Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
7 februari 2010 kl. 17:48
TopicPlease Kille, 38 år

Citat från skeppiluften


Var min egen post, så varför inte?
Kom inte här och lek dig, wannabe admin fagget.


Citera inte bilder.

Jelly Tjej, 30 år

156 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 21:35
Jelly Tjej, 30 år

Jag tror att Gud finns. Han hjälper mig.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 21:37
1984 35 år

Det är fullt förståeligt att den kristendomen startade. Man drog slutsatser efter den tidens logik och kunskaper. Nu däremot... Ja ni vet.

Jassie Tjej, 29 år

5 822 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 21:38
Jassie Tjej, 29 år

Nej, det tror jag inte.

Jelly Tjej, 30 år

156 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 21:38
Jelly Tjej, 30 år

Citat från 1984


Det är fullt förståeligt att den kristendomen startade. Man drog slutsatser efter den tidens logik och kunskaper. Nu däremot... Ja ni vet.

Så finns fortfarade troende.. däribland jag.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 21:40
1984 35 år

Citat från xEnelya


Så finns fortfarade troende.. däribland jag.

Trolla inte.

Varför är du troende?

Shyisma Kille, 33 år

3 896 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 21:44
Shyisma Kille, 33 år

Citat från 1984


Det är fullt förståeligt att den kristendomen startade. Man drog slutsatser efter den tidens logik och kunskaper. Nu däremot... Ja ni vet.

Enligt mig känns det mer sannolikt att ett 5 meters troll skulle springa runt och käka folk på plattan än att sk. gud skulle existera.
Jag accepterar att folk vill hålla på med sina enligt mig löjliga religioner. Men fattar verkligen inte hur man kan tro att någonting som "gud" skulle existera D=

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
12 februari 2010 kl. 21:46
1984 35 år

Citat från LoveHate


Enligt mig känns det mer sannolikt att ett 5 meters troll skulle springa runt och käka folk på plattan än att sk. gud skulle existera.
Jag accepterar att folk vill hålla på med sina enligt mig löjliga religioner. Men fattar verkligen inte hur man kan tro att någonting som "gud" skulle existera D=


Den egentligen enda anledningen till att kristendomen fortfarande existerar, är för att den anpassade sig efter vetenskapen. förut fanns det en gubbe på ett moln som pekade på de han ville ha i sin exlusiva klubb kallad himlen. Nu är han allt gott som finns i världen, och lurar bakom de goda besluten vi gör. För att kristendomen skulle överleva, fick den foga om sig.

poppe Kille, 34 år

2 279 forumsinlägg

Skrivet:
13 februari 2010 kl. 00:39
poppe Kille, 34 år

Citat från remembrance


Finns Gud?
Om du är säker på att h*n finns/inte finns, langa bevis.


Nej.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 15:47
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från Sjavis


Jag tror Gud är en rosa elefant med emofrilla :D

Åh, herrejävlar så kul. Dra dina wemoskämt nån annanstans.

Wolfenstomme Kille, 36 år

3 843 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 15:48
Wolfenstomme Kille, 36 år

Citat från Terrorstorm


Citat från Sjavis

Jag tror Gud är en rosa elefant med emofrilla :D

Åh, herrejävlar så kul. Dra dina wemoskämt nån annanstans.



vänta lite... han kanske har rätt!



fast.. utan de rosa..? han ångrar allt han gjort för människan o sörjer numera? fan it makes so much sense

MannyCalavera Kille, 33 år

1 206 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 15:51
MannyCalavera Kille, 33 år

Hail satan

Avlid Tjej, 31 år

39 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 15:58
Avlid Tjej, 31 år

Respektera vad andra tror och tycker så länge dom inte skadar någon. Jag tror inte på gud och jag tycker att kristna är lite skumma, men dom får la tro vad dom vill.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
17 februari 2010 kl. 16:01
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från translated


Jag vet inte riktigt, men jag tror det finns något som är gud. Eller alltså, ja. Att det finns något där uppe och något där nere.

Varför?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet