Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
nerdfuck
Tjej, 32 år
har varken pojkvän eller flickvän : >
TSKNAS
Kille, 30 år
Jag kan ta hennes nätter :(
Kazmaft
Kille, 33 år
Har ingen alls D:
PLAY
Kille, 35 år
Citat från Tearning
Citat från PLAY
haha men alltså, jag har hittills haft gaaaanska tråkiga erfarenheter av förhållanden, ja tkr de är skit, jag tycker om många samtidigt och jag har inte riktigt gått i celebat så då ä de väl klart att man går runt lite ^______^
OKEJ.,men det där gör inte alla nöjda,tvärt om juh
joo alla är nöjda så länge de varar :D
Cornyz
Tjej, 34 år
är på G.
tror ja
PLAY
Kille, 35 år
Citat från Tearning
Citat från PLAY
Citat från Tearning
Citat från PLAY
haha men alltså, jag har hittills haft gaaaanska tråkiga erfarenheter av förhållanden, ja tkr de är skit, jag tycker om många samtidigt och jag har inte riktigt gått i celebat så då ä de väl klart att man går runt lite ^______^
OKEJ.,men det där gör inte alla nöjda,tvärt om juh
joo alla är nöjda så länge de varar :D
ah okej:(
en natt alltså? :D
närå, men lycka till me o hitta mr right
xD
TSKNAS
Kille, 30 år
Jag är fett singel.
zendeline
Tjej, 32 år
Jag vill ha någon att krama och mysa med.. men det är finns ingen i närheten där jag bor :(
TSKNAS
Kille, 30 år
Monday: är hon snygg? :o
TSKNAS
Kille, 30 år
Monday: True :(
Men hon har väl lärt ut sina erfarenheter till Ann så hon är duktig!
Tearning: men jag förstod men var inte helt seriös heller ): men orkade inte göra någon stor grej.
lisaRhymes
Tjej, 34 år
jag har iallafall världens finaste pojkvän.
<3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet