Gud, finns han?
TopicPlease
Kille, 38 år
Citat från skeppiluften
Var min egen post, så varför inte?
Kom inte här och lek dig, wannabe admin fagget.
Citera inte bilder.
Jelly
Tjej, 30 år
Jag tror att Gud finns. Han hjälper mig.
1984
35 år
Det är fullt förståeligt att den kristendomen startade. Man drog slutsatser efter den tidens logik och kunskaper. Nu däremot... Ja ni vet.
Jassie
Tjej, 29 år
Nej, det tror jag inte.
Shyisma
Kille, 33 år
Citat från 1984
Det är fullt förståeligt att den kristendomen startade. Man drog slutsatser efter den tidens logik och kunskaper. Nu däremot... Ja ni vet.
Enligt mig känns det mer sannolikt att ett 5 meters troll skulle springa runt och käka folk på plattan än att sk. gud skulle existera.
Jag accepterar att folk vill hålla på med sina enligt mig löjliga religioner. Men fattar verkligen inte hur man kan tro att någonting som "gud" skulle existera D=
1984
35 år
Citat från LoveHate
Enligt mig känns det mer sannolikt att ett 5 meters troll skulle springa runt och käka folk på plattan än att sk. gud skulle existera.
Jag accepterar att folk vill hålla på med sina enligt mig löjliga religioner. Men fattar verkligen inte hur man kan tro att någonting som "gud" skulle existera D=
Den egentligen enda anledningen till att kristendomen fortfarande existerar, är för att den anpassade sig efter vetenskapen. förut fanns det en gubbe på ett moln som pekade på de han ville ha i sin exlusiva klubb kallad himlen. Nu är han allt gott som finns i världen, och lurar bakom de goda besluten vi gör. För att kristendomen skulle överleva, fick den foga om sig.
poppe
Kille, 34 år
Citat från remembrance
Finns Gud?
Om du är säker på att h*n finns/inte finns, langa bevis.
Nej.
beatyourkids
Kille, 38 år
Citat från Sjavis
Jag tror Gud är en rosa elefant med emofrilla :D
Åh, herrejävlar så kul. Dra dina wemoskämt nån annanstans.
beatyourkids
Kille, 38 år
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6621125.ab
hehehehee
Wolfenstomme
Kille, 36 år
Citat från Terrorstorm
Citat från Sjavis
Jag tror Gud är en rosa elefant med emofrilla :D
Åh, herrejävlar så kul. Dra dina wemoskämt nån annanstans.
vänta lite... han kanske har rätt!
fast.. utan de rosa..? han ångrar allt han gjort för människan o sörjer numera? fan it makes so much sense
MannyCalavera
Kille, 33 år
Hail satan
Avlid
Tjej, 31 år
Respektera vad andra tror och tycker så länge dom inte skadar någon. Jag tror inte på gud och jag tycker att kristna är lite skumma, men dom får la tro vad dom vill.
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från translated
Jag vet inte riktigt, men jag tror det finns något som är gud. Eller alltså, ja. Att det finns något där uppe och något där nere.
Varför?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet