Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?
thearmyoffaggots
Tjej, 32 år
Citat från Blond
Citat från thearmyoffaggots
OKAAAAAAY ;););)
just cuz u r like.... MAH BFF (L)(L)(L)(L)
wtf är BFF? :(
Första jag tänkte på var BBQ men tänkte att det kanske blev fel.
Best Friend Forever.
TSKNAS
Kille, 30 år
Citat från thearmyoffaggots
Best Friend Forever.[/i]
Jaha. (:
Där förstördes hela "(L)(L)(L)(L)BBY(L)(L)" känslan. :(
thearmyoffaggots
Tjej, 32 år
Citat från Blond
Citat från thearmyoffaggots
Best Friend Forever.
Jaha. (:
Där förstördes hela "(L)(L)(L)(L)BBY(L)(L)" känslan. :(
Jag gb:ar dig ist vännen :(
</offT>
Aisylo
Tjej, 33 år
Jag har en pojkvän, men han är på Kreta. :(
Oreo
Tjej, 31 år
Vet inte.
Lakrisbarn
Tjej, 34 år
JAG HAR HELA VÄRLDEN PÅ G!
homeboy
Kille, 37 år
ingen alls
iWillBiteYou
Tjej, 33 år
Citat från Lakrisbarn
JAG HAR HELA VÄRLDEN PÅ G!
--------------------------------------------------------------------------
Murtain
Kille, 34 år
Ingen alls.
Krat
Kille, 33 år
on topic, har inte heller nån :)
Eletant
Tjej, 31 år
Jag har min David <3
Krat
Kille, 33 år
har frtf ingen >:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet