Gud, finns han?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2010 kl. 12:35
beatyourkids Kille, 38 år

Om du pluggar lite inom vetenskap, evolution och hur vi alla kom till SEN går över till religion så märker du att nått är fel. Kanske drar du slutsatsen att gud kan inte finnas.
Den dagen är alla dina konstiga funderingar och snea tankar borta.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2010 kl. 12:37
pSilent Kille, 32 år

Citat från GODIS


Citat från imEMO

Citat från GubbKirk

Citat från imEMO

jag tror inte på han, liten chans att han finns. vad gör han isf? han stoppar ju inte världens problem iaf

Och tycker du vi förtjänar att få hjälp om han nu finns? Med tanke på att vi förstört vår värld och dödat varandra sen vi kunde slåss med sten?

ja han skulle ju stoppat så att vi inte stred mot varandra. skulle stoppat förstörningen av världen

nej, meningen med oss var ju att vi skulle ha fri vilja. sen säger dom ju att det är gud som skapar naturkatastrofer osv. att det är straffet för vår idioti, lol


snälla, läs vad du skrivit igen,
NATURkatastrofer. de är naturen som skapar de, det är vetenskapligt, har inget med religion att göra

GubbKirk Kille, 36 år

619 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2010 kl. 12:39
GubbKirk Kille, 36 år

Citat från Terrorstorm


Om du pluggar lite inom vetenskap, evolution och hur vi alla kom till SEN går över till religion så märker du att nått är fel. Kanske drar du slutsatsen att gud kan inte finnas.
Den dagen är alla dina konstiga funderingar och snea tankar borta.


Jag har pluggat vetenskap och evolution rätt mycket. Och jag tror fullt ut på det, jag tillhör inte någon stor religion, satanism eller sådant.
Dock tror jag inte att allt i världen är enbart en kedjereaktion från senaste Big bang och att det inte finns något mer till livet än vetenskapliga förklaringar. Vilket jag anser gör mig religös till viss del.

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
25 januari 2010 kl. 12:43
beatyourkids Kille, 38 år

Citat från GubbKirk


Citat från Terrorstorm

Om du pluggar lite inom vetenskap, evolution och hur vi alla kom till SEN går över till religion så märker du att nått är fel. Kanske drar du slutsatsen att gud kan inte finnas.
Den dagen är alla dina konstiga funderingar och snea tankar borta.

Jag har pluggat vetenskap och evolution rätt mycket. Och jag tror fullt ut på det, jag tillhör inte någon stor religion, satanism eller sådant.
Dock tror jag inte att allt i världen är enbart en kedjereaktion från senaste Big bang och att det inte finns något mer till livet än vetenskapliga förklaringar. Vilket jag anser gör mig religös till viss del.


http://sv.wikipedia.org/wiki/Kosmisk_bakgrundsstr%C3%A5lning

lampa Tjej, 33 år

357 forumsinlägg

Skrivet:
29 januari 2010 kl. 18:30
lampa Tjej, 33 år

Citat från GubbKirk


Citat från imEMO

jag tror inte på han, liten chans att han finns. vad gör han isf? han stoppar ju inte världens problem iaf

Och tycker du vi förtjänar att få hjälp om han nu finns? Med tanke på att vi förstört vår värld och dödat varandra sen vi kunde slåss med sten?


VADÅ VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII????????????
alla förstör inte, Det finns ju väldigt många som jobbar för att det ska bli bättre.
Han är ett jävla påhitt för folk som är svaga och inte tror på sig själva, utan behöver något övernaturligt jävla åbäke att tro på.

E_Schwartz Kille, 36 år

15 873 forumsinlägg

Skrivet:
30 januari 2010 kl. 13:22
E_Schwartz Kille, 36 år

Citat från GubbKirk


Jag har pluggat vetenskap och evolution rätt mycket. Och jag tror fullt ut på det, jag tillhör inte någon stor religion, satanism eller sådant.
Dock tror jag inte att allt i världen är enbart en kedjereaktion från senaste Big bang och att det inte finns något mer till livet än vetenskapliga förklaringar. Vilket jag anser gör mig religös till viss del.


Du utgår från ren önskan då?

KungFlum Kille, 32 år

46 forumsinlägg

Skrivet:
31 januari 2010 kl. 23:33
KungFlum Kille, 32 år

Citat från Terrorstorm


Citat från GubbKirk

Citat från Terrorstorm

Om du pluggar lite inom vetenskap, evolution och hur vi alla kom till SEN går över till religion så märker du att nått är fel. Kanske drar du slutsatsen att gud kan inte finnas.
Den dagen är alla dina konstiga funderingar och snea tankar borta.

Jag har pluggat vetenskap och evolution rätt mycket. Och jag tror fullt ut på det, jag tillhör inte någon stor religion, satanism eller sådant.
Dock tror jag inte att allt i världen är enbart en kedjereaktion från senaste Big bang och att det inte finns något mer till livet än vetenskapliga förklaringar. Vilket jag anser gör mig religös till viss del.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Kosmisk_bakgrundsstr%C3%A5lning


Snubben Har Koll, Så Enkelt är Fallet om den så kallade "Guden"

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
1 februari 2010 kl. 00:18
beatyourkids Kille, 38 år

I tyska språket har dom stor bokstav för alla substantiv om jag inte minns fel.

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
4 februari 2010 kl. 22:53
TopicPlease Kille, 38 år

Citera inte bilder.
/Admin

TopicPlease Kille, 38 år

7 499 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2010 kl. 00:18
TopicPlease Kille, 38 år

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6542720.ab
Carola: Det står i Bibeln
Då måste det vara rätt! xD

oneplayer Tjej, 34 år

20 034 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2010 kl. 00:19
oneplayer Tjej, 34 år

Hur kan gud inte finnas om jesus finns?

beatyourkids Kille, 38 år

11 829 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2010 kl. 00:22
beatyourkids Kille, 38 år

jesus är lika död som en strumpa?

meMred0N Kille, 35 år

137 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2010 kl. 01:14
meMred0N Kille, 35 år

Citat från TPFotografen


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6542720.ab
Carola: Det står i Bibeln
Då måste det vara rätt! xD



/facedesk! >_<

meMred0N Kille, 35 år

137 forumsinlägg

Skrivet:
5 februari 2010 kl. 15:52
meMred0N Kille, 35 år

Citat från SD2010


Jag tror inte att gud finns. Om han finns, så gör han inget :)

Han är bara en skepnad som kristna har inbillat sig för att ha något att basera sin tro på.

7426 Kille, 31 år

1 463 forumsinlägg

Skrivet:
6 februari 2010 kl. 11:42
7426 Kille, 31 år

Citat från TPFotografen


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6542720.ab
Carola: Det står i Bibeln
Då måste det vara rätt! xD


... Suck.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet