Gud, finns han?
DumFan
Kille, 35 år
Citat från inteokei
Citat från DumFan
Citat från inteokei
Jag tror på gud, jag känner hans närvaro i allt levande.
Alla är så oseriösa nu så ta de inte personligt.
Men ironisk eller seriös?
Isf, argumentera gärna.
Argumentera mot vadå? Att gud inte finns i fysisk form?
Nej, att gud finns överhuvudtaget, i din närvaro osv.
Steermayn
Kille, 34 år
Citat från DumFan
Citat från inteokei
Citat från DumFan
Citat från inteokei
Jag tror på gud, jag känner hans närvaro i allt levande.
Alla är så oseriösa nu så ta de inte personligt.
Men ironisk eller seriös?
Isf, argumentera gärna.
Argumentera mot vadå? Att gud inte finns i fysisk form?
Nej, att gud finns överhuvudtaget, i din närvaro osv.
Bara för att man inte är mottaglig till något så ska man ej förkasta det.
fuck
Kille, 35 år
Gud är en illusion, ett freaking påhitt! Religion är en uppfinning för att folk ville ha svar, det vet man om.
aihgpfiuahfpiuoa
Kille, 30 år
ser man på! ytterligare en trollare?
aihgpfiuahfpiuoa
Kille, 30 år
inteeokej alltså
sugarcoma
Kille, 30 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från OhLuke
Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?
Varför anser du att det finns en gud?
För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från OhLuke
För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.
Vilken slump?
aihgpfiuahfpiuoa
Kille, 30 år
Citat från OhLuke
Citat från ErikSchwartz
Citat från OhLuke
Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?
Varför anser du att det finns en gud?
För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.
och vem skapade gud?
sugarcoma
Kille, 30 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från OhLuke
För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.
Vilken slump?
Big Bang som jag uppfattat att du tror har existerat.
sugarcoma
Kille, 30 år
Citat från speedboats
Citat från OhLuke
Citat från ErikSchwartz
Citat från OhLuke
Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?
Varför anser du att det finns en gud?
För att jag tror inte att världen har skapats genom en slump. Det är en av anledningarna.
och vem skapade gud?
Ingen. Gud har alltid funnits. I all evighet.
DumFan
Kille, 35 år
Vi hade en präst i plugget som sa att gud förlåter ALLA synder som en människa begår och att ALLA kommer in i himlen, ja det innebär även Hitler, Harry S Truman osv.
Då känner jag, varför då bry sig om gud? Då är det ju bara att leva och skita i huruvida gud finns eller inte.
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från OhLuke
Big Bang som jag uppfattat att du tror har existerat.
Och du anser något annat?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet