Har ni pojkvän eller flickvän på G eller har ni ingen alls?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
thearmyoffaggots Tjej, 32 år

Citat från Blond


Citat från thearmyoffaggots

OKAAAAAAY ;););)
just cuz u r like.... MAH BFF (L)(L)(L)(L)

wtf är BFF? :(
Första jag tänkte på var BBQ men tänkte att det kanske blev fel.


Best Friend Forever.

TSKNAS Kille, 30 år

2 727 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 00:01
TSKNAS Kille, 30 år

Citat från thearmyoffaggots


Best Friend Forever.[/i]

Jaha. (:
Där förstördes hela "(L)(L)(L)(L)BBY(L)(L)" känslan. :(

thearmyoffaggots Tjej, 32 år

Citat från Blond


Citat från thearmyoffaggots

Best Friend Forever.

Jaha. (:
Där förstördes hela "(L)(L)(L)(L)BBY(L)(L)" känslan. :(


Jag gb:ar dig ist vännen :(
</offT>

Aisylo Tjej, 33 år

148 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 00:02
Aisylo Tjej, 33 år

Jag har en pojkvän, men han är på Kreta. :(

Oreo Tjej, 31 år

5 709 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 00:07
Oreo Tjej, 31 år

Vet inte.

Juice Tjej, 31 år

976 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 00:08
Juice Tjej, 31 år

Citat från Oreo


Vet inte.
--------------------------------------------------------------------------

Lakrisbarn Tjej, 34 år

535 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 00:08
Lakrisbarn Tjej, 34 år

JAG HAR HELA VÄRLDEN PÅ G!

homeboy Kille, 37 år

260 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 12:10
homeboy Kille, 37 år

ingen alls

iWillBiteYou Tjej, 33 år

194 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 12:11
iWillBiteYou Tjej, 33 år

Citat från Lakrisbarn


JAG HAR HELA VÄRLDEN PÅ G!
--------------------------------------------------------------------------

Krat Kille, 33 år

2 020 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 12:20
Krat Kille, 33 år

Citat från bostons


jag bryr mig inte så mycket. Men man får ju hoppas på att den rätta dyker upp snart :>

den rätta finns inte :) de finns bara folk man inte stör sig SÅ mkt på som man kan tänka sig att leva med :) sry om jag gör dig besviken

Murtain Kille, 34 år

4 065 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 12:20
Murtain Kille, 34 år

Ingen alls.

Krat Kille, 33 år

2 020 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 12:23
Krat Kille, 33 år

Citat från emo1337


singelliv är rätt så jäkla awesome, för det mesta.

agree :) känner mig så fri ;o kan göra vad man vill nda tills man blir kallad player <_< (vilket jag inte e bör tillläggas)

Krat Kille, 33 år

2 020 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 12:37
Krat Kille, 33 år

on topic, har inte heller nån :)

Eletant Tjej, 31 år

93 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 17:12
Eletant Tjej, 31 år

Jag har min David <3

Krat Kille, 33 år

2 020 forumsinlägg

Skrivet:
18 juni 2009 kl. 18:07
Krat Kille, 33 år

har frtf ingen >:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet