Gud, finns han?
sugmig
Tjej, 33 år
Citat från cyperix
nej, det finns ingen gud. sluta inbilla er
Han finns visst och han förgyller människornas liv och omringar oss av kärlek och värme. Gud finns i våra hjärtan som en styrka som leder oss genom svåra tider. Han visar vägen och frlåter oss för våra synder och tar hand om våra vilsna själar när vi går bort.
Gud finns
courtship
Tjej, 30 år
Citat från sugmig
Citat från cyperix
nej, det finns ingen gud. sluta inbilla er
Han finns visst och han förgyller människornas liv och omringar oss av kärlek och värme. Gud finns i våra hjärtan som en styrka som leder oss genom svåra tider. Han visar vägen och frlåter oss för våra synder och tar hand om våra vilsna själar när vi går bort.
Gud finns
va
AtaliaRiver
Tjej, 32 år
Självklart finns det något högre än människan.
Om det är gud, demoner, vampyrer eller fucking tandfen vet jag inte.
Men ja, det finns något som är högre, bättre än människan.
Svar på vad har jag inte.
sugmig
Tjej, 33 år
Citat från LinzieNeon
Självklart finns det något högre än människan.
Om det är gud, demoner, vampyrer eller fucking tandfen vet jag inte.
Men ja, det finns något som är högre, bättre än människan.
Svar på vad har jag inte.
Man kan typ tänka att människorna är som niggerjews och gud är hitler.
sugmig
Tjej, 33 år
Citat från cyperix
Citat från sugmig
Citat från cyperix
nej, det finns ingen gud. sluta inbilla er
Han finns visst och han förgyller människornas liv och omringar oss av kärlek och värme. Gud finns i våra hjärtan som en styrka som leder oss genom svåra tider. Han visar vägen och frlåter oss för våra synder och tar hand om våra vilsna själar när vi går bort.
Gud finns
va
Jesus älskar dig.
courtship
Tjej, 30 år
gud kan ta sig i röven isf
eehhhehehehe
min mamma är kristen
vill slå henne
Extender
Kille, 34 år
Citat från cyperix
Citat från sugmig
Citat från cyperix
gud kan ta sig i röven isf
eehhhehehehe
min mamma är kristen
vill slå henne
Hon borde aga sitt barn, du är inte fostrad rätt. HEDNING!!!
trodde på gud när jag var liten
och när jag var arg svor jag åt honom
sen bad jag om förlåtelse
sen slutade jag tro på gud
så då började jag svära åt mamma istället
GAAAHAHAHHAHAHAHA, lät roligt :j
bertfjert
Kille, 31 år
Förstår inte, har aldrig förstått, hur man kan få för sig att gud/högre makt existerar.
Skulle vilja höra ett serious argument!
sugmig
Tjej, 33 år
Citat från cyperix
Citat från sugmig
Citat från cyperix
men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul
Du tappades antagligen när du var liten.
jag var iallafall söt
aa fast nee
courtship
Tjej, 30 år
Citat från sugmig
Citat från cyperix
Citat från sugmig
Citat från cyperix
men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul
Du tappades antagligen när du var liten.
jag var iallafall söt
aa fast nee
Jorå, stora bruna ögon, liten näsa och kopparfärgat hår
jävlars
sugmig
Tjej, 33 år
Citat från cyperix
Citat från sugmig
Citat från cyperix
Citat från sugmig
Citat från cyperix
men hallå, jag var typ 5
nu är jag full av vrede och skulle kunna sparka in en vägg, men det känns lite onödigt
därför snackar jag skit på internet istället vilket är fett kul
Du tappades antagligen när du var liten.
jag var iallafall söt
aa fast nee
Jorå, stora bruna ögon, liten näsa och kopparfärgat hår
jävlars
Vad har det med Gud att göra?
Sluta vara så OT..
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet