Gud, finns han?
1984
35 år
Citat från anniemandy
Jag tycker de låter sjukt. Men jag kan inte förklara på ngt bättre sätt än att världen e mitt bevis (: Jag har ingen teologiutbildning elr liknande, kan inte alla argument ^^ E bara en idiotjävel ;)
Jag förstår inte grunden för din tro, speciellt inte när du säger att du inte har någon som helst aning om varför du tror.
7426
Kille, 31 år
Citat från anniemandy
Jag tycker de låter sjukt. Men jag kan inte förklara på ngt bättre sätt än att världen e mitt bevis (: Jag har ingen teologiutbildning elr liknande, kan inte alla argument ^^ E bara en kristen jävel ;)[/i]
Så du är kristen, bara för att, liksom?
autistisk
Tjej, 31 år
Nej, det gör han inte.
1984
35 år
Citat från anniemandy
Jag menar att jag inte kan beskriva de med ord.^^
Men funderar du aldrig?
7426
Kille, 31 år
^Som en mörk kraft som håller dig tillbaka från att tänka, och resonera logiskt..?
1984
35 år
Citat från anniemandy
Jodå, jag tvivlar jättemkt. Men sen e det som att min tro e starkare. E jättedålig på att förklara tyvärr :/
Det var inte så jag menade. Jag menade att man funderar oftast i ord, vilket bör styrka din argumentationskraft kring ämnet.
Att du tvivlar är bara en del av att tro på en trollkarl.
Edholm
Kille, 34 år
Om Gud finns så är han/hon en sjuk jävel.
spiskummin
Kille, 36 år
Brahman
sugarcoma
Kille, 30 år
Ja.
RainbowLollipop
Tjej, 31 år
jag tror på gud :D om han har choklad >.>
7426
Kille, 31 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från OhLuke
Ja.
Are you back for more little boy?
Det lät.. Fel. ): Om man tänker dig med en läskig-gammal-gubbe-röst!
sugarcoma
Kille, 30 år
Citat från ErikSchwartz
Citat från OhLuke
Ja.
Are you back for more little boy?
Är du kvar? :(
1984
35 år
hehehehe.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet