Diablo III
15 mille, easy peasy
sätt i en vit sten så dyker den upp på fler sökningar så får du den såld snabbare
bra tips (y) ska nog prova turen på RMAH
Har ni kollat in den nya patchen de gjorde i morse, nu kan man sälja typ allt man kan hitta för riktiga pengar för endast 0.25 Euro PER item. 0.25 Euro för EN Tome of Blacksmithing bara för att ta ett exempel, det är fan sjukt. Kommer bli väldigt roligt att se hur mycket det lägsta priset på guld kommer vara? ;)
mm vet, den ville ge mig 45euro för en stack med gems men 24 euro för 10 mille guld
Den lär ju inte vara fullt så eftertraktad av vanligt folk som levlar, men kanske inte helt fel för MF-sets?
Ska bli spännande att kolla AH efter denna run.
Visste inte att det fanns mf på vapen :o
Det gillar vi att höra!
Du kan ju få en 300 spear med 21% mf för 5 mille, hade fan tur med min 22% för 75k!
haha la upp massa gems å crafting materials på rmah, redan 1 euro rikare på det :P
"Fixed a bug that allowed players to earn additional stacks of Nephalem Valor or guaranteed item drops by killing multiple monsters simultaneously from the same Champion or Rare pack"
Nooooooooooooooooooooooooo :c
läste först "fixed a bug that allowed players to earn guaranteed item drops".
vore ju dock inte så förvånande, vore ju ganska hemskt om vi fick farma gear tydligen.
haha, åt helvete med diablo och allt som har med det och göra. en scammer blåste mig nyss på 5 mille i blizzards "secure" ingame trade med ett script eller nåt.
la in 5 mille, han la in sitt item, tryckte accept, den gula rutan försvann sen tryckte jag accept igen, och sen på nåt vänster så försvann pengarna och inget item hade jag fått.
och såklart så går det inte ens att skriva en ticket om detta till blizzard, "unavailable to create ticket on this topic".
Citat från Rashaasii
haha, åt helvete med diablo och allt som har med det och göra. en scammer blåste mig nyss på 5 mille i blizzards "secure" ingame trade med ett script eller nåt.
la in 5 mille, han la in sitt item, tryckte accept, den gula rutan försvann sen tryckte jag accept igen, och sen på nåt vänster så försvann pengarna och inget item hade jag fått.
och såklart så går det inte ens att skriva en ticket om detta till blizzard, "unavailable to create ticket on this topic".
åh fan...
detta är anledningen att jag aldrig tradar några stora summor in-game, köper och säljer i princip allt via AH.
hoppas det bara var ett bugg och att du får saken....illa av blizz.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet