Graffiti
tungariff
Kille, 33 år
ingen aning, också sett grejer av dem lite här och var men de är ganska aktiva här nere så någon/några borde ju hålla till här iallafall.
natsukashi
Kille, 60 år
Citat från stenhemlig
Slutet var fetast, när han stod med hink och mopp eller vad det nu var å drog en riktigt blaffig kråka mitt på perongen.
Annat än silverpenna-på-krogtoan-"röjj", hähä!
haha vill också köra mopp som pensel
tungariff
Kille, 33 år
http://web.stagram.com/tag/tomcat19/ en favorit
tungariff
Kille, 33 år
BMTHEROIN
Kille, 36 år
Daddy_Kaczynski
31 år
någon som har testat molotow one4all? vad är era åsikter på den?
BMTHEROIN
Kille, 36 år
obama_official
27 år
Daddy_Kaczynski
31 år
wow thug lyfe pajja fönster xD
● SuperHans
31 år
tjack e gott
obama_official
27 år
Citat från Snowing
wow thug lyfe pajja fönster xD
för det är verkligen den enda delen av area 08 som existerar, eller hur?
● SuperHans
31 år
Ärligt talat dock, det där är antagligen en av de fetaste videosarna jag har sett. Vill sno typ allas jackor också.
tungariff
Kille, 33 år
ja de e de. sno dem då, de har antagligen snott dem själva.
● SuperHans
31 år
smyger i buskar med rackade jackor
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet