Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
SEPTUMBRUD
Tjej, 32 år
Nepp , jag är ensam ! hihihihihi
Fellstavat
Tjej, 32 år
ja jag har pojkvän. han är bäst <3
thearmyoffaggots
Tjej, 32 år
monday och blond, snacka inte snusk om mig när jag inte är med :@
PSSSST Jag älskar er , tihi.
TSKNAS
Kille, 30 år
Förlåt oh mighty Ann :(
Men det var faktist Monday som börja!
leewonk
Kille, 35 år
Har inte en jävel.
eller, mig själv men det gills inte.
thearmyoffaggots
Tjej, 32 år
Citat från Blond
Förlåt oh mighty Ann :(
Men det var faktist Monday som börja!
Ni går alltid offT i alla trådar jag bevakar typ :@
Frystkatt
Kille, 35 år
stackars wonka :(((((
PLAY
Kille, 35 år
Citat från FUNPAINTFROG
um.
har aldrig haft en riktigt relation >_>
och ingen gillar mej D:
HAHAHHA. fail >:
naaaaw :'(
sladdellerkabel
Kille, 37 år
Mitt "kärleksliv"=FAIL!
Lakrisbarn
Tjej, 34 år
Citat från yndihalda
Citat från Lakrisbarn
Jag har nog dom jag vill ha.
Du har mig! :)
Precis! Och det duger gott och väl.
Cokieunicorn
Tjej, 31 år
Felstavadporr <-- Miin Miin Miiin :3 <3
homeboy
Kille, 37 år
Ingen just nu ._.
Nyans
Tjej, 34 år
Jag har aldrig varit kär, aldrig haft en pojkvän/flickvän, aldrig ens fått något bekräftat :P
That's life.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet