Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
December Kille, 33 år

1 484 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:03
December Kille, 33 år

aa! hon ovanför mig är Gud!

ledsnafia Tjej, 31 år

634 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:03
ledsnafia Tjej, 31 år

Citat från 1984


OCH MAN SKULLE INTE BYGGT PYRAMIDER OM DET INTE VAR SÅ ATT FARAONERNA VAR HALVGUDAR!!!

halvgudar. ja, alltså en typ av gud. ingen som sa vilken gud vi menade?
om det finns halvgudar måste det väl finnas helgudar, annars skulle halvgudarna inte vara halvgudar utan helgudar och alltså gud.
sa du inte emot dig själv där?

alve 31 år

4 960 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:04
alve 31 år

Jag hörde att jag är jesus, ni kan gärna komma med guld osv.

Min farsa skapade världen btw.

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:04
7426 Kille, 31 år

Alltså.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:05
1984 35 år

Citat från soffiiiia


halvgudar. ja, alltså en typ av gud. ingen som sa vilken gud vi menade?
om det finns halvgudar måste det väl finnas helgudar, annars skulle halvgudarna inte vara halvgudar utan helgudar och alltså gud.
sa du inte emot dig själv där?


Du måste skoja med mig? Begreppet jag använde följde din logik, det var inte ett uttalande jag står för, på något vis.

ledsnafia Tjej, 31 år

634 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:05
ledsnafia Tjej, 31 år

Citat från 7426


Vi kan lika gärna vara skapade av en... Spade, om du så vill. Men det låter ju helt löljigt! Eller hur?
Men om vi tar och bygger några byggnader, å denna spades vägnar, och skriver en bok om dess gudomlighet. Då måste det ju vara sant!![/i]

ja, exakt! ... eheh.


Citat från pansarpung

Isånnafall antar jag att du har en penis.

Och bara för att jag antar det så stämmer det.[/i]

du har så rätt så!

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:05
7426 Kille, 31 år

Citat från soffiiiia


Citat från 1984

OCH MAN SKULLE INTE BYGGT PYRAMIDER OM DET INTE VAR SÅ ATT FARAONERNA VAR HALVGUDAR!!!

halvgudar. ja, alltså en typ av gud. ingen som sa vilken gud vi menade?
om det finns halvgudar måste det väl finnas helgudar, annars skulle halvgudarna inte vara halvgudar utan helgudar och alltså gud.
sa du inte emot dig själv där?


IRONI.

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:06
7426 Kille, 31 år

Citat från soffiiiia


du har så rätt så!

Vad är det för skillnad mellan min spade och din s.k. Gud?

aihgpfiuahfpiuoa Kille, 30 år

sicken trollare vi har

alve 31 år

4 960 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:07
alve 31 år

Citat från pansarpung


Citat från Alve

Jag hörde att jag är jesus, ni kan gärna komma med guld osv.

Min farsa skapade världen btw.

Skärp dig. Min farsa ÄR jorden. Han kan döda dig anytime.


min pappa e jete stark ock har stora mukler!

ledsnafia Tjej, 31 år

634 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:09
ledsnafia Tjej, 31 år

Citat från 7426


IRONI.[/i]

och jag har inte heller varit ironisk nej. inte alls. jag tror stenhårt på det jag skrev.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:09
DumFan Kille, 35 år

Citat från pansarpung


Citat från Alve

Jag hörde att jag är jesus, ni kan gärna komma med guld osv.

Min farsa skapade världen btw.

Skärp dig. Min farsa ÄR jorden. Han kan döda dig anytime.


Då är min farsa Atlas, så han bär din farsa!

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:10
7426 Kille, 31 år

Citat från soffiiiia


och jag har inte heller varit ironisk nej. inte alls. jag tror stenhårt på det jag skrev.

Jag började förstå det.

Visst är det svårt att uttrycka ironi via datorn, men lite tydligare kan man allt vara.

Steermayn Kille, 34 år

2 115 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:11
Steermayn Kille, 34 år

Jag tror på gud, jag känner hans närvaro i allt levande.

DumFan Kille, 35 år

11 365 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:12
DumFan Kille, 35 år

Citat från inteokei


Jag tror på gud, jag känner hans närvaro i allt levande.

Alla är så oseriösa nu så ta de inte personligt.
Men ironisk eller seriös?
Isf, argumentera gärna.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet