Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:26
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


nej, det finns ingen gud. sluta inbilla er

Han finns visst och han förgyller människornas liv och omringar oss av kärlek och värme. Gud finns i våra hjärtan som en styrka som leder oss genom svåra tider. Han visar vägen och frlåter oss för våra synder och tar hand om våra vilsna själar när vi går bort.
Gud finns

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:26
courtship Tjej, 30 år

Citat från sugmig


Citat från cyperix

nej, det finns ingen gud. sluta inbilla er

Han finns visst och han förgyller människornas liv och omringar oss av kärlek och värme. Gud finns i våra hjärtan som en styrka som leder oss genom svåra tider. Han visar vägen och frlåter oss för våra synder och tar hand om våra vilsna själar när vi går bort.
Gud finns


va

AtaliaRiver Tjej, 32 år

1 159 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:28
AtaliaRiver Tjej, 32 år

Självklart finns det något högre än människan.
Om det är gud, demoner, vampyrer eller fucking tandfen vet jag inte.

Men ja, det finns något som är högre, bättre än människan.
Svar på vad har jag inte.

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:33
sugmig Tjej, 33 år

Citat från LinzieNeon


Självklart finns det något högre än människan.
Om det är gud, demoner, vampyrer eller fucking tandfen vet jag inte.

Men ja, det finns något som är högre, bättre än människan.
Svar på vad har jag inte.


Man kan typ tänka att människorna är som niggerjews och gud är hitler.

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:33
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


Citat från sugmig

Citat från cyperix

nej, det finns ingen gud. sluta inbilla er

Han finns visst och han förgyller människornas liv och omringar oss av kärlek och värme. Gud finns i våra hjärtan som en styrka som leder oss genom svåra tider. Han visar vägen och frlåter oss för våra synder och tar hand om våra vilsna själar när vi går bort.
Gud finns

va


Jesus älskar dig.

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:34
courtship Tjej, 30 år

gud kan ta sig i röven isf
eehhhehehehe

min mamma är kristen
vill slå henne

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:35
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


gud kan ta sig i röven isf
eehhhehehehe

min mamma är kristen
vill slå henne


Hon borde aga sitt barn, du är inte fostrad rätt. HEDNING!!!

Extender Kille, 34 år

3 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:39
Extender Kille, 34 år

Citat från cyperix


Citat från sugmig

Citat från cyperix

gud kan ta sig i röven isf
eehhhehehehe

min mamma är kristen
vill slå henne

Hon borde aga sitt barn, du är inte fostrad rätt. HEDNING!!!

trodde på gud när jag var liten
och när jag var arg svor jag åt honom
sen bad jag om förlåtelse
sen slutade jag tro på gud
så då började jag svära åt mamma istället


GAAAHAHAHHAHAHAHA, lät roligt :j

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:39
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


Moget

bertfjert Kille, 31 år

1 652 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:42
bertfjert Kille, 31 år

Förstår inte, har aldrig förstått, hur man kan få för sig att gud/högre makt existerar.
Skulle vilja höra ett serious argument!

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:45
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


Citat från sugmig

Citat från cyperix

Moget

Fast det gjorde jag bara när hon inte hörde. Så brukade jag sätta en skylt på dörrhantaget där det stod ''inga dumma mammor får komma in''
ganska gulligt tycker jag


Du är ganska r-tard la?

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:50
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul


Du tappades antagligen när du var liten.

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:52
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


Citat från sugmig

Citat från cyperix

men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul

Du tappades antagligen när du var liten.

jag var iallafall söt


aa fast nee

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:53
courtship Tjej, 30 år

Citat från sugmig


Citat från cyperix

Citat från sugmig

Citat från cyperix

men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul

Du tappades antagligen när du var liten.

jag var iallafall söt

aa fast nee


Jorå, stora bruna ögon, liten näsa och kopparfärgat hår
jävlars

sugmig Tjej, 33 år

804 forumsinlägg

Skrivet:
18 mars 2010 kl. 01:56
sugmig Tjej, 33 år

Citat från cyperix


Citat från sugmig

Citat från cyperix

Citat från sugmig

Citat från cyperix

men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul

Du tappades antagligen när du var liten.

jag var iallafall söt

aa fast nee

Jorå, stora bruna ögon, liten näsa och kopparfärgat hår
jävlars


Vad har det med Gud att göra?
Sluta vara så OT..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet