Gud, finns han?
beatyourkids
Kille, 38 år
Om du pluggar lite inom vetenskap, evolution och hur vi alla kom till SEN går över till religion så märker du att nått är fel. Kanske drar du slutsatsen att gud kan inte finnas.
Den dagen är alla dina konstiga funderingar och snea tankar borta.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från GODIS
Citat från imEMO
Citat från GubbKirk
Citat från imEMO
jag tror inte på han, liten chans att han finns. vad gör han isf? han stoppar ju inte världens problem iaf
Och tycker du vi förtjänar att få hjälp om han nu finns? Med tanke på att vi förstört vår värld och dödat varandra sen vi kunde slåss med sten?
ja han skulle ju stoppat så att vi inte stred mot varandra. skulle stoppat förstörningen av världen
nej, meningen med oss var ju att vi skulle ha fri vilja. sen säger dom ju att det är gud som skapar naturkatastrofer osv. att det är straffet för vår idioti, lol
snälla, läs vad du skrivit igen,
NATURkatastrofer. de är naturen som skapar de, det är vetenskapligt, har inget med religion att göra
GubbKirk
Kille, 36 år
Citat från Terrorstorm
Om du pluggar lite inom vetenskap, evolution och hur vi alla kom till SEN går över till religion så märker du att nått är fel. Kanske drar du slutsatsen att gud kan inte finnas.
Den dagen är alla dina konstiga funderingar och snea tankar borta.
Jag har pluggat vetenskap och evolution rätt mycket. Och jag tror fullt ut på det, jag tillhör inte någon stor religion, satanism eller sådant.
Dock tror jag inte att allt i världen är enbart en kedjereaktion från senaste Big bang och att det inte finns något mer till livet än vetenskapliga förklaringar. Vilket jag anser gör mig religös till viss del.
beatyourkids
Kille, 38 år
Citat från GubbKirk
Citat från Terrorstorm
Om du pluggar lite inom vetenskap, evolution och hur vi alla kom till SEN går över till religion så märker du att nått är fel. Kanske drar du slutsatsen att gud kan inte finnas.
Den dagen är alla dina konstiga funderingar och snea tankar borta.
Jag har pluggat vetenskap och evolution rätt mycket. Och jag tror fullt ut på det, jag tillhör inte någon stor religion, satanism eller sådant.
Dock tror jag inte att allt i världen är enbart en kedjereaktion från senaste Big bang och att det inte finns något mer till livet än vetenskapliga förklaringar. Vilket jag anser gör mig religös till viss del.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kosmisk_bakgrundsstr%C3%A5lning
lampa
Tjej, 33 år
Citat från GubbKirk
Citat från imEMO
jag tror inte på han, liten chans att han finns. vad gör han isf? han stoppar ju inte världens problem iaf
Och tycker du vi förtjänar att få hjälp om han nu finns? Med tanke på att vi förstört vår värld och dödat varandra sen vi kunde slåss med sten?
VADÅ VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII????????????
alla förstör inte, Det finns ju väldigt många som jobbar för att det ska bli bättre.
Han är ett jävla påhitt för folk som är svaga och inte tror på sig själva, utan behöver något övernaturligt jävla åbäke att tro på.
E_Schwartz
Kille, 36 år
Citat från GubbKirk
Jag har pluggat vetenskap och evolution rätt mycket. Och jag tror fullt ut på det, jag tillhör inte någon stor religion, satanism eller sådant.
Dock tror jag inte att allt i världen är enbart en kedjereaktion från senaste Big bang och att det inte finns något mer till livet än vetenskapliga förklaringar. Vilket jag anser gör mig religös till viss del.
Du utgår från ren önskan då?
KungFlum
Kille, 32 år
Citat från Terrorstorm
Citat från GubbKirk
Citat från Terrorstorm
Om du pluggar lite inom vetenskap, evolution och hur vi alla kom till SEN går över till religion så märker du att nått är fel. Kanske drar du slutsatsen att gud kan inte finnas.
Den dagen är alla dina konstiga funderingar och snea tankar borta.
Jag har pluggat vetenskap och evolution rätt mycket. Och jag tror fullt ut på det, jag tillhör inte någon stor religion, satanism eller sådant.
Dock tror jag inte att allt i världen är enbart en kedjereaktion från senaste Big bang och att det inte finns något mer till livet än vetenskapliga förklaringar. Vilket jag anser gör mig religös till viss del.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kosmisk_bakgrundsstr%C3%A5lning
Snubben Har Koll, Så Enkelt är Fallet om den så kallade "Guden"
beatyourkids
Kille, 38 år
I tyska språket har dom stor bokstav för alla substantiv om jag inte minns fel.
TopicPlease
Kille, 38 år
Citera inte bilder.
/Admin
TopicPlease
Kille, 38 år
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6542720.ab
Carola: Det står i Bibeln
Då måste det vara rätt! xD
oneplayer
Tjej, 34 år
Hur kan gud inte finnas om jesus finns?
beatyourkids
Kille, 38 år
jesus är lika död som en strumpa?
meMred0N
Kille, 35 år
Citat från TPFotografen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6542720.ab
Carola: Det står i Bibeln
Då måste det vara rätt! xD
/facedesk! >_<
7426
Kille, 31 år
Citat från TPFotografen
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6542720.ab
Carola: Det står i Bibeln
Då måste det vara rätt! xD
... Suck.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet