Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 15:43
Jimmy Kille, 34 år

Jag förutsätter att du har allting som krävs. När du väl anser det vara dags att döda dem, dödar du dem snabbt eller utdraget?

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 15:46
Wopsie Kille, 35 år

jag dödar så fort jag kan, försöker samtidigt lirka in honom i ett hörn.

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 15:46
GreveNoll Kille, 36 år

Citat från Jimmy


Jag förutsätter att du har allting som krävs. När du väl anser det vara dags att döda dem, dödar du dem snabbt eller utdraget?

Jaha. Anser det inte värt att riskera att de snubblar iväg för långt, så drar ner dem fort och equippar mf-gear bara.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 15:49
Jimmy Kille, 34 år

Citat från Poked


jag dödar så fort jag kan, försöker samtidigt lirka in honom i ett hörn.

Det är ungefär så jag också brukar göra, men de gånger som jag inte har lyckats cleara runtom och goblinen då alltså hinner springa en stund, så gör jag mentala noteringar om hur mycket gold/loot den droppade på vägen. Får se om jag i framtiden anser det vara värt att börja döda dem mer utdraget.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 15:57
Seraphim Kille, 37 år

Super saiyan och Kötta så fort man kan:p vill inte riskera att den kommer

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 16:00
absol Kille, 36 år

brukar slå ner den så långt det går, kanske byta mf eq om jag har det på mig, och sen dra en snabb nuke när den gör sin portal, typ teleporting seven sided strike 1007%, dödar monster runtomkring först om möjligt

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 16:03
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Jimmy


Citat från Poked

jag dödar så fort jag kan, försöker samtidigt lirka in honom i ett hörn.

Det är ungefär så jag också brukar göra, men de gånger som jag inte har lyckats cleara runtom och goblinen då alltså hinner springa en stund, så gör jag mentala noteringar om hur mycket gold/loot den droppade på vägen. Får se om jag i framtiden anser det vara värt att börja döda dem mer utdraget.


känns som att det droppar mer guld ju mer sakada man gör när han springer.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 16:49
Seraphim Kille, 37 år

clearar allt runt om, drar på mf gear, poppar super saiyan och slår ihjäl den bara^^
inte som att den slår tillbaks så då kan man lika gärna ha mf på från början

VANILJ Kille, 35 år

1 694 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 16:52
VANILJ Kille, 35 år

Jag skulle tippa på att dom droppar en viss summa oavsett hur lång tid du tar på dig. Alltså att det den droppar på vägen droppar inte när den dör. Would make sense to me.

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 16:55
Seraphim Kille, 37 år

nja jag tror också på att han droppar mer ju mer skada du gör. känns faktiskt som det oftast.

MrBalls Kille, 35 år

208 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 17:32
MrBalls Kille, 35 år

dålig på värde men vad tror ni jag kan sälja en Plan: Earthshatter för?

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 17:38
abcdefghi Kille, 34 år



nu är jag en rik man

Frontosa Kille, 36 år

6 626 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 17:39
Frontosa Kille, 36 år

Lite blandade, men bra stats!

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 17:40
abcdefghi Kille, 34 år

blandade? en dps barb hade dödat för den ;<

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 17:43
Seraphim Kille, 37 år

döda var att ta i, men helt klart en okey ring


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet