Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:13
Enemabulldozer Kille, 34 år

Citat från DumFan


Citat från enemabulldozer

Edit*
börja fan inte hacka på mig nu bara för att jag la min åsikt!

Tror snarare folk tenderar att hacka på de som är religiösa.


Bra :D

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:24
DumFan Kille, 35 år

Tills någon religiös skriver.

Är det någon här som har en religiös kompis?
För det har inte jag. Alla jag hänger med, alla är vänster och ateister, olika vänster osv. så är är inte helt lika.

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:24
courtship Tjej, 30 år

vadå han
:2

Sacrifize Kille, 37 år

5 964 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:24
Sacrifize Kille, 37 år

Citat från pansarpung


Citat från DumFan

Citat från enemabulldozer

Edit*
börja fan inte hacka på mig nu bara för att jag la min åsikt!

Tror snarare folk tenderar att hacka på de som är religiösa.

Haha, människorna på ec som ens har mod att skriva att dom är religiösa här är fan kämpar.


Att ens försöka att dra igång en diskussion om ett ämne som inte har kunnat lösas så länge människan har existerat är ganska modigt...

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:28
pSilent Kille, 32 år

Finns nog fler satanister

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:28
DumFan Kille, 35 år

Citat från imEMO


Finns nog fler satanister

De e fan löjligt de med.

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:29
courtship Tjej, 30 år

Citat från imEMO


Finns nog fler satanister

Det är ju om möjligt ännu löjligare än kristendomen

SATAN<<33<<<3<3<3<<3<<33<3<3<3<3<3

Enemabulldozer Kille, 34 år

5 399 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:29
Enemabulldozer Kille, 34 år

Skulle nog säga att alla under åldern 15 - 16 här på ec har nån form av Period då dom är "satanister"
Och dom ovanför 16 är antingen lite smått reilgösa, bryr sig inte eller är emot det och inser att det är fånigt

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:31
pSilent Kille, 32 år

Citat från DumFan


Citat från imEMO

Finns nog fler satanister

De e fan löjligt de med.


Tycker att satanismen (iaf La'Vey) såg på världen ur ett mycket bättre perspektiv en kristendomen (och andra religioner)

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:31
pSilent Kille, 32 år

Citat från pansarpung


Finns det satanister här?!

Fan.. jag kan ju ingenting om det.. känns som om jag måste talla ännu en skolbok.


Finns trådar om det, bara att söka :d

paleflesh Kille, 33 år

160 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:35
paleflesh Kille, 33 år

ofc, jag är ju gud
jag existerar
jag födde er
idioter

courtship Tjej, 30 år

6 667 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:35
courtship Tjej, 30 år

uppochnervända kors är ju trevliga

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 00:41
pSilent Kille, 32 år

Citat från pansarpung


Citat från imEMO

Citat från pansarpung

Finns det satanister här?!
Fan.. jag kan ju ingenting om det.. känns som om jag måste talla ännu en skolbok.

Finns trådar om det, bara att söka :d

Tycker bättre om att läsa i en pålitlig bok än att sitta på EC och läsa om ett ämne jag aldrig läst någonting om tidigare.


Asså, jag menade inte som fakta letande, utan jag menar det som jag har satt stor text på

Perplext Kille, 36 år

783 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 01:14
Perplext Kille, 36 år

Citat från cyperix


uppochnervända kors är ju trevliga

kors som kors. peteruskorset är iofs en av de mer misstolkade

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
16 mars 2010 kl. 13:29
1984 35 år

Citat från imEMO


Tycker att satanismen (iaf La'Vey) såg på världen ur ett mycket bättre perspektiv en kristendomen (och andra religioner)

Och ändå tycker du att Sverige ska bli kristet igen!

OnT: Alla religioner är ganska fundamentalt rubbade, förutom de som fokuserar på ro och sinnesfrid, men att kalla dem religioner är lite halvdumt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet