Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
Citat från SNELHEST
Singel, och är inte på g med någon direkt.
Haha jag tänker skriva i denna tråd tills jag inte är singel längre!
Citat från TiGERGODiS
Citat från SNELHEST
Singel, och är inte på g med någon direkt.
Haha jag tänker skriva i denna tråd tills jag inte är singel längre!
haha, lycka till :P
mja, jag tycker om en kille, men han tycker nog inte om mig :(
han vet inte om det, för vill inte förstöra vår "vänskap" mellan oss.
ska nog inte berätta det heller, va? då kanske han blir rädd för mig & inte vill ses mer :(
det suger verkligen att veta att han flirtar med andra & är med andra. usch :/
livin la' vida.....singel livet :'D~
Jag har ingen..
Ingen vill ha mig för ja e så ful o äcklig.. ;____;
Citat från _Cyanide__
mja, jag tycker om en kille, men han tycker nog inte om mig :(
han vet inte om det, för vill inte förstöra vår "vänskap" mellan oss.
ska nog inte berätta det heller, va? då kanske han blir rädd för mig & inte vill ses mer :(
det suger verkligen att veta att han flirtar med andra & är med andra. usch :/
Såklart han måste vara med andra, han måste ha frihet med?
Dock om du inte tycker om att han flirtar med folk så får du försöka ändå, om du inte vill säga att du tycker om honom mer än som en vän.
Jag har ingen....... men hoppas att jag hittar nån snart^-^
Ingen.
Citat från zipzap
Citat från TiGERGODiS
Citat från SNELHEST
Singel, och är inte på g med någon direkt.
Haha jag tänker skriva i denna tråd tills jag inte är singel längre!
haha, lycka till :P
Thanks!
Nej och det är SKÖÖÖNT
Citat från Hunktastic
Alla som jag gillar gillar inte mig, men alla som gillar mig gillar inte jag(eller iaf inte på samma sät)
--------------------------------------------------------------------------
japp. han är bäst!
Citat från xDOLPHiNx
Jag har ingen..
Ingen vill ha mig för ja e så ful o äcklig.. ;____;
--------------------------------------------------------------------------
Jag vill ha någon, men jag har inte hittat någon än...
Han är på R.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet