Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Steermayn Kille, 34 år

2 115 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:13
Steermayn Kille, 34 år

Citat från DumFan


Citat från inteokei

Jag tror på gud, jag känner hans närvaro i allt levande.

Alla är så oseriösa nu så ta de inte personligt.
Men ironisk eller seriös?
Isf, argumentera gärna.


Argumentera mot vadå? Att gud inte finns i fysisk form?

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:15
DumFan Kille, 35 år

Citat från inteokei


Citat från DumFan

Citat från inteokei

Jag tror på gud, jag känner hans närvaro i allt levande.

Alla är så oseriösa nu så ta de inte personligt.
Men ironisk eller seriös?
Isf, argumentera gärna.

Argumentera mot vadå? Att gud inte finns i fysisk form?


Nej, att gud finns överhuvudtaget, i din närvaro osv.

Steermayn Kille, 34 år

2 115 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:16
Steermayn Kille, 34 år

Citat från DumFan


Citat från inteokei

Citat från DumFan

Citat från inteokei

Jag tror på gud, jag känner hans närvaro i allt levande.

Alla är så oseriösa nu så ta de inte personligt.
Men ironisk eller seriös?
Isf, argumentera gärna.

Argumentera mot vadå? Att gud inte finns i fysisk form?

Nej, att gud finns överhuvudtaget, i din närvaro osv.


Bara för att man inte är mottaglig till något så ska man ej förkasta det.

fuck Kille, 35 år

3 188 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:17
fuck Kille, 35 år

Gud är en illusion, ett freaking påhitt! Religion är en uppfinning för att folk ville ha svar, det vet man om.

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

ser man på! ytterligare en trollare?

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

inteeokej alltså

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:18
DumFan Kille, 35 år

Citat från inteokei


Bara för att man inte är mottaglig till något så ska man ej förkasta det.[/i]

Ja undrar bara vad som får dig övertygad om att gud finns.

sugarcoma Kille, 30 år

3 689 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:18
sugarcoma Kille, 30 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från OhLuke

Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?

Varför anser du att det finns en gud?


För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:19
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från OhLuke


För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.

Vilken slump?

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

Citat från OhLuke


Citat från ErikSchwartz

Citat från OhLuke

Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?

Varför anser du att det finns en gud?

För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.


och vem skapade gud?

sugarcoma Kille, 30 år

3 689 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:23
sugarcoma Kille, 30 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från OhLuke

För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.

Vilken slump?


Big Bang som jag uppfattat att du tror har existerat.

Steermayn Kille, 34 år

2 115 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:24
Steermayn Kille, 34 år

Citat från DumFan


Citat från inteokei

Bara för att man inte är mottaglig till något så ska man ej förkasta det.

Ja undrar bara vad som får dig övertygad om att gud finns.


Bara en människa som individ kan övertyga sig själv om att Gud finns för en själv.

sugarcoma Kille, 30 år

3 689 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:24
sugarcoma Kille, 30 år

Citat från speedboats


Citat från OhLuke

Citat från ErikSchwartz

Citat från OhLuke

Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?

Varför anser du att det finns en gud?

För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.

och vem skapade gud?


Ingen. Gud har alltid funnits. I all evighet.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:25
DumFan Kille, 35 år

Vi hade en präst i plugget som sa att gud förlåter ALLA synder som en människa begår och att ALLA kommer in i himlen, ja det innebär även Hitler, Harry S Truman osv.
Då känner jag, varför då bry sig om gud? Då är det ju bara att leva och skita i huruvida gud finns eller inte.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:25
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från OhLuke


Big Bang som jag uppfattat att du tror har existerat.

Och du anser något annat?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet