Gud, finns han?
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från OhLuke
Är du kvar? :(
Jag är kvar tills någon har lyckats komma med motargument som skulle få mig att tänka om.
Care to try?
ledsnafia
Tjej, 31 år
ja, det är klart? kolla bara på kyrkor, bibeln och allt det skulle väl bara vara onödigt om han var påhittad? och varan tror ni världen och människorna kom ifrån? -.-'
sugarcoma
Kille, 30 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från OhLuke
Är du kvar? :(
Jag är kvar tills någon har lyckats komma med motargument som skulle få mig att tänka om.
Care to try?
Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från OhLuke
Har redan försökt. Jag vet inte vart jag ska börja. Fråga mej en fråga du undrar över?
Varför anser du att det finns en gud?
1984
35 år
Citat från soffiiiia
ja, det är klart? kolla bara på kyrkor, bibeln och allt det skulle väl bara vara onödigt om han var påhittad? och varan tror ni världen och människorna kom ifrån? -.-'
Haha, det är onödigt, tro mig. Ändå är det så många som inte riktigt vill fatta, och förblir religiösa.
1984
35 år
Citat från soffiiiia
nej. det är inte onödigt. man skulle inte byggt dem om gud inte fanns så h*n finns! ...
"Och man skulle inte utfört lobotomi om det inte var den absolut bästa lösningen på psykospatienter!"
OCH MAN SKULLE INTE BYGGT PYRAMIDER OM DET INTE VAR SÅ ATT FARAONERNA VAR HALVGUDAR!!!
TopicPlease
Kille, 38 år
Citat från soffiiiia
Citat från 1984
Haha, det är onödigt, tro mig. Ändå är det så många som inte riktigt vill fatta, och förblir religiösa.
nej. det är inte onödigt. man skulle inte byggt dem om gud inte fanns så h*n finns! ...
Bevisa han då =)
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från soffiiiia
är inte vi bevis nog?
Men sluta trolla nu, ingen är så outbildad!
1984
35 år
Citat från 1984
Citat från soffiiiia
nej. det är inte onödigt. man skulle inte byggt dem om gud inte fanns så h*n finns! ...
"Och man skulle inte utfört lobotomi om det inte var den absolut bästa lösningen på psykospatienter!"
OCH MAN SKULLE INTE BYGGT PYRAMIDER OM DET INTE VAR SÅ ATT FARAONERNA VAR HALVGUDAR!!!
--------------------------------------------------------------------------
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet