Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 19:54
7426 Kille, 31 år

Citat från anniemandy


Livet, världen, allt ;D

Jag finns = mitt skrivbord skapade världen.

illiaden Tjej, 31 år

10 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 19:55
illiaden Tjej, 31 år

eva och adam = incest.. noaks ark + 2 av varje djur = incest igen

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 19:56
7426 Kille, 31 år

Citat från anniemandy


Funkar de med^^

Du tycker inte att det låter åtminstone lite idiotiskt?

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 19:57
7426 Kille, 31 år

Citat från illiaden


eva och adam = incest.. noaks ark + 2 av varje djur = incest igen

Gillar vi inte incest..? ):

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 19:57
1984 35 år

Citat från illiaden


eva och adam = incest.. noaks ark + 2 av varje djur = incest igen

Och för att inte tala om de 8 ton bajs djuren genererar varje dag. Hur klarade Noa det med sin familj? De satt bokstavligt talat i skiten.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 19:57
1984 35 år

Citat från 7426


Gillar vi inte incest..? ):

Kristna gör!

illiaden Tjej, 31 år

10 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 19:58
illiaden Tjej, 31 år

Citat från 1984


Citat från illiaden

eva och adam = incest.. noaks ark + 2 av varje djur = incest igen

Och för att inte tala om de 8 ton bajs djuren genererar varje dag. Hur klarade Noa det med sin familj? De satt bokstavligt talat i skiten.


Citat från 1984

Citat från 7426

Gillar vi inte incest..? ):

Kristna gör!


:)

HENCYTJE Kille, 37 år

956 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 19:59
HENCYTJE Kille, 37 år

Jag är Gud, och jag finns.

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 20:00
7426 Kille, 31 år

Citat från anniemandy


Jag tycker de låter sjukt xD Men jag tror, ber ingen annan göra de ;)

Så du tycker du att din tro är sjuk? Jag menar, vad är det för skillnad på att tro att mitt skrivbord/vilket annat ting som helst skulle ha skapat världen, eller att Gud skulle ha gjort det?

illiaden Tjej, 31 år

10 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 20:05
illiaden Tjej, 31 år

Gud kanske är ett skrivbord?

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 20:05
1984 35 år

Citat från illiaden


Gud kanske är ett skrivbord?

!

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 20:10
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från pansarpung


Kan inte folk komma med vettiga kommentarer istället för att skriva att ni finns?

Vad förväntar du dig?
Ett vettigt argument till guds existens?

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 20:12
7426 Kille, 31 år

Citat från ErikSchwartz


Vad förväntar du dig?
Ett vettigt argument till guds existens?[/i]

.. True, true.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 20:15
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från pansarpung


Ja som fan.

Good luck, lär hända.
Denna tråden är fylld med massa smarta kreationister som ger otroligt genomtänkta argument för deras tro.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 mars 2010 kl. 20:16
1984 35 år

Jag gillar jontalang, han kom med iallafall måttligt goda skäl till varför han är en idiot.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet