Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:51
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från OhLuke


Är du kvar? :(

Jag är kvar tills någon har lyckats komma med motargument som skulle få mig att tänka om.

Care to try?

ledsnafia Tjej, 31 år

634 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:52
ledsnafia Tjej, 31 år

ja, det är klart? kolla bara på kyrkor, bibeln och allt det skulle väl bara vara onödigt om han var påhittad? och varan tror ni världen och människorna kom ifrån? -.-'

sugarcoma Kille, 30 år

3 689 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:52
sugarcoma Kille, 30 år

Citat från ErikSchwartz


Citat från OhLuke

Är du kvar? :(

Jag är kvar tills någon har lyckats komma med motargument som skulle få mig att tänka om.

Care to try?


Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:53
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från OhLuke


Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?

Varför anser du att det finns en gud?

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:53
1984 35 år

Citat från soffiiiia


ja, det är klart? kolla bara på kyrkor, bibeln och allt det skulle väl bara vara onödigt om han var påhittad? och varan tror ni världen och människorna kom ifrån? -.-'

Haha, det är onödigt, tro mig. Ändå är det så många som inte riktigt vill fatta, och förblir religiösa.

ledsnafia Tjej, 31 år

634 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:55
ledsnafia Tjej, 31 år

Citat från 1984


Haha, det är onödigt, tro mig. Ändå är det så många som inte riktigt vill fatta, och förblir religiösa.[/i]

nej. det är inte onödigt. man skulle inte byggt dem om gud inte fanns så h*n finns! ...

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:56
1984 35 år

Citat från soffiiiia


nej. det är inte onödigt. man skulle inte byggt dem om gud inte fanns så h*n finns! ...

"Och man skulle inte utfört lobotomi om det inte var den absolut bästa lösningen på psykospatienter!"

OCH MAN SKULLE INTE BYGGT PYRAMIDER OM DET INTE VAR SÅ ATT FARAONERNA VAR HALVGUDAR!!!

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:56
TopicPlease Kille, 38 år

Citat från soffiiiia


Citat från 1984

Haha, det är onödigt, tro mig. Ändå är det så många som inte riktigt vill fatta, och förblir religiösa.

nej. det är inte onödigt. man skulle inte byggt dem om gud inte fanns så h*n finns! ...


Bevisa han då =)

ledsnafia Tjej, 31 år

634 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:59
ledsnafia Tjej, 31 år

Citat från TPFotografen


Bevisa han då =)[/i]

är inte vi bevis nog?

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 21:59
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från soffiiiia


är inte vi bevis nog?

Men sluta trolla nu, ingen är så outbildad!

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:00
1984 35 år

Citat från soffiiiia


är inte vi bevis nog?

Men är det rimligt att anta att bara för att vi existerar, är det någon som har skapat oss i typ lera?

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:01
1984 35 år

Citat från 1984


Citat från soffiiiia

nej. det är inte onödigt. man skulle inte byggt dem om gud inte fanns så h*n finns! ...

"Och man skulle inte utfört lobotomi om det inte var den absolut bästa lösningen på psykospatienter!"

OCH MAN SKULLE INTE BYGGT PYRAMIDER OM DET INTE VAR SÅ ATT FARAONERNA VAR HALVGUDAR!!!

--------------------------------------------------------------------------

ledsnafia Tjej, 31 år

634 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:01
ledsnafia Tjej, 31 år

Citat från 1984


Men är det rimligt att anta att bara för att vi existerar, är det någon som har skapat oss i typ lera?[/i]

hahaha, ja? xd

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:01
7426 Kille, 31 år

Citat från soffiiiia


är inte vi bevis nog?

Vi kan lika gärna vara skapade av en... Spade, om du så vill. Men det låter ju helt löljigt! Eller hur?
Men om vi tar och bygger några byggnader, å denna spades vägnar, och skriver en bok om dess gudomlighet. Då måste det ju vara sant!!

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 22:02
1984 35 år

Citat från soffiiiia


hahaha, ja? xd

Lägg ner med troll.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet