Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
nerdfuck Tjej, 32 år

221 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:36
nerdfuck Tjej, 32 år

har varken pojkvän eller flickvän : >

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:36
TSKNAS Kille, 30 år

Jag kan ta hennes nätter :(

PLAY Kille, 35 år

814 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:36
PLAY Kille, 35 år

Citat från Tearning


Citat från PLAY
------------------------------------------------------------------------

hahaha två? :)

ne.inget alls,du är en player(y)


ja ä ingen player ja ä bara bra på att göra alla nöjda :D

Kazmaft Kille, 33 år

2 171 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:36
Kazmaft Kille, 33 år

Har ingen alls D:

PLAY Kille, 35 år

814 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:41
PLAY Kille, 35 år

Citat från Tearning


svårt att förstå:([/i]

haha men alltså, jag har hittills haft gaaaanska tråkiga erfarenheter av förhållanden, ja tkr de är skit, jag tycker om många samtidigt och jag har inte riktigt gått i celebat så då ä de väl klart att man går runt lite ^______^

PLAY Kille, 35 år

814 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:46
PLAY Kille, 35 år

Citat från Tearning


Citat från PLAY

haha men alltså, jag har hittills haft gaaaanska tråkiga erfarenheter av förhållanden, ja tkr de är skit, jag tycker om många samtidigt och jag har inte riktigt gått i celebat så då ä de väl klart att man går runt lite ^______^

OKEJ.,men det där gör inte alla nöjda,tvärt om juh


joo alla är nöjda så länge de varar :D

Cornyz Tjej, 34 år

2 021 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:47
Cornyz Tjej, 34 år

är på G.
tror ja

PLAY Kille, 35 år

814 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:48
PLAY Kille, 35 år

Citat från Tearning


Citat från PLAY

Citat från Tearning



Citat från PLAY



haha men alltså, jag har hittills haft gaaaanska tråkiga erfarenheter av förhållanden, ja tkr de är skit, jag tycker om många samtidigt och jag har inte riktigt gått i celebat så då ä de väl klart att man går runt lite ^______^



OKEJ.,men det där gör inte alla nöjda,tvärt om juh



joo alla är nöjda så länge de varar :D

ah okej:(


en natt alltså? :D

närå, men lycka till me o hitta mr right
xD

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 22:59
TSKNAS Kille, 30 år

Jag är fett singel.

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 23:12
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från monday


Citat från Blond

Jag är fett singel.

Nu blev Ann ledsen :c
Hon som trodde ni skulle gifta er och sånt !


Ni ska gifta er. :))

zendeline Tjej, 32 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 23:13
zendeline Tjej, 32 år

Jag vill ha någon att krama och mysa med.. men det är finns ingen i närheten där jag bor :(

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 23:13
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från Tearning


Citat från Blond

Jag är fett singel.

vi kan bli tsm


Haha nah inte så sugen på att bli ihop med någon atm.

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 23:14
TSKNAS Kille, 30 år

Monday: är hon snygg? :o

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 23:17
TSKNAS Kille, 30 år

Monday: True :(
Men hon har väl lärt ut sina erfarenheter till Ann så hon är duktig!

Tearning: men jag förstod men var inte helt seriös heller ): men orkade inte göra någon stor grej.

lisaRhymes Tjej, 34 år

60 forumsinlägg

Skrivet:
20 juni 2009 kl. 23:27
lisaRhymes Tjej, 34 år

jag har iallafall världens finaste pojkvän.
<3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet