Diablo III
Jag förutsätter att du har allting som krävs. När du väl anser det vara dags att döda dem, dödar du dem snabbt eller utdraget?
jag dödar så fort jag kan, försöker samtidigt lirka in honom i ett hörn.
Citat från Poked
jag dödar så fort jag kan, försöker samtidigt lirka in honom i ett hörn.
Det är ungefär så jag också brukar göra, men de gånger som jag inte har lyckats cleara runtom och goblinen då alltså hinner springa en stund, så gör jag mentala noteringar om hur mycket gold/loot den droppade på vägen. Får se om jag i framtiden anser det vara värt att börja döda dem mer utdraget.
Super saiyan och Kötta så fort man kan:p vill inte riskera att den kommer
brukar slå ner den så långt det går, kanske byta mf eq om jag har det på mig, och sen dra en snabb nuke när den gör sin portal, typ teleporting seven sided strike 1007%, dödar monster runtomkring först om möjligt
Citat från Jimmy
Citat från Poked
jag dödar så fort jag kan, försöker samtidigt lirka in honom i ett hörn.
Det är ungefär så jag också brukar göra, men de gånger som jag inte har lyckats cleara runtom och goblinen då alltså hinner springa en stund, så gör jag mentala noteringar om hur mycket gold/loot den droppade på vägen. Får se om jag i framtiden anser det vara värt att börja döda dem mer utdraget.
känns som att det droppar mer guld ju mer sakada man gör när han springer.
clearar allt runt om, drar på mf gear, poppar super saiyan och slår ihjäl den bara^^
inte som att den slår tillbaks så då kan man lika gärna ha mf på från början
Jag skulle tippa på att dom droppar en viss summa oavsett hur lång tid du tar på dig. Alltså att det den droppar på vägen droppar inte när den dör. Would make sense to me.
nja jag tror också på att han droppar mer ju mer skada du gör. känns faktiskt som det oftast.
dålig på värde men vad tror ni jag kan sälja en Plan: Earthshatter för?
Lite blandade, men bra stats!
blandade? en dps barb hade dödat för den ;<
döda var att ta i, men helt klart en okey ring
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet
