Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
waterhag
Tjej, 35 år
Har flera efterhängsna arsel som inte fattar diss.
Några stycken "på g" de får bråka om mig. Jag har inte bråttom, nice att ha flera att välja mellan!
fyrahundraslag
Kille, 34 år
Nej.
blocparty
Tjej, 31 år
Jag har ingen.
assoopinnar
Kille, 36 år
jaaa ^^,
diiiana
SeeTheLight
Tjej, 31 år
Jag har min xbebisemox
ChokoChoko
Tjej, 33 år
I have nobody 8D
Obskyr
Tjej, 32 år
Wille <3
Lakrisbarn
Tjej, 34 år
Jag har nog dom jag vill ha.
PLAY
Kille, 35 år
flickvän är överskattat
live the life of play
Syringe
Kille, 36 år
Alla som jag gillar gillar inte mig, men alla som gillar mig gillar inte jag(eller iaf inte på samma sät)
PLAY
Kille, 35 år
Citat från lapdancegirl
Citat från PLAY
flickvän är överskattat
live the life of play
därför har man pojkvän ist :D
haha nja inte min grej
eller så byter man en gng var tredje vecka eller nåt, det är också kul :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet