 00:34
Rodge Kille, 31 år

Citat från Hunktastic


Alla som jag gillar gillar inte mig, men alla som gillar mig gillar inte jag(eller iaf inte på samma sät)
--------------------------------------------------------------------------

ChrisM Kille, 33 år

116 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 00:35
ChrisM Kille, 33 år

japp. han är bäst!

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 04:39
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från xDOLPHiNx


Jag har ingen..
Ingen vill ha mig för ja e så ful o äcklig.. ;____;

--------------------------------------------------------------------------

Naturdiet 32 år

10 024 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 13:19
Naturdiet 32 år

Jag vill ha någon, men jag har inte hittat någon än...

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
27 juni 2009 kl. 13:21
Nykaria Tjej, 35 år

Han är på R.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet