Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 13:13
Wopsie Kille, 35 år

Citat från randomnisse


Vad gör health link egentligen? >:
Ibland verkar inget hända och ibland tar alla skada när en tar skada.. Vad egentligen är det som händer? ):


deras HP blir länkat, fast det funkar ju bara till viss del, ibland stendör alla samtidigt och ibland kan en eller två ha 5-10% hp kvar.

hursomhelst så skjuter du på en så tar dom andra också skada, men dom har sammanlagt mer HP

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 13:14
Falaphel Kille, 34 år

Är en för långt bort så tar inte den skada

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 13:14
HidingNemo Kille, 31 år

Citat från Poked


Citat från HidingNemo

Citat från dissimulated

Bästa, och konstigaste buggen någonsin nyss - Varje elite droppade items :D

Health Link mobs kan göra det om du dödar dem samtidigt, fett värt ju!

health links ger väl bara extra NV stacks?


Hmm, kanske var så. Not sure :c

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 13:19
dissimulated Kille, 33 år



Helt okej för två rundor :)

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 13:21
Falaphel Kille, 34 år

Funderar på om jag ska börja köra i act2 istället för 1... Men grejen är ju det att i act1 är det aslätt för mig medans 2 är fortfarande lite utav en utmaning... Är det värt det?

dissimulated Kille, 33 år

3 916 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 13:23
dissimulated Kille, 33 år

Nä, farma det du kan göra effektivt.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 13:25
absol Kille, 36 år

Citat från Falaphel


Funderar på om jag ska börja köra i act2 istället för 1... Men grejen är ju det att i act1 är det aslätt för mig medans 2 är fortfarande lite utav en utmaning... Är det värt det?

om du inte dör för mycket så är act 2 generellt bättre, men det går fortare att göra act1, men du får sällan lika bra saker

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 14:20
Jimmy Kille, 34 år

Kan man dra till 'cow level' hur många gånger som helst, så länge man skaffar tillräckligt mycket mats, eller är det once per char?

celestine 29 år

8 273 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 14:24
celestine 29 år

Du behöver bara göra staven en gång, så kan du gå dit hur mycket du vill!

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 14:26
Jimmy Kille, 34 år

Ah, I see!

Tamam Kille, 30 år

514 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 14:27
Tamam Kille, 30 år

Citat från Jimmy


Kan man dra till 'cow level' hur många gånger som helst, så länge man skaffar tillräckligt mycket mats, eller är det once per char?

"there is no cow level" -Diablo 3 loading screen

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 14:48
Wopsie Kille, 35 år

Fast whimsy är inte värt alls längre eftersom kistorna och MF inte fungerar.

absol Kille, 36 år

8 283 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 15:33
absol Kille, 36 år

Citat från Poked


Fast whimsy är inte värt alls längre eftersom kistorna och MF inte fungerar.

har för mig att det är okej exp dock, fast får nog mer av att multikilla i act3 (om man levlar fortfarande)

min wizard blev just 60 iaf :) arcon madness med red. lv. req. vapen

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 15:40
Jimmy Kille, 34 år

Förutsatt att ni har clearat runtomkring sagd goblin, föredrar ni att dra ut på det hela i syfte att låta den droppa så mycket som möjligt innan ni dödar den, eller spammar ni ner den?

GreveNoll Kille, 36 år

3 550 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 15:42
GreveNoll Kille, 36 år

Försöker oftast undvika att gå på dem (om det går, fucking templar) om jag inte har fem stacks och mf-gear på.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet