Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:57
courtship Tjej, 30 år

Citat från sugmig


Citat från cyperix

Citat från sugmig

Citat från cyperix

Citat från sugmig

Citat från cyperix

men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul

Du tappades antagligen när du var liten.

jag var iallafall söt

aa fast nee

Jorå, stora bruna ögon, liten näsa och kopparfärgat hår
jävlars

Vad har det med Gud att göra?
Sluta vara så OT..


gud skapade ju mig!
ne
gud finns inte

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:59
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


gud skapade ju mig!
ne
gud finns inte


Gud finns visst!

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 02:01
brainrot 34 år

det var ett jävla tjat om mig...

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 02:01
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


Citat från sugmig

Citat från cyperix

gud skapade ju mig!
ne
gud finns inte

Gud finns visst!

jaså
haru några bevis?


Du måste bara tro så finner du han inom dig.

kat16648 Kille, 35 år

136 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 02:34
kat16648 Kille, 35 år

Tar texten från mimikrys låt "Bortom apornas planet"

den som säljer det som är den rätta tron
Står som gud i våran nya religion
Att aldrig nånsin leva är livets mål.


Finns ingen gud, man är sjukt svag som person om man går och tror och ber till "gud"
som inte finns och pga det skiter fan i vad ni säger och ber om.

Att vi ska leva ett sämre liv nu för att leva ett bättre liv när vi dör, hör ni inte själva hur otroligt stört det låter?

skulle kunna sitta och diskutera detta hela natten.
Men det finns ingen mening med det för folk som är så jävla dumma och tror på sånt skit kan man inte ens prata seriöst med.
Likaså folk som tror på djävulen, men till skillnad från dom som tror på gud, så är folk som snackar om sin tro djävulen underhållande att lyssna på.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 08:19
JWL Kille, 35 år

Citat från BunnyBondage


leva ett sämre liv nu för att leva ett bättre liv när vi dör ?? som vanligt tror alla som är emot religion att troende är på ett visst sätt, "gud" är en viss sak, hur man ska leva sitt liv. ofta har icke troende inte den blekaste aning om vad de pratar om när det gäller tro, men beter sig som om de har rätt.

respektera att vissa människor väljer att tro OCH mår jävligt bra av det[/i]

OJ, det finns EN här som tycker likadant som mig!
Man är ju naiv om man tror att all religion har en domare (gud) som är till för att göra ens liv sämre.

jagspyr Tjej, 33 år

1 132 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:12
jagspyr Tjej, 33 år

Citat från 1984


Ja, men alltså, det måste ju ha hänt någonting som gjorde så att han uppkom? Och varför skapade han jorden just då? Och om han funnits i all evighet, borde han inte ha fått det otroligt tråkigt? Fast det kanske han inte kan... "Ovarde gudsuttråkning" OCH SÅ HÄNDE DET.

Han kanske har experimenterat i evigheter. Vad vet jag.


han kanske skapades ur Big Bang? :)

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:15
1984 35 år

Citat från JagSpyr


han kanske skapades ur Big Bang? :)

Men varför väntade han då flera miljarder år för att göra jorden?

jagspyr Tjej, 33 år

1 132 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:16
jagspyr Tjej, 33 år

Citat från 1984


Citat från JagSpyr

han kanske skapades ur Big Bang? :)

Men varför väntade han då flera miljarder år för att göra jorden?


Hade du läst Bibeln hade du vetat att för gud så är en dag miljoner år för oss människor :)

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:16
1984 35 år

Citat från Pata_no1


jag är gud

Originellt.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:16
1984 35 år

Citat från JagSpyr


Hade du läst Bibeln hade du vetat att för gud så är en dag miljoner år för oss människor :)

Haha, tog det 6 miljoner år för honom att göra jorden? Hur kan då jorden vara 6000 år?

jagspyr Tjej, 33 år

1 132 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:17
jagspyr Tjej, 33 år

Citat från 1984


Citat från JagSpyr

Hade du läst Bibeln hade du vetat att för gud så är en dag miljoner år för oss människor :)

Haha, tog det 6 miljoner år för honom att göra jorden? Hur kan då jorden vara 6000 år?


Det är en metafor dumbass

Sacrifize Kille, 37 år

5 964 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:17
Sacrifize Kille, 37 år

Citat från JagSpyr


Citat från 1984

Citat från JagSpyr

han kanske skapades ur Big Bang? :)

Men varför väntade han då flera miljarder år för att göra jorden?

Hade du läst Bibeln hade du vetat att för gud så är en dag miljoner år för oss människor :)


Så då gjorde han alltså Jorden med en knyck med fingrarna ungefär?

Undrar just vart Gud har sitt crib. Han måste ju vara någonstans, undrar om han reser mellan olika världar som han gjort och ägnar några år åt varje.. typ.. fixar!

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:17
1984 35 år

Citat från JagSpyr


Det är en metafor dumbass

För vad?

jagspyr Tjej, 33 år

1 132 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 18:17
jagspyr Tjej, 33 år

Citat från Sacrifize


Citat från JagSpyr

Citat från 1984

Citat från JagSpyr

han kanske skapades ur Big Bang? :)

Men varför väntade han då flera miljarder år för att göra jorden?

Hade du läst Bibeln hade du vetat att för gud så är en dag miljoner år för oss människor :)

Så då gjorde han alltså Jorden med en knyck med fingrarna ungefär?

Undrar just vart Gud har sitt crib. Han måste ju vara någonstans, undrar om han reser mellan olika världar som han gjort och ägnar några år åt varje.. typ.. fixar!


han är tillräckligt stor i omkrets för att vara överallt :)


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet