Gud, finns han?
7426
Kille, 31 år
Citat från anniemandy
Livet, världen, allt ;D
Jag finns = mitt skrivbord skapade världen.
illiaden
Tjej, 31 år
eva och adam = incest.. noaks ark + 2 av varje djur = incest igen
7426
Kille, 31 år
Citat från anniemandy
Funkar de med^^
Du tycker inte att det låter åtminstone lite idiotiskt?
illiaden
Tjej, 31 år
Citat från 1984
Citat från illiaden
eva och adam = incest.. noaks ark + 2 av varje djur = incest igen
Och för att inte tala om de 8 ton bajs djuren genererar varje dag. Hur klarade Noa det med sin familj? De satt bokstavligt talat i skiten.
Citat från 1984
Citat från 7426
Gillar vi inte incest..? ):
Kristna gör!
:)
HENCYTJE
Kille, 37 år
Jag är Gud, och jag finns.
7426
Kille, 31 år
Citat från anniemandy
Jag tycker de låter sjukt xD Men jag tror, ber ingen annan göra de ;)
Så du tycker du att din tro är sjuk? Jag menar, vad är det för skillnad på att tro att mitt skrivbord/vilket annat ting som helst skulle ha skapat världen, eller att Gud skulle ha gjort det?
illiaden
Tjej, 31 år
Gud kanske är ett skrivbord?
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från pansarpung
Kan inte folk komma med vettiga kommentarer istället för att skriva att ni finns?
Vad förväntar du dig?
Ett vettigt argument till guds existens?
7426
Kille, 31 år
Citat från ErikSchwartz
Vad förväntar du dig?
Ett vettigt argument till guds existens?[/i]
.. True, true.
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från pansarpung
Ja som fan.
Good luck, lär hända.
Denna tråden är fylld med massa smarta kreationister som ger otroligt genomtänkta argument för deras tro.
1984
35 år
Jag gillar jontalang, han kom med iallafall måttligt goda skäl till varför han är en idiot.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet