Gud, finns han?
Bloodbath
33 år
Om Gud fanns så skulle han inte tillåta mänsklighetens fortsatta existens, kristendomen och inte heller någon annan humanoid varelse.
Bloodbath
33 år
Now i have proven that he does not exist.
kapitalistfasoner
Tjej, 30 år
Personligen tror jag på Gud, men det finns bevis för att han finns tex Bibeln. Jag tror knappast någon skulle kunna hitta på Bibeln.
volney
Tjej, 34 år
nån liten gubbe uppe bland molnen finns det säkert
1984
35 år
Citat från pansarpung
olooloollolololo.
Nej nej, ingen hittade på bibeln. Nejdå. Allt i bibeln är sanning. Jesus kan gå på vatten. Jadå.
Det finns ingen mening med den "tonen", så lägg av. Vi har redan klargjort huruvida allting i bibeln skall tolkas efter orden.
1984
35 år
Citat från pansarpung
Jag lovar och svär på mitt hjärta att hon inte börjar gråta. Det var inte ens en otrevlig "ton".
Nej det har du rätt i. Jag bryr mig egentligen inte om hon börjar gråta, men du skrämmer lammen!
illiaden
Tjej, 31 år
tror att gud var rätt korkad om han fanns.. han skapade ju bara två människor = incest :)
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från Boot_In_Face
Har en fråga till alla troende: Hur vet ni vad gud vill? eftersom ingen har pratat med han så kan väll ingen heller veta vad han vill eller vem han är överhuvudtaget? Därmed kan man dra slutsatsen att Gud endast är ett påhitt pga att folk saknar tro på sig själva...
Knappt någon idé att fråga.
Jag har tyvärr skrämt bort de flesta troende från den här tråden.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet