Gud, finns han?
Citat från sugmig
Citat från cyperix
Citat från sugmig
Citat från cyperix
Citat från sugmig
Citat från cyperix
men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul
Du tappades antagligen när du var liten.
jag var iallafall söt
aa fast nee
Jorå, stora bruna ögon, liten näsa och kopparfärgat hår
jävlars
Vad har det med Gud att göra?
Sluta vara så OT..
gud skapade ju mig!
ne
gud finns inte
det var ett jävla tjat om mig...
Tar texten från mimikrys låt "Bortom apornas planet"
den som säljer det som är den rätta tron
Står som gud i våran nya religion
Att aldrig nånsin leva är livets mål.
Finns ingen gud, man är sjukt svag som person om man går och tror och ber till "gud"
som inte finns och pga det skiter fan i vad ni säger och ber om.
Att vi ska leva ett sämre liv nu för att leva ett bättre liv när vi dör, hör ni inte själva hur otroligt stört det låter?
skulle kunna sitta och diskutera detta hela natten.
Men det finns ingen mening med det för folk som är så jävla dumma och tror på sånt skit kan man inte ens prata seriöst med.
Likaså folk som tror på djävulen, men till skillnad från dom som tror på gud, så är folk som snackar om sin tro djävulen underhållande att lyssna på.
Citat från BunnyBondage
leva ett sämre liv nu för att leva ett bättre liv när vi dör ?? som vanligt tror alla som är emot religion att troende är på ett visst sätt, "gud" är en viss sak, hur man ska leva sitt liv. ofta har icke troende inte den blekaste aning om vad de pratar om när det gäller tro, men beter sig som om de har rätt.
respektera att vissa människor väljer att tro OCH mår jävligt bra av det[/i]
OJ, det finns EN här som tycker likadant som mig!
Man är ju naiv om man tror att all religion har en domare (gud) som är till för att göra ens liv sämre.
Citat från 1984
Ja, men alltså, det måste ju ha hänt någonting som gjorde så att han uppkom? Och varför skapade han jorden just då? Och om han funnits i all evighet, borde han inte ha fått det otroligt tråkigt? Fast det kanske han inte kan... "Ovarde gudsuttråkning" OCH SÅ HÄNDE DET.
Han kanske har experimenterat i evigheter. Vad vet jag.
han kanske skapades ur Big Bang? :)
Citat från JagSpyr
Citat från 1984
Citat från JagSpyr
han kanske skapades ur Big Bang? :)
Men varför väntade han då flera miljarder år för att göra jorden?
Hade du läst Bibeln hade du vetat att för gud så är en dag miljoner år för oss människor :)
Så då gjorde han alltså Jorden med en knyck med fingrarna ungefär?
Undrar just vart Gud har sitt crib. Han måste ju vara någonstans, undrar om han reser mellan olika världar som han gjort och ägnar några år åt varje.. typ.. fixar!
Citat från Sacrifize
Citat från JagSpyr
Citat från 1984
Citat från JagSpyr
han kanske skapades ur Big Bang? :)
Men varför väntade han då flera miljarder år för att göra jorden?
Hade du läst Bibeln hade du vetat att för gud så är en dag miljoner år för oss människor :)
Så då gjorde han alltså Jorden med en knyck med fingrarna ungefär?
Undrar just vart Gud har sitt crib. Han måste ju vara någonstans, undrar om han reser mellan olika världar som han gjort och ägnar några år åt varje.. typ.. fixar!
han är tillräckligt stor i omkrets för att vara överallt :)
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet