Gud, finns han?
pSilent
Kille, 32 år
Citat från 1984
Citat från imEMO
Tycker att satanismen (iaf La'Vey) såg på världen ur ett mycket bättre perspektiv en kristendomen (och andra religioner)
Och ändå tycker du att Sverige ska bli kristet igen!
OnT: Alla religioner är ganska fundamentalt rubbade, förutom de som fokuserar på ro och sinnesfrid, men att kalla dem religioner är lite halvdumt.
Tycker jag?
Aidee
35 år
Nej, Gud finns inte. Finns inget bevis för det. Finns endast teorier och berättelser.
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från MuffinJin
Nej, Gud finns inte. Finns inget bevis för det. Finns endast teorier och berättelser.
Nej, det finns inga teorier.
Aidee
35 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från MuffinJin
Nej, Gud finns inte. Finns inget bevis för det. Finns endast teorier och berättelser.
Nej, det finns inga teorier.
Inga hållbara. Men nej okej, du har rätt. Inte ens teorier. Att ens tro på det vi kallar "Gud" är absurt.
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från MuffinJin
Inga hållbara. Men nej okej, du har rätt. Inte ens teorier. Att ens tro på det vi kallar "Gud" är absurt.
Jag visar samma bild som varje gång för dom som inte verkar förstå vad teori betyder:
idamorbida
Tjej, 31 år
lika mycket som flying spaghetti monster finns
Aidee
35 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från MuffinJin
Inga hållbara. Men nej okej, du har rätt. Inte ens teorier. Att ens tro på det vi kallar "Gud" är absurt.
Jag visar samma bild som varje gång för dom som inte verkar förstå vad teori betyder:
Tror jag förväxlade teori med en simpel utsaga. Scratch previous comments. Men tack för bilden.
Zalbeyx
Kille, 36 år
Gud finns inte, men det finns alltid tro att han finns
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från MuffinJin
Tror jag förväxlade teori med en simpel utsaga. Scratch previous comments. Men tack för bilden.
Shit happens.
Många idag verkar inte förstå skillnaden mellan det vardagliga uttrycket teori, som näst intill är en synonym till enbart en idé, och det vetenskapliga uttrycket teori, som är det bästa man kan komma fram till inom vetenskap.
jagspyr
Tjej, 33 år
Kristendomen är en Teori
Evolutionen en annan
End of story
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från JagSpyr
Kristendomen är en Teori
Evolutionen en annan
End of story
Har du svårt att läsa ett inlägg upp?
jagspyr
Tjej, 33 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från JagSpyr
Kristendomen är en Teori
Evolutionen en annan
End of story
Har du svårt att läsa ett inlägg upp?
Jag läste. Förstår bara inte vad det finns att diskutera då ingen kan till 100% bevisa vare sig gud eller evolutionen...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet