Diablo III

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 17:46
abcdefghi Kille, 34 år

15 mille, easy peasy

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 17:50
Seraphim Kille, 37 år

sätt i en vit sten så dyker den upp på fler sökningar så får du den såld snabbare

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
10 juli 2012 kl. 17:57
abcdefghi Kille, 34 år

bra tips (y) ska nog prova turen på RMAH

ShadyGamer Kille, 32 år

130 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 13:02
ShadyGamer Kille, 32 år

Har ni kollat in den nya patchen de gjorde i morse, nu kan man sälja typ allt man kan hitta för riktiga pengar för endast 0.25 Euro PER item. 0.25 Euro för EN Tome of Blacksmithing bara för att ta ett exempel, det är fan sjukt. Kommer bli väldigt roligt att se hur mycket det lägsta priset på guld kommer vara? ;)

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 13:04
Seraphim Kille, 37 år

mm vet, den ville ge mig 45euro för en stack med gems men 24 euro för 10 mille guld

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 13:09
Jimmy Kille, 34 år



Den lär ju inte vara fullt så eftertraktad av vanligt folk som levlar, men kanske inte helt fel för MF-sets?
Ska bli spännande att kolla AH efter denna run.

Falaphel Kille, 34 år

11 503 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 13:10
Falaphel Kille, 34 år

Visste inte att det fanns mf på vapen :o

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 13:10
Wopsie Kille, 35 år

Citat från Jimmy




Den lär ju inte vara fullt så eftertraktad av vanligt folk som levlar, men kanske inte helt fel för MF-sets?
Ska bli spännande att kolla AH efter denna run.


ofta maxroll på MF också. :< Den får du miljoner för.

Jimmy Kille, 34 år

18 299 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 13:19
Jimmy Kille, 34 år

Det gillar vi att höra!

Wopsie Kille, 35 år

7 755 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 13:26
Wopsie Kille, 35 år

Du kan ju få en 300 spear med 21% mf för 5 mille, hade fan tur med min 22% för 75k!

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 15:36
Seraphim Kille, 37 år

haha la upp massa gems å crafting materials på rmah, redan 1 euro rikare på det :P

HidingNemo Kille, 31 år

3 015 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 15:59
HidingNemo Kille, 31 år

"Fixed a bug that allowed players to earn additional stacks of Nephalem Valor or guaranteed item drops by killing multiple monsters simultaneously from the same Champion or Rare pack"


Nooooooooooooooooooooooooo :c

Seraphim Kille, 37 år

12 774 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 16:01
Seraphim Kille, 37 år

läste först "fixed a bug that allowed players to earn guaranteed item drops".
vore ju dock inte så förvånande, vore ju ganska hemskt om vi fick farma gear tydligen.

abcdefghi Kille, 34 år

32 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 16:49
abcdefghi Kille, 34 år

haha, åt helvete med diablo och allt som har med det och göra. en scammer blåste mig nyss på 5 mille i blizzards "secure" ingame trade med ett script eller nåt.
la in 5 mille, han la in sitt item, tryckte accept, den gula rutan försvann sen tryckte jag accept igen, och sen på nåt vänster så försvann pengarna och inget item hade jag fått.

och såklart så går det inte ens att skriva en ticket om detta till blizzard, "unavailable to create ticket on this topic".

limplol_ Kille, 30 år

44 forumsinlägg

Skrivet:
11 juli 2012 kl. 17:07
limplol_ Kille, 30 år

Citat från Rashaasii


haha, åt helvete med diablo och allt som har med det och göra. en scammer blåste mig nyss på 5 mille i blizzards "secure" ingame trade med ett script eller nåt.
la in 5 mille, han la in sitt item, tryckte accept, den gula rutan försvann sen tryckte jag accept igen, och sen på nåt vänster så försvann pengarna och inget item hade jag fått.

och såklart så går det inte ens att skriva en ticket om detta till blizzard, "unavailable to create ticket on this topic".


åh fan...
detta är anledningen att jag aldrig tradar några stora summor in-game, köper och säljer i princip allt via AH.
hoppas det bara var ett bugg och att du får saken....illa av blizz.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet